ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فایرفاکس
تکنولوژی

مرورگر فایرفاکس خود را همین حالا آپدیت کنید

اگر از مرورگر فایرفاکس روی کامپیوتر استفاده می‌کنید، باید همین حالا نسبت به آپدیت این مرورگر اقدام نمایید. موزیلا ساعاتی پیش برای برطرف کردن یک باگ خطرناک امنیتی، آپدیت فایرفاکس 67.0.3 و فایرفاکس ESR 60.7.1 ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۰

اگر از مرورگر فایرفاکس روی کامپیوتر استفاده می‌کنید، باید همین حالا نسبت به آپدیت این مرورگر اقدام نمایید. موزیلا ساعاتی پیش برای برطرف کردن یک باگ خطرناک امنیتی، آپدیت فایرفاکس 67.0.3 و فایرفاکس ESR 60.7.1 را منتشر کرده است.

به گفته تیم موزیلا هکرها در حال حاضر از این حفره امنیتی برای تحت کنترل درآوردن سیستم‌های آسیب‌پذیر استفاده می‌کنند. در همین راستا آژانس امنیت سایبری ایالات متحده آمریکا هم اخیرا به کاربران و سیستم ادمین‌ها توصیه کرده که پچ امنیتی موزیلا را جدی گرفته و برای در امان ماندن از هک دستورالعمل‌های صادر شده را انجام بدهند.

ساموئل گروس از تیم پروژه Zero گوگل گزارش داده که این باگ موقع دستکاری آبجکت‌های جاوا اسکریپت ظاهر می‌شود. در این صورت هکرها در صورتی که از نسخه قدیمی فایرفاکس استفاده کنید، می‌توانند کدهای مخرب را در وبسایت‌های مختلف جا داده تا وقتی به آن‌ها سر می‌زنید این کدها را وارد رایانه شما کنند.

با این حساب بهتر است برای مصون ماندن از این حملات آخرین نسخه فایرفاکس برای ویندوز، مک و لینوکس را همین حالا از وبسایت موزیلا دریافت کنید. در ادامه لینک‌ها را مشاهده می‌کنید:

گفتنی است که چندی پیش، فایرفاکس از ارائه نسخه‌ پولی مرورگر خود در پاییز امسال خبر داد که وی پی ان داخلی و فضای ابری امن از جمله قابلیت‌های آن اعلام شده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۳۰ خرداد ۱۳۹۸

    ممنون مچکر

  • Erfaan Zandii
    Erfaan Zandii | ۲۹ خرداد ۱۳۹۸

    احتمالا ارتش سایبری ایران از همین حفره استفاده کرده ..

مطالب پیشنهادی