ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی نوت 10
تکنولوژی

احتمال مجهز شدن گلکسی نوت 10به اسپیکر زیر نمایشگر و حسگر مدت پرواز

گلکسی نوت 10 احتمالاً به اسپیکر مکالمه زیر نمایشگر و دوربینی مجهز به حسگر مدت پرواز مجهز خواهد شد. بر اساس گمانه زنی ها سامسونگ این بار قصد دارد سنت شکنی کرده و دو مدل ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۹:۳۰

گلکسی نوت 10 احتمالاً به اسپیکر مکالمه زیر نمایشگر و دوربینی مجهز به حسگر مدت پرواز مجهز خواهد شد.

بر اساس گمانه زنی ها سامسونگ این بار قصد دارد سنت شکنی کرده و دو مدل گلکسی نوت 10 را روانه بازار کند؛ یک مدل بزرگتر با نمایشگر 6.75 اینچی و دیگری مجهز به نمایشگر 6.3 اینچی.

اخیراً Ice universe که در زمینه افشاگری محصولات تکنولوژیک سابقه طولانی دارد تصویری از محافظ نمایشگرهای گلکسی نوت 10 را منتشر کرده. به گفته او از آنجایی که در بالای این محافظ ها هیچ گونه شکاف اسپیکر دیده نمی شود، هر دو مدل گلکسی نوت 10 از فناوری انتقال صدا از طریق نمایشگر بهره خواهد برد. البته این فناوری چندان هم جدید و انقلابی نیست و پیش از این شاهد استفاده از آن در گوشی های هواوی پی 30 پرو (بررسی دیجیاتو) و ال جی G8 ThinQ بوده ایم.

علاوه بر این وبسایت BGR به نقل از وبسایت etnews خبر از جزئیاتی از دوربین گلکسی نوت 10 داده است. از بین تمامی مدل های سری گلکسی اس 10، تنها مدل 5G به حسگر مدت پرواز (ToF) مجهز بود اما ظاهراً قرار است این سنسور به دوربین نوت 10 هم بیاید. حسگر مدت پرواز، زمان مورد نیاز برای طی شدن نور از دوربین به سمت سوژه تا بازگشت مجدد آن را می سنجد و به این طریق می تواند اطلاعات مرتبط با فاصله را برای عمق سنجی محاسبه کند. به لطف این حسگر قابلیت هایی از جمله تشخیص چهره (مشابه با آیفون 10) یا ثبت تصاویر پرتره و افکت بوکه ممکن می شود.

به گزارش etnews شرکت MCNEX که از تولید کنندگان قطعات به حساب می آید مبلغی معادل با 11 میلیون دلار را در یک کارخانه جدید در ویتنام سرمایه گذاری کرده است. این کارخانه که تا انتهای ماه جولای (اوایل مرداد ماه) تکمیل می شود تولید انبوه ماژول های مدت پرواز را از ماه آگوست (مرداد-تیر) آغاز خواهد کرد. گفته شده که سامسونگ یکی از مشتریان این حسگرها خواهد بود. MCNEX همچنین از تأمین کنندگان حسگر اثر انگشت و ماژول های دوربین محصولات سامسونگ است.

گلکسی نوت 10 و مدل پرو احتمالاً از دوربین های اصلی 3 و 4 گانه بهره خواهند برد اما هر دو به دوربین سلفی تکی مجهز خواهند شد. هنوز مشخص نیست که حسگر مدت پرواز با دوربین سلفی این گوشی ها ترکیب می شود یا به صورت یک ماژول جداگانه در کنار آن قرار می گیرد. etnews  همچنین اشاره کرده که اپل هم در حال کار روی فناوری ToF برای آیفون ها است.

گلکسی نوت 10 به احتمال قریب به یقین در 16 مرداد ماه در نیویورک معرفی می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی