ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ضبط مکالمات تلفنی
نرم افزار و اپلیکیشن

ضبط مکالمات تلفنی در اندروید با اپلیکیشن Easy Call Recorder

ضبط مکالمات تلفنی چیزی نیست که همیشه و همه وقت به آن احتیاج داشته باشید. اما هنگام نیاز، انتخاب اپلیکیشن درست از میان صدها اپ موجود اهمیت پیدا می‌کند. تعداد زیادی از این اپلیکیشن‌ها در ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ تیر ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

ضبط مکالمات تلفنی چیزی نیست که همیشه و همه وقت به آن احتیاج داشته باشید. اما هنگام نیاز، انتخاب اپلیکیشن درست از میان صدها اپ موجود اهمیت پیدا می‌کند. تعداد زیادی از این اپلیکیشن‌ها در گوگل پلی استور وجود دارند که همگی خدمات یکسانی ارائه می‌دهند اما با بررسی دقیق‌تر متوجه مشکلات ریز و درشتی در آن‌ها می‌شوید.

اپلیکیشن محدودیتی در ضبط مکالمه پیش پایتان نمی‌گذارد

ممکن است اپلیکیشنی مکالمات را یکی در میان ضبط کند، فقط صدای یک طرف ضبط شود یا اصلا صدایی به گوش نرسد. اما Easy Call Recorder که امروز معرفی می‌کنیم به عنوان یک اپ تازه وارد، تا بدینجای کار عملکرد قابل قبولی از خودش به نمایش گذاشته که باعث می‌شود ارزش نصب داشته باشد.

این اپلیکیشن ضبط مکالمات تلفنی می‌تواند کار ضبط را به طور خودکار برایتان انجام بدهد. یعنی بعد از نصب و دادن دسترسی‌های ضروری نیاز نیست نگران چیزی باشید. پروسه ضبط به طور خودکار انجام می‌شود و در تستی که انجام دادیم، مکالمات کیفیت نه خیلی خوب اما قابل قبولی دارند.

ضبط مکالمات تلفنی

نکته مثبت Easy Call Recorder این است که محدودیتی در ضبط مکالمه پیش پایتان نمی‌گذارد. تنها چیزی که شما را محدود می‌کند میزان حافظه باقی مانده در دیوایس شماست و می‌توانید تا جایی که ممکن است ضبط مکالمات را ادامه بدهید. از آنجا که صداهای ضبط شده کیفیت خیلی بالایی ندارند احتمالا به حافظه زیادی برای ضبط مکالمات احتیاج نخواهید داشت.

Easy Call Recorder به طور خودکار مکالمات را به اسم تماس گیرنده برایتان ضبط می‌کند. البته به نظر می‌رسد که در این قابلیت مشکلی وجود دارد چرا که در تستی که شخصا انجام دادم نام بعضی تماس گیرنده‌ها به شکل ناشناس نمایش داده می‌شد. در هر صورت حتی اگر نام تماس گیرنده را نبینید این امکان وجود دارد که از درون اپلیکیشن نام دلخواهتان را برای آن شخص ذخیره کنید.

اما Easy Call Recorder مزایای قابل توجهی دارد. می‌توانید به محض ضبط صداها را با دکمه Share به اشتراک بگذارید و حتی برای هر کدام یادداشت تعیین کنید. این ویژگی بیشتر از کاربران معمولی به درد خبرنگاران و افرادی می‌خورد که لازم است آرشیو مستندی از صداهای دیگران جمع‌‌آوری کنند.

این اپلیکیشن ضبط مکالمات تلفنی در صورت فعال بودن، تمام تماس‌های ورودی و خروجی را ضبط می‌کند. اما به لطف گزینه‌ای به نام Ignore List می‌توانید ضبط تماس‌ها را برای بعضی مکالمات محدود کنید. مثلا اجازه ندهید که مکالمات روزمره‌تان با همسر یا دوست‌تان در اپلیکیشن ذخیره شود.ضبط مکالمات تلفنی

Ignore List در حال حاضر لیستی از افرادی که می‌خواهید نادیده بگیرید می‌‌سازد، ولی متأسفانه هنوز گزینه‌ای وجود ندارد که بتوان ضبط مکالمات تلفنی را به «یک لیست مشخص» محدود کرد. این موضوع در کنار نمایش تبلیغات تمام صفحه جزو نقص‌های Easy Call Recorder به شمار می‌آیند. اما به جز این مسائل بعید است به مشکل عجیبی در اپلیکیشن بر بخورید.

توسعه‌دهنده Easy Call Recorder در بخش توضیحات گوگل پلی اعلام کرده که اپلیکیشن ممکن است در اندروید 9.0 مشکلاتی داشته باشد و این مشکلات به برنامه‌نویسی آن‌ها مربوط نیست. بلکه مشکلات نرم‌افزاری اندروید جدید باعث بروز مسائلی مثل عدم نمایش نام تماس گیرنده یا نیاز به فعال بودن اسپیکرها برای ضبط تماس می‌شوند.

برای تأیید صحت و سقم این ادعا نیاز است کاربران بیشتری اپلیکیشن را تست کرده و نسبت به عملکردش بازخورد بدهند. بنابراین شاید ایده بدی نباشد که شما هم همین حالا Easy Call Recorder را نصب کرده و عملکردش را در دیوایس خود بسنجید و تجربه‌تان را با ما به اشتراک بگذارید.

Easy Call Recorder

Easy Call Recorder

سازنده: .HBSolution Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 6.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Bahman Abdali
    Bahman Abdali | ۱۱ مرداد ۱۳۹۸

    اندرویید ۹ ضبط نمی‌نه صدا رو خواهشا برنامه ای میشناسین بگین‌ماهم استفاده کنیم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی