ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سوپر فلش شارژ‌ ویوو
تکنولوژی

شارژ کامل باتری گوشی در ۱۳ دقیقه با تکنولوژی سوپر فلش شارژ ویوو [تماشا کنید]

چندی پیش شرکت چینی ویوو تایید کرد که اولین گوشی 5G خود را در جریان کنگره جهانی موبایل شانگهای ۲۰۱۹ که طی هفته آتی در چین برگزار می شود رونمایی خواهد کرد. در حالی که ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۰

چندی پیش شرکت چینی ویوو تایید کرد که اولین گوشی 5G خود را در جریان کنگره جهانی موبایل شانگهای ۲۰۱۹ که طی هفته آتی در چین برگزار می شود رونمایی خواهد کرد. در حالی که تنها یک هفته تا این رویداد باقی مانده تکنولوژی سوپر فلش شارژ ۱۲۰ واتی رونمایی شد که طبق ادعاهای شرکت سازنده میتواند باتری های ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی گوشی را ظرف تنها ۱۳ دقیقه به صورت کامل شارژ کند.

چندی پیش شیائومی فناوری تازه خود با نام سوپر شارژ توربو ۱۰۰ واتی را معرفی کرد که میتوانست این باتری ها را ظرف ۱۷ دقیقه شارژ کند و حالا تکنولوژی ویوو رکورد تازه ای را به نام خود ثبت کرده است. ویوو همچنین مدعی شده که به لطف تکنولوژی جدید آن یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی ظرف تنها ۵ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ می شود. در نتیجه میتوان فناوری ارائه شده از سوی این برند چینی را پرقدرت ترین و سریع ترین تکنولوژی شارژ در دنیا نامید.

فناوری سوپر فلش شارژ ویوو در پنج دقیقه باتری های ۴ هزار میلی آمپر ساعتی را تا ۵۰ درصد شارژ میکند

اوایل فروردین ماه بود که شرکت ویوو گوشی گیمینگ تازه خود با نام IQOO را معرفی کرد که سریع ترین نرخ شارژ در گوشی های عرضه شده توسط آن را داشت. باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن گوشی ظرف تنها ۴۵ دقیقه میتوانست به لطف تکنولوژی شارژ سریع ۴۴ واتی آن به شارژ کامل برسد. در آن زمان ویوو اعلام کرد که این فناوری از نوعی تکنولوژی پمپ شارژ جدید با نرخ تبدیل ۹۷ درصدی در کنار تکنولوژی FCC برای رسیدن به شارژ ۴۴ واتی بهره میگیرد.

در پایان اشاره کنیم که ویوو هنوز از تکنولوژی سوپر فلش شارژ ۱۲۰ واتی خود رونمایی نکرده و حرفی از زمان ارائه انبوه آن در گوشی های هوشمند تولیدی اش به میان نیاورده است. با این حال احتمال می رود که این کمپانی در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ گوشی پرچمدار تازه ای را همراه با این فناوری معرفی نماید.

گفته می شود در جریان کنگره جهانی موبایل شانگهای که هفته آینده در چین برگزار می شود علاوه بر گوشی 5G این کمپانی باید منتظر رونمایی رسمی از تکنولوژی سوپر فلش شارژ آن نیز باشیم. این نمایشگاه در روزهای پنجم تا هفتم تیرماه در شانگهای برپا خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • طاووس
    طاووس | ۲ تیر ۱۳۹۸

    لپ تاب من پاورش همش ۹۰ وات تازه اونم همزمان با شارژ باطریش

  • alireza kolbadi
    alireza kolbadi | ۳۱ خرداد ۱۳۹۸

    دمش گرم ۱۲۰ وات

مطالب پیشنهادی