ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیکسل 4
تکنولوژی

تصاویر جدید پیکسل 4 رنگ‌های زیبای این گوشی را نشان می‌دهند

پس از افشاهای متعدد از گوگل پیکسل 4 در چند هفته اخیر، حالا با اطلاعات جدیدی که در مورد رنگ اسمارت‌فون جدید گوگل درز کرده می‌توانیم پازل پیکسل 4 را تکمیل‌تر کنیم. پیشتر فقط این ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۱ تیر ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۰

پس از افشاهای متعدد از گوگل پیکسل 4 در چند هفته اخیر، حالا با اطلاعات جدیدی که در مورد رنگ اسمارت‌فون جدید گوگل درز کرده می‌توانیم پازل پیکسل 4 را تکمیل‌تر کنیم. پیشتر فقط این گوشی را با رنگ مشکی دیده بودیم اما تصاویر جدید رنگ‌های سفید و سبز نعنایی را نیز تائید می‌کنند.

پیکسل 4

رنگ سبز نعنایی پیکسل 4 قرار است دکمه پاور زرد رنگ داشته باشد در حالی که گوشی سفید از کلید پاور آبی رنگ استفاده می‌کند. در مقابل، دکمه پاور گوشی مشکی گوگل به رنگ سفید طراحی شده است.

گوگل اخیرا در اقدامی غیر مننتظره، رندرهای جدیدی از گوشی مورد انتظار خود منتشر کرده بود، با این حال از آنجایی که در عکس‌های جدید چینش دوربین پشتی پیکسل 4 اشتباه نشان داده شده می‌توان به این موضوع پی برد که تصاویر مربوط به رنگ پیکسل توسط خود گوگل منتشر نشده است. بنابراین عکس‌ها می‌توانند توسط شخصی که از مشخصات این گوشی اطلاع داشته منتشر شده یا فقط طراحی کاربران طرفدار پیکسل باشند.

علاوه بر این عکس‌ها، تصاویری هم از پیکسل 4 درون یک قاب شفاف منتشر شد که در آن می‌توان برآمدگی دوربین را به صورت محسوسی مشاهده کرد. از اطلاعات قبلی می‌دانیم که این گوشی قرار است ضخامتی برابر 8.2 میلیمتر داشته باشد و ضخامت بخش دوربین به خاطر برآمدگی آن به 9.3 میلیمتر برسد. با یک حساب و کتاب سرانگشتی یعنی برآمدگی دوربین 1.1 میلیمتر ضخامت خواهد داشت که در این تصویر هم به صورت واضح مشخص است.

پیکسل 4

البته در این عکس رنگ‌های سبز نعنایی و دکمه‌های پاور رنگی دیده نمی‌شود اما بقیه مشخصات دقیقا همان‌هایی است که در رندر رسمی گوگل دیده بودیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی