ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیکسل اسلیت
تکنولوژی

گوگل تولید تبلت را متوقف می‌کند

گوگل در مهر ماه سال گذشته در کنار گوشی های پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال از تبلت پیکسل اسلیت با سیستم عامل کروم او اس هم رونمایی کرد. اما کمپانی ساکن مانتین ویو اعلام کرده ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۰

گوگل در مهر ماه سال گذشته در کنار گوشی های پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال از تبلت پیکسل اسلیت با سیستم عامل کروم او اس هم رونمایی کرد. اما کمپانی ساکن مانتین ویو اعلام کرده که قصد ندارد نسل بعدی تبلت های خود را روانه بازار کند.

بر اساس اعلام گوگل تیم سخت افزاری گوگل هم قصد توسعه هیچ تبلت مبتنی بر اندروید یا کروم او اس را ندارند و این در حالی است که دو تبلت کوچکتر از پیکسل اسلیت در دست توسعه بوده که در هفته جاری پروژه آنها هم متوقف شده است. البته گوگل تا ماه ژوئن سال 2024 همچنان به پشتیبانی از پیکسل اسلیت ادامه خواهد داد.

پیکسل اسلیت

اما به جای تبلت ها گوگل قصد دارد روی لپتاپ های بهره مند از کروم او اس و البته گوشی های پیکسل اندرویدی تمرکز کند. گمان می رود لپتاپ پیکسل بوک در پاییز پیش رو در کنار گوشی های پیکسل 4 و پیکسل 4 اکس ال معرفی شود و تا انتهای سال جاری میلادی هم روانه بازار گردد.

از آنجایی که در حال حاضر حتی گوشی های پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال هم فروش خوبی را تجربه نمی کنند می توان این گونه فرض کرد که اوضاع برای پیکسل اسلیت نامساعد بوده است. بر اساس گفته های «ریک اوسترلو» مدیر بخش کسب و کار سخت افزاری گوگل، تیم کروم و اندروید این شرکت همچنان 100 درصد به همکاری طولانی مدت با شرکا در مورد تبلت های تمامی بخش های بازار (از جمله مصرف کنندگان، سازمانی و آموزشی) متعهد است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی