ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بهترین بازی آفلاین اندروید و iOS | با 30 تا از بازی های آفلاین آشنا شوید
نرم افزار و اپلیکیشن

با بهترین بازی‌های آفلاین اندروید و آیفون آشنا شوید

معرفی و دانلود 55 بازی موبایل که بدون نیاز به اینترنت می‌توان آن‌ها را تجربه کرد.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۰

بعضی وقت‌ها نیاز داریم بدون دغدغه داشتن اتصال مداوم به اینترنت در گوشی‌های همراهمان بازی کنیم. ممکن است جایی باشیم که به اینترنت دسترسی نداریم و نتوانیم بازی‌هایی که برای ذخیره روند بازی یا لود کردن مراحل نیاز به اتصال مداوم اینترنت دارند را در آن موقعیت بازی کنیم. در این موارد است که نیاز به بازی‌ آفلاین موبایل پررنگ‌تر حس می‌شود.

علاوه بر این تابستان هم فرا رسیده و خیلی‌ها برنامه مدونی برای بازی کردن در اوقات فراغت خود چیده‌اند. به خصوص برای گیمرهای کنسول که در تابستان بازی‌های جدید چندانی در دسترس ندارند، بازی‌ های موبایل می‌توانند جایگزین‌های سرگرم کننده‌ای باشند.

بهترین بازی آفلاین اندروید و آیفون

در این مطلب به سراغ بازی‌ های موبایلی آفلاین برای اندروید و آیفون رفته‌ایم و قصد داریم لیستی هیجان‌انگیز را به شما معرفی کنیم تا در این تابستان داغ این بازی‌ها را هم برای گذران اوقات فراغت‌تان در نظر داشته باشید.

Horizon Chase – Arcade Racing


Horizon Chase
امتیاز در گوگل پلی: 4.6امتیاز در اپ استور: 4.4سبک: آرکید مسابقه‌ای

اگر بازی‌های مسابقه‌ای آرکید قدیمی مانند OutRun از سگا را تجربه کرده و از آن لذت برده‌اید، Horizon Chase را دوست خواهید داشت. به‌طور مشابه، این بازی هم دارای مکانیک‌های مسابقه‌ای ساده و در عین حال چالش‌برانگیز است.

بازی Horizon Chase به‌صورت کاملاً رایگان ارائه شده، اما برای دسترسی به تمام محتوای آن، باید از طریق بخش خرید درون برنامه‌ای بازی اقدام کنید. با این حال، بدون خرید نسخه کامل نیز می‌توانید از این بازی مسابقه‌ای آفلاین نهایت لذت را ببرید.

دانلود بازی Horizon Chase

Horizon Chase – Arcade Racing
undefined

Horizon Chase – Arcade Racing

سازنده: Aquiris Game Studio S.A قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 857/387 مگابایت زبان: undefined

Civilization VI - Build A City


Civilization VI
امتیاز در گوگل پلی: 2.9امتیاز در اپ استور: --سبک: استراتژیک

استودیو Aspyr Media در سال 2020 پورت موبایل بازی استراتژیک محبوب Civilization VI را فقط برای اندروید منتشر کرد. هرچند امتیاز بازی در گوگل پلی نسبتا پایین است، اما این عنوان به‌خوبی توانست مورد استقبال طرفداران این سبک قرار بگیرد.

Civilization VI در مجموع یک بازی بسیار سخت است (دلیل احتمالی دیگری برای امتیاز پایین آن) و دارای نقشه‌های زیادی می‌شود که از واحد‌ها، قلمروها، شهرها و بازیکنان مختلفی تشکیل شده‌اند. درست مانند نسخه اصلی، در این بازی هم باید پس از انتخاب تمدن خود، به گسترش قلمرو آن و تبدیل شدن به یک قدرت جهانی بپردازید. با این حال، موارد زیادی مانند پیشرفت تکنولوژی و ساخت جاذبه‌های گردشگری نیز در کنار جنگ و گسترش قلمرو باعث پیروزی شما خواهند شد.

دانلود بازی Civilization VI

Civilization VI - Build A City
undefined

Civilization VI - Build A City

سازنده: Aspyr Media قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید حجم: 3900 مگابایت زبان: undefined

Rush Rally Origins


Rush Rally Origins
امتیاز در گوگل پلی: 4.7امتیاز در اپ استور: 4.8سبک: مسابقه‌ای

بازی‌های مسابقه‌ای سبک از بالا به پایین، زمانی در حال مرگ بودند، اما Brownmonster Limited تصمیم گرفت تا بازی جدیدی از سری Rush Rally خود را با نام Rush Rally Origins به همین سبک منتشر کند که در نهایت، یک بازی مسابقه‌ای جذاب، چالش‌برانگیز و سرگرم‌کننده برای طرفداران بازی‌های مسابقه‌ای منتشر شده است.

نکته قابل‌توجه بازی آفلاین Rush Rally Origins این است که از کنترلرها پشتیبانی می‌کند و همچنین می‌توان از طریق آن به درآمدزایی پرداخت. محتوای کافی نیز برای بازیکنان در نظر گرفته شده تا طرفداران سبک مسابقه‌ای برای مدت طولانی با بازی سرگرم باشند. Rush Rally Origins به راحتی یک بازی آفلاین برتر برای اندروید و iOS است.

دانلود بازی Rush Rally Origins

Rush Rally Origins
undefined

Rush Rally Origins

سازنده: Brownmonster Limited قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 240/123 مگابایت زبان: undefined

Thumper: Pocket Edition

امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.6سبک: اکشن

اگر با بازی‌هایی به سبک Guitar Hero آشنایی دارید، Thumper: Pocket Edition نیز بازی مشابه دیگری است که سال 2019 برای پلتفرم‌های موبایل منتشر شد. بازی اساساً به مکانیک‌های مرتبط به ریتم متکی است و کنترل‌های آن شامل ضربه و کشیدن انگشت روی صفحه می‌شود و برای برنده شدن، باید این کار را براساس آهنگ موسیقی انجام دهید.

در مجموع، 9 مرحله در بازی Thumper: Pocket Edition وجود دارد که کامل کردن آن‌ها حدود هفت ساعت و نیم طول خواهد کشید، اما تمام تجربه آن به صورت کاملاً آفلاین ارائه شده است. با این حال، بازی رایگان نیست و باید آن را بخرید.

دانلود بازی Thumper: Pocket Edition

Thumper: Pocket Edition
undefined

Thumper: Pocket Edition

سازنده: Drool LLC قیمت: 4.99 دلار دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 497 مگابایت زبان: undefined

Streets of Rage 4

Streets of Rage 4
امتیاز در گوگل پلی: 4.8امتیاز در اپ استور: 4.9سبک: اکشن

حتی اگر بازی‌های شورش در شهر را تجربه نکرده باشید، احتمالاً با آن‌ها آشنایی دارید. Streets of Rage 4 دنباله‌ای برای بازی است که در دهه 1990 منتشر شده بود و در حال حاضر از جمله بهترین بازی‌های سبک Beat'em up موبایل محسوب می‌شود که گیم‌پلی بسیار خوبی برای ارائه دارد. علاوه بر گیم‌پلی لذت بخش، می‌توان از موسیقی متن، پشتیبانی از کنترلر و DLC اختیاری آن به عنوان ویژگی‌های قابل توجه بازی اشاره کرد.

با این حال، بازی رایگان نیست و می‌توانید Streets of Rage 4 را با قیمت 8 دلار خریداری کنید و DLC اختیار آن شامل که دو شخصیت جدید و حالت بقا می‌شود نیز 3.99 دلار هزینه دارد. بازی کامل و DLC آن نیز با قیمت 12 دلار در دسترس است که نسبت به سایر بازی‌های غیررایگان پلتفرم‌های موبایل ارزان‌تر است.

دانلود بازی Street of Rage 4

Streets of Rage 4
undefined

Streets of Rage 4

سازنده: Playdigious قیمت: 8.99 / 7.88 دلار دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1700/1500 مگابایت زبان: undefined

Dadish 3


بازی های آفلاین اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.5سبک: آرکید اکشن

اگر هنوز بازی‌های پلتفرمینگ سری Dadish را تجربه نکرده‌اید، ما به شما بازی Dadish 3 را پیشنهاد می‌کنیم که آخرین نسخه از این سری محسوب می‌شود. هر نسخه از آن داستان مشابهی را ارائه می‌کند، بنابراین بدون نگرانی می‌توانید سومین نسخه آن را تجربه کنید، زیرا از نظر داستانی با نسخه‌های قبلی چندان ارتباطی ندارد، اما نسخه‌های قبلی بازی نیز به همان اندازه جذاب هستند.

با این حال، Dadish 3 مدرن‌ترین بازی سری محسوب می‌شود. در این بازی شما نقش یک تربچه بامزه و دوست‌داشتنی را دارید که در یک دنیای رنگارنگ نقش یک پدر کاملا متعصب را بازی می‌کند و شما باید به او کمک کنید تا کودکان گمشده خود را پیدا کند.

اگر عاشق بازی‌های پلتفرمینگ، داستان‌های عجیب‌و‌غریب و گرافیک پیکسلی هستید، تجربه بازی Dadish 3 می‌تواند به گزینه مورد علاقه بعدی شما تبدیل شود. همچنین گیم‌پلی چالش برانگیز آن نیز به راحتی می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند.

دانلود بازی Dadish 3

Dadish 3
undefined

Dadish 3

سازنده: Thomas K Young قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 125/59 مگابایت زبان: undefined

My Friend Pedro: Ripe for Revenge


بازی های آفلاین اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.3سبک: اکشن

بازی My Friend Pedro اولین بار برای رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ منتشر شد. یک بازی کاملا اکشن که در آن با استفاده از مکانیک‌های جذاب و اسلحه‌های خود می‌توانید دشمنان را نابود کنید. هرچند کنترل‌های پورت موبایل بازی ساده‌تر شده اما به همان اندازه نسخه اصلی جذاب است و به راحتی می‌توان از آن به عنوان یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید یاد کرد.

My Friend Pedro: Ripe for Revenge علاوه بر اینکه یک اکشن همه‌جانبه باشد، از داستان خوبی هم برخوردار است. در آن شما نقش شخصیتی به نام پدرو را بازی می‌کنید که خانواده‌اش توسط دشمنانش ربوده شده‌اند و شما با وجود حس انتقام خود، باید آن‌ها را نجات دهید. بیش از 30 مرحله در بازی وجود دارد تا برای مدت‌ها شما را سرگرم کند.

دانلود بازی My Friend Pedro: Ripe for Revenge

My Friend Pedro: Ripe for Revenge
undefined

My Friend Pedro: Ripe for Revenge

سازنده: DevolverDigital قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 192/103 مگابایت زبان: undefined

Grand Mountain Adventure


بازی های آفلاین اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.4سبک: ورزشی

تاکنون بازی‌های زیادی با تمرکز بر ورزش‌های زمستانی برای پلتفرم‌های مختلف منتشر شده و Toppluva AB یکی از بهترین آن‌ها در چند وقت اخیر را برای موبایل منتشر کرده است. این بازی که Grand Mountain Adventure نام دارد، با وجود اینکه برای موبایل منتشر شده، محتوا و مسابقات زمستانی بسیار زیاد و جذابی را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد و می‌توان آن‌ها را به صورت کاملا آفلاین و بدون نیاز به اینترنت تجربه کرد.

بازی شامل هفت نقشه کوهستانی جهان باز می‌شود که می‌توانید در آن‌ها کاوش کنید و بیش از 100 چالش مختلف در این نقشه‌ها نیز وجود دارد. در سرتاسر این نقشه‌ها می‌توانید اسکی کنید، می‌توانید با اسنوبرد در آن‌ها جابجا شوید و حتی می‌توانید این کار را با کنترلر انجام دهید.

Grand Mountain Adventure یک بازی عالی است که نه فقط برای طرفداران بازی‌های ورزشی، بلکه برای تمام طرفداران بازی‌های موبایل می‌تواند بسیار جذاب باشد.

دانلود بازی Grand Mountain Adventure

Grand Mountain Adventure
undefined

Grand Mountain Adventure

سازنده: Toppluva AB قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 890/510 مگابایت زبان: undefined

Super Hexagon


بازی های آفلاین اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.6امتیاز در اپ استور: 4.5سبک: پازل

اگر از بازی‌های بسیار چالش برانگیز سبک آرکید لذت می‌برید، Super Hexagon کاملا برای شما طراحی شده و نسخه‌ای بسیار مدرن‌تر با پشتیبانی از نرخ فریم بالا و کنترلر از یک بازی قدیمی است. همچنین، همانطور که انتظار می‌رود، می‌توان تمام آن را به صورت کاملا آفلاین و بدون نیاز به اینترنت تجربه کرد و به لطف حجم بسیار کم، می‌توانید به یک گزینه ایده‌آل برای برخی شرایط مانند هنگامی که در سفر هستید، تبدیل شود.

مراحل بازی بسیار سریع هستند و معمولا در آن چندین باز شکست خواهید خورد، اما نکته اصلی بازی تلاش‌های مکرر است تا بتوانید بر قوانین ساده و گیم‌پلی چالش برانگیز فوق‌العاده آن مسلط شوید تا Super Hexagon به یکی از بهترین بازی‌های موبایل برای شما تبدیل شود.

دانلود بازی Super Hexagon

Super Hexagon
undefined

Super Hexagon

سازنده: Terry Cavanagh قیمت: 2.29 دلار دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 35/12 مگابایت زبان: undefined

Grimvalor


بازی های آفلاین اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.6امتیاز در اپ استور: 4.9سبک: اکشن

Grimvalor یک بازی پلتفرمینگ هک اند اسلش عالی با گرافیک فوق‌العاده است که می‌توانید به گزینه جذاب بعدی شما به عنوان یکی از طرفداران بازی‌های اکشن تبدیل شود.

بازی ابتدا سال 2018 منتشر شده و از همان ابتدا با موج بسیار مثبتی از بررسی‌ها مواجه شده و تقریبا تمام بازیکنان از تجربه آن راضی بوده‌اند. تجربه آن روی هر دو پلتفرم iOS و اندروید به یک اندازه لذت بخش است و ظاهر و عملکرد بسیار خوبی دارد. نکته قابل توجه دیگر اینکه تجربه بازی Grimvalor پس از نصب هیچ نیازی به اینترنت ندارد تا در هر شرایطی بتوانید آن را تجربه کنید.

دانلود بازی Grimvalor

Grimvalor
undefined

Grimvalor

سازنده: Direlight قیمت: رایگان در اندروید / 6.99 دلار در iOS دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 677/754 مگابایت زبان: undefined

Battle Chasers: Nightwar


بازی های آفلاین اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.1امتیاز در اپ استور: 4.0سبک: اکشن

Battle Chasers: Nightwar یک بازی نقش‌آفرینی نوبتی فوق‌العاده است که به بازی‌های JRPG کلاسیک دهه 90 شباهت دارد. با این حال شامل گرافیک فوق‌العاده و گیم‌پلی فوق‌العاده چالش برانگیزی می‌شود تا به عنوان یک بازی اکشن مدرن فوق‌العاده بتوان از آن یاد کرد.

همه‌چیز در بازی عالی به نظر می‌رسد، کنترل‌های لمسی لذت‌بخش هستند و ساعت‌ها محتوا به سبک بازی‌های نوبتی برای بازیکنان فراهم شده است. بنابراین اگر به دنبال یک تجربه نقش آفرینی فوق‌العاده با کیفیت برای گوشی‌های موبایل هستید که بتوان آن را به صورت کاملا آفلاین تجربه کرد و همچنین بیش از 30 ساعت محتوا و داستان داشته باشد، Battle Chasers: Nightwar گزینه‌ای ایده‌آل برای شما محسوب می‌شود و همچنین یکی از بهترین بازی‌های RPG موبایل است.

دانلود بازی Battle Chasers: Nightwar

Battle Chasers: Nightwar
undefined

Battle Chasers: Nightwar

سازنده: HandyGames قیمت: 3.99 دلار دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1900 مگابایت زبان: undefined

Monument Valley 2


امتیاز در گوگل پلی: 4.8امتیاز در اپ استور: 4.4سبک: پازل

Monument Valley تغییر جدید و تازه‌ای را برای بازی‌های موبایلی ارائه کرد و گرافیک خیره‌کننده را با معماهای چالش برانگیز و البته داستان سرایی جذاب و بدون کلمه‌ای که تاکنون هرگز دیده نشده بود، ترکیب کرده است.

دنیای رنگارنگ بازی در نگاه اول شما را میخکوب خواهد کرد و غرق آن خواهید شد و شاید در انتها متوجه خواهید شد که تنها مشکل بازی تمام شدن بسیار سریع آن است، اما حقیقت ماجرا این است که احتمالا تا حد زیادی محو جذابیت آن شده‌اید و این امر باعث شده تا متوجه گذر زمان نشوید.

در نسخه دو بازی مراحل و شخصیت‌های جدیدی به آن اضافه شده و مهم‌تر اینکه تجربه دو بازی پشت سرهم، فوق‌العاده خواهد بود و بدون شک از تمام لحظات آن لذت خواهید برد. تمام مراحل به شیوه متفاوتی طراحی شده‌اند و در برخی آن‌ها کنترل دو شخصیت مادر و دختر را خواهید داشت و در برخی مراحل دیگر یکی از آن‌ها را می‌توانید کنترل کنید. موانع بالا و پایین می‌روند، برخی قسمت‌ها می‌چرخند، ستون‌ها با اطراف حرکت می‌کنند اما مسیری به سمت خروجی وجود دارد که باید آن را در این هزارتو رنگارنگ و جذاب کشف کنید.

این بازی بدون شک ارزش تجربه را دارد و حتی به عنوان یک بازی غیر رایگان، کاملا ارزش پرداخت هزینه مشخص شده‌اش را دارد.

دانلود بازی Monument Valley 2

Monument Valley 2

Monument Valley 2

سازنده: ustwo games قیمت: 4.99/6.98 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 546/250 مگابایت زبان:

Really Bad Chess


بازی های آفلاین اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 3.9سبک: پازل

شطرنج طرفداران خاص خود را دارد و شاید عقیده داشته باشید که حضور یک بازی شطرنج در این لیست کمی کلیشه‌ای به نظر می‌رسد، زیرا هم اکنون نمونه‌های بسیار زیادی وجود دارد و حتی شاید برخی افراد عقیده داشته باشند که در میان بازی‌ های پازل موجود، شطرنج کمی خسته‌کننده باشد! هرچند همچنان نمی‌توان با ادعا خسته‌کننده بودن شطرنج موافقت کرد، اما Really Bad Chess یک قانون خاص دارد که باعث تمایز آن با سایر بازی‌ های شطرنج می‌شود.

در حالی که صفحه بازی و قوانین کاملا مانند یک بازی شطرنج ساده است، اما بازیکنان هر مسابقه را با مهره‌های متفاوتی شروع می‌کنند. به عنوان مثال، کاملا به صورت تصادفی ممکن است در یک مسابقه، سه وزیر، شش اسب یا یک سرباز به شما داده شود یا در یک مسابقه هیچ وزیر یا اسبی نداشته باشد.

نسخه رایگان بازی را می‌توانید با هوش مصنوعی تجربه کنید و هوش خود را در رقابت جذابی با آن بسنجید. با این حال اگر نسخه اصلی بازی را خریداری کنید، می‌توانید با دوستان خود نیز تجربه شطرنج با مهره‌های متفاوت را داشته باشید.

دانلود بازی Really Bad Chess

Really Bad Chess

Really Bad Chess

سازنده: Noodlecake Studios Inc قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 46/98 مگابایت زبان:

Two Dots


بازی های آفلاین اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 4.5سبک: پازل

Two Dots بازی پازل اندروید و آی‌او‌اس دیگری است که یکی از بهترین بازی‌ های آفلاین این سبک محسوب می‌شود. هرچند یادگیری بازی بسیار ساده است، اما برای تسلط در آن مسیر پر پیچ و خم و البته جذابی را در پیش دارید، زیرا به مرور زمان بازی تنوع بیشتری پیدا می‌کند.

همچنین Two Dots یکی از اعتیادآورترین بازی‌ های آفلاین سبک پازل محسوب می‌شود که برای ساعت‌ها شما را محو و جذب خود خواهد کرد.

اگر با بازی‌ های سری Dots آشنایی داشته باشد، احتمالا بدانید هدف بازی چیست. تا جایی که می‌توانید نقطه‌های یک رنگ را به یکدیگر متصل کنید تا به هدف مورد نظر خود برسید. با این حال قابلیت‌های مختلف زیاد و بیش از 900 سطح مختلف در بازی قرار گرفته تا تجربه آن به هیچ وجه خسته‌کننده و طاقت فرسا نشود.

همچنین با پیشرفت در بازی، حالت‌های جدید و خلاقانه‌ای به آن اضافه خواهند شد که هیچ ارتباطی با حالت اصلی ندارند. برای مثال در بخشی از بازی به نام Treasure Hunt که پس از کامل کردن 10 مرحله ابتدایی فعال می‌شود، بازی نوعی نقاشی تعاملی را به شما نشان می‌دهد و در آن باید به کشف برخی آیتم‌ها بگردید. طراحی بازی و این بخش و همچنین صداگذاری آن به بهترین شکل ممکن انجام شده و برای چندین ساعت کاربران را سرگرم خواهد کرد.

دانلود بازی Two Dots

Two Dots

Two Dots

سازنده: Two Dots قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۱۳۲/۵۹۴ مگابایت زبان:

Eternium


بازی آفلاین اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.9امتیاز در اپ استور: 4.9سبک: نقش آفرینی

برای کسانی که به بازی‌ های نقش آفرینی علاقه دارند، Eternium یکی از بازی‌ های قدیمی این سبک محسوب می‌شود که همچنان محبوبیت خود را کسب کرده و به عنوان یک بازی آفلاین مناسب از همه نظر شناخته می‌شود. (به نمرات بازی در استورهای گوگل و اپل توجه کنید!)

نکته مهم دیگر اینکه بازی سال 2014 منتشر شده اما همچنان به‌روزرسانی‌های جدیدی برای آن ارائه می‌شود و مهم‌تر اینکه توسعه‌دهندگان در بازی خود از رویکرد مزاحم پرداخت‌های درون برنامه‌ای زیاد استفاده نکرده‌اند.

بازی‌های Diablo شاید یکی از بهترین عناوین نقش آفرینی تاریخ محسوب می‌شوند و اگر طرفدار آن بازی‌ها هستید، Eternium نیز برای شما ساخته شده. در ابتدا با ساخت شخصیت خود باید وارد بازی شوید و در طول ماجراجویی خود با مجموعه زیادی از دشمنان مبارزه کنید تا تجربه کسب کنید و سطح خود را بالا ببرید.

بازی همچنین دارای سه دنیای مختلف می‌شود که هر کدام ماموریت‌ها و دشمنان متفاوتی را شامل می‌شوند. همچنین مراحل بازی به طور تصادفی طراحی می‌شوند و اکثر ویژگی‌های آن پس از دانلود اولیه به صورت کاملا آفلاین در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

به طور کلی اگر به بازی‌ های نقش آفرینی واقعی و بدون پرداخت درون برنامه‌ای علاقه دارید، تجربه Eternium را به هیچ وجه از دست ندهید که کامل‌ترین بازی این سبک برای گوشی‌های موبایل محسوب می‌شود.

دانلود بازی Eternium

Eternium

Eternium

سازنده: Making Fun قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 817/136 مگابایت زبان:

Once Upon a Tower


بازی آفلاین اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.6امتیاز در اپ استور: 4.7سبک: اکشن

در داستان‌های افسانه‌ای معمولا شاهد یک شاهزاده هستیم که برای نجات دادن شاهزاده خانم یا پرنسس به قصری حمله می‌کند تا او را نجات دهد. با این حال در بازی Once Upon a Tower خبری از شاهزاده نیست و پرنسس داستان که شما نقش او را دارید، باید برای فرار از اهریمن داستان که یک اژدها است دست به کار شود و حتی به جای بالای رفتن از برج، آن را حفاری کند و به پایین برسد.

با این حال، در مسیر خود باید با انواع هیولاها، غول‌ها و عنکبوت‌هایی که می‌توانند از دیوارها بالا بروند مبارزه کند و آن‌ها را از مسیر خود خارج کند. همچنین موانع و تله‌هایی در مسیر وجود دارند که شما را ناگهان از مسیر خارج خواهند کرد. در طول بازی همچنین باید سکه جمع‌آوری کنید تا بتوانید قدرت‌های خود را ارتقا دهید که برای عبور از تمام مراحل و فرار از برج به آن‌ها نیاز پیدا خواهید کرد.

در مجموع Once Upon a Tower یک بازی بسیار سرگرم‌کننده و به ظاهر بی پایان است که یکی از بهترین بازی‌ های آفلاین اندروید تبدیل شده است.

دانلود بازی Once Upon a Tower

Once Upon a Tower

Once Upon a Tower

سازنده: Pomelo Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 252/80 مگابایت زبان:

Traffic Rider


بازی آفلاین اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.5سبک: مسابقه‌ای

بازی Traffic Rider که برای اجرای آن به اینترنت هیچ نیازی ندارید، یک تجربه واقعی و جذاب از بازی‌ های مسابقه‌ای آفلاین محسوب می‌شود که در آن می‌توانید موتور سیکلت خود را انتخاب و در بزرگراه‌های پر از ماشین ویراژ دهید و امتیاز کسب کنید.

Traffic Rider یک بازی مسابقه‌ای بی پایان است که در آن باید با نهایت سرعت مسیر خود را برانید و بدون تصادف به نقطه پایان برسید. با این حال، حالت ماموریت آن کمی سرگرم‌کننده‌تر از مسابقات بی‌پایان است، زیرا در آن می‌توانید مسابقات خود را با اهداف خاصی ادامه دهید.

همچنین می‌توانید حالت‌های دیگری مانند زمان محدود را انتخاب کنید که هر کدام از آن‌ها تجربه منحصر به فرد خود را ارائه می‌کنند. با این وجود بهتر است در ابتدا ماموریت‌ها را پشت سر بگذارید، زیرا با تکمیل کردن آن به موتور سیکلت‌های جدیدتری دست پیدا خواهید کرد.

دانلود بازی Traffic Rider

Traffic Rider

Traffic Rider

سازنده: Soner Kara قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 286/126 مگابایت زبان:

Dead Cells


بازی آفلاین اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.6امتیاز در اپ استور: 4.8سبک: اکشن

اگر با سبک روگ‌لایک آشنایی داشته باشید، احتمالا بدانید که بازی‌ های این سبک ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند و مهم‌ترین نکته اینکه پس از کشته شدن شخصیت اصلی، بازیکنان به نقطه اولیه برمی‌گردند. Dead Cells به راحتی یکی از بهترین بازی‌ های موبایل در سبک روگ‌لایک محسوب می‌شود.

بازی در اصلی برای رایانه‌های شخصی منتشر شده بود اما پورت آن برای موبایل نیز تجربه فوق‌العاده را ارائه می‌کند و علاوه بر گرافیک HD می‌توان آن را با نرخ‌های متفاوتی تجربه کنید.

به طور کلی برای مواقعی هیچ دسترسی به اینترنت ندارید، می‌توانید روی بازی Dead Cells حساب باز کنید تا برای چندین ساعت با تجربه فوق‌العاده جذاب و هیجانی خود شما را سرگرم کند.

دانلود بازی Dead Cells

Dead Cells

Dead Cells

سازنده: Playdigious قیمت: 8.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1200/607 مگابایت زبان:

Crossy Road


بازی آفلاین اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.6امتیاز در اپ استور: 4.7سبک: آرکید

سال 2014 استودیو استرالیایی مستقل Hipster Whale بر اساس جوک معروف «چرا مرغ‌ها از خیابان رد می‌شوند؟» (که جواب آن «برای رسیدن به آن سمت خیابان» است) بازی جدیدی تحت عنوان Crossy Road ساخت که قرار نبود به این سوال پاسخ دهد، بلکه شما مسئول عبور مرغ‌ها از خیابان بودید!

به طور پیش فرض، شخصیت اصلی بازی یک مرغ است که باید از جاده‌های شلوغ، رودخانه و ریل‌های قطار فعال عبورد کند اما صدها شخصیت دیگری نیز وجود دارد که بسته به محیط و مراحل تغییر پید می‌کنند و موانع متفاوت هستند. به عنوان مثال در برخی مراحل باید به عنوان یک فضانورد، در فضا از بین موانع که سیارک هستند عبور کنید.

اگر طراحی بسیار جذاب و دوست داشتنی بازی را کنار بگذاریم، گیم پلی آن به شدت اعتیاد آور است و بدون شک یکی از بهترین‌ها در بخش بازی آفلاین محسوب می‌شود که تجربه آن به شدت پیشنهاد می‌شود.

دانلود بازی Crossy Road

Crossy Road

Crossy Road

سازنده: HIPSTER WHALE قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 119 مگابایت زبان:

Florence


بازی های آفلاین
امتیاز در گوگل پلی: 4.6امتیاز در اپ استور: 4.7سبک: داستان سرایی تعاملی

در بازی Florence نحوه داستان سرایی بسیار مهم است و بازیکنان حتی در مدت زمان کوتاهی جذب آن خواهند شد. گرافیک بازی و طراحی آن به بهترین نحو ممکن انجام شده و تمام رنگ‌های درون نیز به نوبه خود باعث جذاب شدن بازی می‌شوند. می‌توان ادعا کرد استودیو معروف Annapurna Interactive بازی خود را به نحوی ساخته که تحت هیچ شرایطی خسته کننده نخواهد شد و تجربه هرچند کوتاه اما ماندگاری را به کاربران ارائه می‌کند.

از طرفی دیگر طراحی بازی به تنهایی باعث ماندگاری آن نمی‌شود، بلکه داستان آن نیز بسیار قابل درک و جذاب است. در Florence داستان دختری به نام «فلورنس یو» را مرور خواهید کرد که از 20 قسمت مختلف تشکیل شده و داستان او کاملا به صورت تعاملی به همراه مینی گیم‌هایی دنبال می‌شود.

تجربه بازی تنها 30 دقیقه طول خواهد کشید، اما به دلیل داستان سرایی، شخصیت سازی و کارگردانی هنری‌اش بسیار مورد تحسین قرار گرفته است و بدون شک یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید و آیفون محسوب می‌شود. در نهایت باید پیشنهاد کرد که اگر قصد تجربه بازی را داشتید، استفاده از هدفون را فراموش نکنید تا تجربه آن بیشتر لذت بخش شود.

دانلود بازی Florence

Florence

Florence

سازنده: Annapurna Interactive قیمت: 2.99 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1300/236 مگابایت زبان:

Asphalt 8: Airborne


امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.7سبک: مسابقه‌ای

استودیو Gameloft بازی‌های موبایلی بسیار زیادی منتشر کرده و هرچند Asphalt 9: Legends جدیدترین نسخه این سری محسوب می‌شود، اما Asphalt 8: Airborne آخرین بازی آفلاین از سری Asphalt است که همچنان تجربه فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند.

به طور کلی بازی‌های سری Asphalt همیشه بهبودها و پیشرفت‌های زیادی را در هر نسخه جدید ارائه می‌کنند و Asphalt 8: Airborne نیز نسبت به نسخه‌های قبلی خود شامل پیشرفت‌های زیادی می‌شود.

در این بازی طیف گسترده‌ای از ماشین‌های معروف از برندهای بزرگ جهان مانند لامبورگینی، پورش، فراری و بسیاری موارد دیگر وجود دارند تا بتوانید گزینه دلخواه خود را از میان آن‌ها انتخاب کنید. همچنین در بازی مکان‌های مختلفی قرار گرفته تا همچنان تجربه آن بسیار متنوع و سرگرم‌کننده باشد.

اگر به بازی‌ های مسابقه‌ای علاقه‌مند هستید، Asphalt 8: Airborne با گرافیک HD، مسابقات مهیج ماشین و موتورسواری، مکان‌های متنوع و گیم پلی فوق‌العاده خود شما را راضی خواهد کرد.

دانلود بازی Asphalt 8: Airborne

Asphalt 8: Airborne

Asphalt 8: Airborne

سازنده: Gameloft SE قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 3300/177 مگابایت زبان:

Stardew Valley


امتیاز در گوگل پلی: 4.7امتیاز در اپ استور: 4.8سبک: نقش آفرینی

بازی‌ های شبیه‌سازی طرفداران خاص خود را دارند و Stardew Valley نه تنها یک شبیه‌ساز کشاورزی بلکه شبیه‌ساز زندگی محسوب می‌شود. نکته مهم اینکه بازی بسیار طولانی است و به راحتی می‌توانید صدها ساعت روی بازی وقت بگذارید.

مطمئنا در ابتدا همه چیز ساده به نظر می‌رسد و با کاشت چند محصول، قطع درختان اضافی یا پرورش یک یا دو مرغ کار خود را شروع خواهید اما دنیای بازی بسیار گسترده‌تر است و می‌توانید در یک شهر کامل قدم بگذارید و کارهای متفاوت بسیار زیادی انجام دهید.

داستان بازی نیز درباره فردی است که یک زمین به او ارث می‌رسد و اکنون شما باید زمین او را طراحی و توسعه دهید. در ابتدا می‌توانید شخصیت خود را به طور کامل طراحی کنید تا همه چیز باب میل شما باشد. همچنین در شهر شخصیت‌های بسیار زیاد دیگری وجود دارند که هرکدام از آن‌ها به نحوی می‌توانند به شما کمک کنند.

به طور کلی Stardew Valley یکی از سرگرم کننده‌ترین بازی‌های موبایل محسوب می‌شود که برای اجرای آن نیازی به اینترنت نخواهید داشت.

دانلود بازی Stardew Valley

Stardew Valley

Stardew Valley

سازنده: Chucklefish Limited قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 367/290 مگابایت زبان:

Castlevania: Symphony of the Night


بازی های آفلاین
امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 3.9سبک: اکشن ماجراجویی

Castlevania: Symphony of the Night یکی از بهترین بازی‌ های استودیو ژاپنی Konami محسوب می‌شود که سال 2020 برای پلتفرم‌های موبایل منتشر شد.

اگر بازی را تجربه نکرده‌اید و نسبت به آن شناخت ندارید، بازی Castlevania: Symphony of the Night یک عنوان پلتفرمر دو بعدی زیبا است که گیم پلی غیرخطی را ارائه می‌کند، به این معنی که تا جایی که بخواهید می‌توانید در دنیای آن کاوش کنید.

بخش داستانی بازی حدود هشت یا نه ساعت طول خواهد کشید که تجربه کاملا سرگرم کننده‌ای را برای چندین ساعت در اختیار شما قرار می‌دهد و از آنجایی که بازی آفلاین است، هیچ نگرانی از بابت اتصال اینترنت یا ترافیک بسته خود نخواهید داشت.

دانلود بازی Castlevania: Symphony of the Night

Castlevania: SotN

Castlevania: SotN

سازنده: Konami قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 341/35 مگابایت زبان:

RollerCoaster Tycoon Classic


بازی های آفلاین
امتیاز در گوگل پلی: 4.6امتیاز در اپ استور: 4.3سبک: شبیه سازی

در تمام بازی‌ های سری RollerCoaster Tycoon همانطور که احتمالا از نام آن مشخص است، شما نقش مالک یک شهربازی را ایفا خواهید کرد. در این بازی وظیفه اصلی شما طراحی طراحی و ساخت ترکیبی از سواری‌ها، امکانات و تجربیات است تا مشتریان خود را راضی نگه دارید و همچنان به درآمد خود نیز ادامه دهید. برای انجام این کار گزینه‌های مختلفی مانند ترن هوایی وحشتناک را در اختیار خواهید داشت.

RollerCoaster Tycoon Classic که کمی بعدتر از نسخه اصلی آن منتشر شده تجربه دو بازی اول این سری را ترکیب می‌کند و همچنان به گیم پلی اصلی و سبک گرافیکی آن وفادار است.

همچنین برای ساخت شهربازی خود می‌توانید استراتژی‌ها متفاوتی داشته باشید. علاوه بر ترن‌ها و وسایل پیش ساخته، می‌توانید تمام این وسایل را جز به جز و به دلخواه خود طراحی کنید.

به طور کلی بازی تجربیات متفاوتی را به بازیکنان خود ارائه می‌کند و احتمالا برای چندین سال روی گوشی یا تبلت شما نصب باشد.

دانلود بازی RollerCoaster Tycoon Classic

RollerCoaster Tycoon Classic

RollerCoaster Tycoon Classic

سازنده: Atart قیمت: 5.99/7.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 426/269 مگابایت زبان:

Bloons TD 6


بازی آفلاین
امتیاز در گوگل پلی: 4.6امتیاز در اپ استور: 4.8سبک: استراتژی

بازی‌ های دفاع برج سبک بسیار محبوبی در بین بازی‌ های موبایلی محسوب می‌شود که در آن باید با قرار دادن واحدهای دفاعی خود از حملات دشمنان جلوگیری کنید و در عین حال به ساختمان‌های دفاعی دشمنان حمله کنید.

مشخصات چیزهای بیشتری درباره این سبک وجود دارد و هر بازی ویژگی‌های منحصر به فرد خود را ارائه می‌کند. مجموعه Bloons نیز یکی از بازی‌های قدیمی این سبک محسوب می‌شود که در آن باید با میمون‌های بامزه از خود دفاع کنید.

Bloons TD نسبت به نسخه‌های قبلی شامل نقشه‌های سه بعدی، برج‌های جدید، قابلیت‌ها و روش‌های جدیدی برای ارتقا و موارد دیگری می‌شود که آن را به یک بازی بسیار سرگرم کننده تبدیل کرده است. همچنین بازی شامل ده‌ها نقشه، رویدادهای ویژه و حالت‌های مختلف می‌شود که می‌تواند هر کدام از آن‌ها را انتخاب کنید.

بازی به مرور زمان سخت و سخت‌تر می‌شود و تکمیل کردن برخی مراحل آن بسیار چالش برانگیز خواهد بود.

دانلود بازی Bloons TD

Bloons TD 6

Bloons TD 6

سازنده: ninja kiwi قیمت: 4.99/6.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 126/51 مگابایت زبان:

بازی آفلاین Alto's Odyssey


امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.4سبک: ورزشی

این بازی رنگارنگ جزو منتخب‌های گوگل پلی است و در سبک رانر بی‌پایان و به شکل ساید اسکرولر ساخته شده است. در این بازی باید روی شیب‌های متعدد سر بخورید، بپرید و سکه جمع کنید. بعد از جمع‌آوری سکه می‌توانید به فروشگاه بازی رفته و برای شخصی سازی کاراکترتان اقدام کنید. مکانیک بازی ساده است و مثل همه بازی‌های سبک رانر بی‌پایان، جلو رفتن شما به صورت خودکار انجام می‌شود، این یعنی تنها کاری که باید انجام بدهید پریدن و پشتک زدن در هواست. بازی رایگان است اما برای حذف آگهی‌ها و خریدن سکه اضافی باید مبلغی پرداخت کنید.

دانلود بازی Alto's Odyssey

Alto's Odyssey

Alto's Odyssey

سازنده: Snowman قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 57/144.9 مگابایت زبان:

Friday the 13th: Killer Puzzle


بهترین بازی آفلاین اندروید و iOS | با 30 تا از بازی های آفلاین آشنا شوید
امتیاز در گوگل پلی: 4.6امتیاز در اپ استور: 4.8سبک: معمایی

اگر به یک بازی معمایی ترسناک خشن با چاشنی فان علاقه دارید، Friday the 13th آمده تا تمام این خصوصیات را یکجا برایتان فراهم کند. در این بازی شما به عنوان یک قاتل باید راهتان را با سلاخی کردن در بازی پیش ببرید. بیش از 100 مرحله در بازی وجود دارد که در آن باید همه را بکشید و مواظب باشید که گیر پلیس، تله‌ها و مین‌های موجود در بازی نیفتید. استایل اکشن-آرکید بازی در کنار خصوصیات خنده‌دار و گرافیک جالب آن با چاشنی خشونت و ترس، ملغمه‌ای به وجود آورده که منجر به منتخب شدن این بازی در پلی استور شده است. بازی رایگان است و می‌توانید آن را از پلی استور و اپ استور دریافت کنید.

دانلود بازی Friday the 13th: Killer Puzzle

Friday the 13th: Killer Puzzle

Friday the 13th: Killer Puzzle

سازنده: Blue Wizard Digital LP قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 88/178.1 مگابایت زبان:

بازی آفلاین Noblemen: 1896


بازی آفلاین
امتیاز در گوگل پلی: 4.2امتیاز در اپ استور: 4.8سبک: اکشن

این بازی ترکیبی از یک استراتژی نوبتی، استراتژی همزمان و شوتر سوم شخص است که در سال 1896 و زمانی که طاعون 70 درصد جمعیت آمریکا را از بین برده اتفاق می‌افتد. در Noblemen: 1896 هر مرحله با یک نقشه شروع می‌شود که محل قرارگیری پایگاه، نیروها، ارتش، نقاط استراتژیک و دیگر اطلاعات مورد نیاز را نشانتان می‌دهد تا بتوانید مثل یک فرمانده واقعی استراتژی جنگی خود را تعیین کنید. به محض اینکه جنگ با ارتش دشمن شروع شد شما هم وارد زمین نبرد شده و بازی به حالت اکشن سوم شخص در می‌آید. می‌توانید قبل از هر جنگ کاراکتر خودتان را با لباس رزم، اسلحه و مهمات تجهیز کنید تا در هنگام جنگ با آمادگی کامل به میدان بروید. با اینکه ترکیب ژانرهای مختلف شاید در ابتدا برایتان گیج کننده باشد اما با پیشروی در بازی از تجربه جدیدی که برایتان رقم می‌زند لذت خواهید برد.

دانلود بازی Noblemen: 1896

Noblemen: 1896

Noblemen: 1896

سازنده: Foursaken Media قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 23/1000 مگابایت زبان:

Space Marshals 2


بازی آفلاین
امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: --سبک: اکشن

ادامه‌ای قدرتمند برای بازی Space Marshals که نظر گیمرها را به خود جلب کرده بود. این بازی هم مثل شماره قبلی خود، از مکانیزم شوتر با زاویه دید از بالا استفاده می‌کند و برای نوآوری بیشتر المان‌های مخفی‌کاری هم به آن اضافه شده است. با وجود اسلحه‌های متنوع و تاکتیک‌های جالبی که در بازی گنجانده شده می‌توان انتظار یک بازی شوتر جذاب را داشت. مثلا یکی از تاکتیک‌های مخفی کاری بازی این است که از نویز برای پرت کردن حواس دشمنان استفاده کنید تا یکی یکی دشمنانتان را در خفا و بدون جلب توجه از بین ببرید. کنترل بازی هم خوب طراحی شده و می‌توانید برای یک بازی موبایل راضی کننده باشد. اگر به بازی‌ های اکشنی که در آن‌ها مخفی‌کاری هم گنجانده شده علاقه‌مندید، مارشال‌های فضایی را از دست ندهید.

دانلود بازی Space Marshals

Space Marshals 2

Space Marshals 2

سازنده: Pixelbite قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 30/711 مگابایت زبان:

Army Toys Town


بازی آفلاین
امتیاز در گوگل پلی: 3.9امتیاز در اپ استور: --سبک: شبیه سازی

اگر سربازهای پلاستیکی سبزرنگ را در انیمیشن داستان اسباب بازی‌ها به خاطر داشته باشید، تم این بازی چندان برایتان بیگانه نخواهد بود. در این بازی شما در نقش یک سرباز پلاستیکی سبزرنگ قرار دارید که باید با تاکتیک‌های مختلف به جنگ دایناسورها، کاراکترهای انیمه و سربازان دیگر بروید. مکانیزم بازی مشابه دنیای باز است و می‌توانید آزادی عمل کامل برای کامل کردن چالش‌ها و کشتن دشمنان خود داشته باشید. گرافیک ساده طراحی شده و نباید انتظار دیدن صحنه‌های با کیفیت را داشته باشید اما سبک متفاوت بازی می‌تواند شما را جذب کرده و لحظه‌های خوبی برایتان رقم بزند.

دانلود بازی Army Toys Town

Army Toys Town

Army Toys Town

سازنده: Naxeex Studio قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 98 مگابایت زبان:

Oxenfree


امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.6سبک: ماجراجویی

داستان‌های نوجوانانه‌پسند یا اصطلاحا «تنیجری» به کلیشه‌های عاشقانه خود معروف هستند و در این بین آثار کمی توانسته‌اند با پرداختی متفاوت به این دوره از زندگی، تجربه‌ای درگیرکننده ارائه دهند. Oxenfree یکی از همین عناوین بوده و در آن کنترل نوجوانی با نام الکس را دارید که برای مهمانی به جزیره‌ای ممنوعه قدم می‌گذارد. این بازی افلاین و ماجراجویی هر چند بین بازیکن‌های ایرانی خیلی شناخته‌ شده نیست اما به‌خاطر طراحی هنری جالب، بخش شنیداری قدرتمند و داستان درگیرکننده‌اش موفق شده جایزه‌های مختلفی ببرد.

دانلود بازی Oxenfree

OXENFREE

OXENFREE

سازنده: Night School Studio قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1500 / 1000 مگابایت زبان:

Cover Fire


بهترین بازی آفلاین اندروید و iOS | با 30 تا از بازی های آفلاین آشنا شوید
امتیاز در گوگل پلی: 4.6امتیاز در اپ استور: 4.7سبک: اکشن

بازی‌ های آفلاین اکشن روی موبایل حکم همان لنگه کفش معروف بیابان را دارند و بنابراین اگر بازی خوبی با این مشخصات پیدا کردید، پیشنهاد می‌کنیم تا مدت‌ها در گوشی‌تان نصبش داشته باشید. اما بین اکشن‌های آفلاین با کیفیت شاید بتوانیم بهترین گزینه کنونی را همین Cover Fire بنامیم. در هر مرحله از بازی پشت کاورها سنگر می‌گیرید و لحظه‌ای که شرایط را مناسب دیدید، از پناهگاه بیرون آمده و به دشمنان شلیک می‌کنید. البته در این سبک بد نیست نگاهی به Hero Hunters ،Hitman Sniper و Stickman Sniper هم بیاندازید.

دانلود بازی Cover Fire

Cover Fire

Cover Fire

سازنده: Genera Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 719 / 237 مگابایت زبان:

بازی آفلاین Life is Strange


امتیاز در گوگل پلی: 4.2امتیاز در اپ استور: 4.0سبک: ماجراجویی

خیلی سخت است Life is Strange را بازی کنید و عاشقش نشوید. سازنده خیلی خوب از ایده داستان‌های نوجوانانه استفاده کرده و بدون استفاده از کلیشه‌های این سبک، عنوانی را به دست بازیکن‌ها رسانده که در بعضی صحنه ها شوکه کننده، در قسمت‌هایی احساسی و در لحظاتی فراموش نشدنی ظاهر می‌شود. بازی داستان دختری با نام مکس (Max) را روایت می‌کند که قدرت عجیبش مشکلات گوناگونی را برای وی به همراه می آورد. از لحاظ گیم‌پلی Life is Strange شبیه به عناوین استودیوی تلتیل، سازنده واکینگ دد، است.

دانلود بازی Life is Strange

Life Is Strange

Life Is Strange

سازنده: SQUARE ENIX INC قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 938 مگابایت زبان:

بازی‌ های Telltale Games


بازی‌های Telltale Games

اما برای کسانی که به‌دنبال بازی‌ های ماجراجویی/تعاملی با تم بزرگسالانه‌تر از Life is Strange هستند، ساخته‌های تلتیل همان چیزهایی هستند که در تابستان امسال باید به سراغ‌شان بروید. اگر تاکنون The Walking Dead را انجام ندادید، همین الان این عنوان زامبی محور را دانلود کرده و داستانی کاملا متفاوت و احساسی در دنیای آخرالزمان را ببینید. در غیر این صورت می توانید نیم نگاهی به Game of Thrones ،Batman و بازی کارآگاهی The Wolf Among Us نیز بیاندازید. هر چهار بازی روی اندروید و آیفون در دسترس هستند.

دانلود بازی The Walking Dead

The Walking Dead: Season One

The Walking Dead: Season One

سازنده: Howyaknow, LLC قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 389/12 مگابایت زبان:

دانلود بازی The Wolf Among Us

The Wolf Among Us

The Wolf Among Us

سازنده: Telltale قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 696/122 مگابایت زبان:

دانلود بازی Batman - The Telltale Series

Batman - The Telltale Series

Batman - The Telltale Series

سازنده: Telltale قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 879/35 مگابایت زبان:

دانلود بازی Batman: The Enemy Within

Batman: The Enemy Within

Batman: The Enemy Within

سازنده: Telltale قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2000/35 مگابایت زبان:

بازی آفلاین Final Fantasy XV Pocket Edition


Final Fantasy XV Pocket Edition
امتیاز در گوگل پلی: 4.0امتیاز در اپ استور: 3.7سبک: نقش آفرینی

فاینال فانتزی 15 پاکت ادیشن یک دستاورد بزرگ برای اسمارت‌فون‌ها است و برای کسانی که نسخه کنسولی فاینال فانتزی 15 را تجربه نکرده‌اند، حالا پورت موبایل فرصت مناسبی را فراهم کرده تا در دنیای فانتزی‌های تمام نشدنی غرق شوید. این عنوان اکشن نقش آفرینی ده قسمت بوده و با بیش از 6 گیگابایت، نه تنها یکی از حجیم‌ ترین بازی‌ های موبایل است بلکه اتمام آن‌ هم ساعت‌ها طول می‌کشد. در این بازی افلاین کنترل چهار جنگجو را دارید که در راه یک عروسی مهم، اتفاقات مهمی برای‌شان می‌افتد.

دانلود بازی Final Fantasy XV Pocket Edition

Final Fantasy XV : Pocket Edition

Final Fantasy XV : Pocket Edition

سازنده: Square Enix قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 785 / 361 مگابایت زبان:

Shadow Fight 3


امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.6سبک: مبارزه‌ای

بازی‌های مانند Mortal Kombat و Street Fighter از زمان‌های گذشته باعث توجه بسیار زیادی کاربران و بازیکنان به سبک بازی‌های مبارزه‌ای تک به تک شده‌اند و اگر از طرفداران این سبک هستید، در گوشی‌های موبایل خود باید Shadow Fight 3 را تجربه کنید.

اگر با نسخه‌های قبلی این سری آشنایی داشته باشید (و همانطور که نام بازی به آن اشاره دارد) احتمالا بدانید که در آن باید با حریفانی که شبیه به سایه هستند مبارزه کنید، با این حال تغییر مهم Shadow Fight 3 استفاده از شخصیت‌های واقعی بوده و دیگر خبری از مبارزان سایه‌ای وجود ندارد و توسعه‌دهندگان با استفاده از شخصیت‌های واقعی تجربه بازی خود را واقعی‌تر از قبل کرده‌اند.

تجربه بازی نیز نسبتا ساده و مانند سایر بازی‌های این سبک است. باید شخصیت خود را انتخاب کنید و با استفاده از حرکت‌های رزمی حریفان را نابود کنید تا در نهایت به عنوان قهرمان اصلی بازی شناخته شوید. با این حال، وجود ترکیب‌ها و حرکات مختلف بازی را چالش برانگیز کرده که برای تسلط به آن‌ها باید زمان زیاد را صرف آن کنید.

همچنین علاوه بر شخصیت‌ها، طراحی و گرافیک کلی بازی اکنون بسیار متحول شده که آن را به یکی از بهترین بازی‌ های مبارزه‌ای آفلاین (یا آنلاین) تبدیل کرده است.

دانلود بازی Shadow Fight 3

Shadow Fight 3

Shadow Fight 3

سازنده: Nekki Limited قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 228/118 مگابایت زبان:

بازی آفلاین آمیرزا

بازی آمیرزا

آمیرزا چند روز پیش چهار میلیون نصب فعال را در کافه بازار رد کرد و با موفقیت‌های زیادش، تکاپویی در صنعت بازی‌ های موبایل ایرانی که این روزها از تب‌وتاب افتاده به راه انداخت. در هر مرحله از آمیرزا به بازیکن حروفی داده می‌شود و او باید با انتخاب درست حرف‌ها، کلمات منطقی بسازد؛ انگشت خود را به ترتیب بین حروف کشیده و اسم‌هایی به وجود بیاورید. اگر به دنبال بازی افلاین مشابه روی آیفون هستید، عنوان معروف فندق سرگرم‌تان خواهد کرد.

دانلود بازی آمیرزا

آمیرزا

آمیرزا

سازنده: نردبان اندیشه فردا قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 30.1 مگابایت زبان:

KAMI 2


KAMI 2
امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.8سبک: پازل

KAMI 2 در عین اینکه یک پازل ساده است، همزمان توانسته سخت و اعتیادآور هم باشد؛ یکی از بهترین عناوین معمایی که در تمام روزهای گرم تابستان، می‌تواند برای دقایقی سرگرم‌تان کند و هیچوقت رنگ‌وبوی تکرار به خودش نگیرد. در بازی محیط به چندین کاغذ رنگی مختلف تقسیم شده است. حالا اگر با یک رنگ متفاوت [به عکس بالا نگاه کنید، آن‌هایی که پایین صفحه هستند] روی یکی از این کاغذها کلیک نمایید، کاغذ رنگی تا جایی که راهش آزاد باشد تمام آن قسمت را رنگی می‌کند.

دانلود بازی Kami 2

KAMI 2

KAMI 2

سازنده: Simple Machine قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 145 / 38.7 مگابایت زبان:

بازی آفلاین The Battle of Polytopia


امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.7سبک: استراتژی

بین عناوین استراتژی آفلاین موبایل، بازیکن‌هایی که آیپد دارند می‌توانند ماه‌ها وقت‌شان را با سیویلیزیشن 6 بگذارنند. خوشبختانه برای کسانی هم که آیفون و دیوایس‌های اندرویدی دارند، همچنان یک جایگزین فوق‌العاده و متفاوت با کلیشه‌های استراتژی گوشی وجود دارد: The Battle of Polytopia. در این عنوان نوبتی به بازیکن ها کنترل یک تمدن را داده می‌شود و حالا ضمن پیشرفت منطقه، باید مراقب حمله دشمنان باشند. برخلاف سیویلیزیشن، نبردهای بازی هم کوتاه‌تر هستند و هم با سادگی خود مخاطب را گیج نمی‌کنند.

داانلود بازی The Battle of Polytopia

The Battle of Polytopia

The Battle of Polytopia

سازنده: Midjiwan AB قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 36 / 26 مگابایت زبان:

بازی‌های Ketchapp


بازی‌های Ketchapp

عناوین فرانسوی‌ها معمولا پای ثابت بازی‌های نصب شده روی موبایل‌ها هستند و بعضی وقت‌ها که حوصله هیچ‌کاری را نداشتید، بد نیست در گرمای تابستان به سراغ عناوین کچ اپ بروید. با این حال اگر از ما بپرسید Break Liner ،2Cars ،Car Vs Cops و Dunk Line را پیشنهاد می‌کنیم. البته 2048 و Knife Hit را نیز نباید فراموش کرد که هر دو جزو موفق‌ترین با‌زی‌های کچ اپ بوده‌اند. اخیر نیز آن‌ها بروسلی را به دنیای‌ بازی‌ های ویدیویی آورده‌اند و اگر به او علاقه دارید، بازی افلاین Dragon Run را هم پیشنهاد می‌کنیم.

بازی آفلاین Grid Autosport


Grid Autospor
امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.3سبک: مسابقه‌ای

بین بازی‌ های گرافیکی سال گذشته، گرید اتو اسپورت (Grid Autosport) به نوعی غول مرحله آخر بود. بازی بعد از انتظارات فراوان عرضه شد و نه تنها یک بنچمارگ گرافیکی جدید برای موبایل به وجود آورد بلکه به بحث میان «بهترین بازی رانندگی گوشی» هم پایان داد؛ گرید با اختلاف بهترین ریسینگ کنونی تلفن‌های هوشمند است. بازی سبکی مشابه Real Racing 3 داشته و باید در پیست مسابقات با نزدیک به 100 ماشین مختلف رقابت کنید. اتومبیل هایی که هر کدام دارای فیزیک و هندلینگ متفاوت خود هستند.

دانلود بازی Grid Autosport

GRID Autosport

GRID Autosport

سازنده: Feral Interactive قیمت: 9.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 4030 مگابایت زبان:

Limbo و Inside


به دنبال بازی افلاین ساده‌ای هستید که با روایت سر راستش سرگرم‌تان کند؟ روی هر دو بازی لیمبو و اینساید خط بکشید. به دنبال یک تجربه مبهم از لحاظ داستانی و در عین حال درگیر کننده‌اید؟ لیمبو و اینساید برای شما ساخته شده‌اند. در هر دو بازی، نقش پسر بچه‌ای را داشته و به حل معماها می‌پردازید. معماهای این دو عنوان تحسین شده نیز بر پایه اصل «بمیر و یاد بگیر» است و به همین خاطر گاهی اوقات برای حل آن ها مجبورید چند باری ببازید.

Playdead's INSIDE

Playdead's INSIDE

سازنده: Playdead قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 1300 مگابایت زبان:
LIMBO

LIMBO

سازنده: Playdead قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 136 / 128 مگابایت زبان:

بازی آفلاین Plants Vs Zombies


Plants Vs Zombies
امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 4.7سبک: معمایی

«گیاهان در برابر زامبی‌ها» (Plants Vs Zombies) هیچوقت قدیمی نمی‌شود و از محدود عناوین موبایلی است که تاریخ مصرفی برای آن نمی‌توانیم در نظر بگیریم. هر وقت به سراغش بروید، باز جذب دنیای جادویی و رنگارنگ بازی می‌شوید و ساعت‌ها پای این عنوان می‌نشینید. در این بازی افلاین دفاع از قلعه، بازیکن‌ها باید با کار گذاشتن گیاهان در مسیرهای مختلف مانع رسیدن زامبی‌ها به خانه شخصیت اصلی بشوند. احمقانه‌ به نظر می‌رسد؟ شاید ولی مهم اینجاست که سازنده خیلی خوب از آن استفاده کرده است.

دانلود بازی Plants vs. Zombies 2

Plants vs. Zombies 2

Plants vs. Zombies 2

سازنده: ELECTRONIC ARTS قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 106 / 512 مگابایت زبان:

CarX Highway Racing


CarX Highway Racing
امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.7سبک: مسابقه‌ای

گرید اتو اسپورت تنها برای آیفون عرضه شده و اگر یک دیوایس اندرویدی دارید و به دنبال شبیه‌سازهای مشابه آفلاین هستید، Real Racing 3 و Rush Rally 2 عناوین خوبی هستند. با این حال برای بازیکن‌هایی که هیجان و آدرنالین می‌خواهند، یک پیشنهاد متفاوت‌تر داریم: CarX Highway Racing. در این بازی افلاین که شباهت‌های زیادی به ماست وانتد هم دارد، هر مرحله با انجام ماموریت‌های مختلف به رقابت با بقیه رانندگان می‌روید. مراقب پلیس‌ها نیز باشید که گاهی اوقات می‌توانند جلوی پیشروی‌تان را بگیرند.

دانلود بازی CarX Highway Racing

CarX Highway Racing

CarX Highway Racing

سازنده: CarX Technologies قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 547 / 235 مگابایت زبان:

بازی آفلاین Game Dev Tycoon


Game Dev Tycoon
امتیاز در گوگل پلی: 4.8امتیاز در اپ استور: 4.9سبک: شبیه‌سازی

اگر صنعت بازی‌ های ویدیویی را با جدیت بیشتری دنبال می‌کنید، روی تمام بازی‌های بالا خط بکشید؛ بهترین گزینه برای شما همین Game Dev Tycoon است. این بازی افلاین گیمر را یک مدیر استودیوی کوچک بازیسازی می‌کند و با «آزادی عجیبش» نشان می‌دهد که برای فعالیت در صنعت گیم باید با چه چالش هایی رو به رو شد. اینکه بازی که می سازید چه سبکی داشته باشد، روی چه پلتفرم هایی عرضه شود، چه درجه سنی بگیرد و حتی کارمندان انرژی‌شان را بیشتر روی کدام بخش بگذارند همگی به عهده شما خواهد بود.

دانلود بازی Game Dev Tycoon

Game Dev Tycoon

Game Dev Tycoon

سازنده: Greenheart Games قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 172.9 / 83 مگابایت زبان:

Score! Hero


Score! Heroes
امتیاز در گوگل پلی: 4.2امتیاز در اپ استور: 4.7سبک: ورزشی

مهم نیست در چه موقعیتی قرار داشته باشید، Score! Hero همیشه در مواقع بی‌حوصلگی نجات‌تان می‌دهد. آن هم به یک دلیل: گیم‌پلی کاملا مناسب با صفحات لمسی. در این بازی افلاین متفاوت باید با استفاده از ژسچرهای حرکتی پاسکاری کنید و وقتی موقعیت را مناسب دید، به حریف گل بزنید. در واقع در بازی خبری از دکمه‌های فراوان برای سرعت، پاس و شوت نیست و بازیکن‌ها هم خودشان حرکت می‌کنند. بنابراین تنها باید با کشیدن انگشت‌تان روی صفحه لمسی، پاس بدهید و گلزنی کنید.

دانلود بازی Score! Hero

Score! Hero

Score! Hero

سازنده: First Touch قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 97.07 / 171.1 مگابایت زبان:

بازی آفلاین Dream League Soccer


بازی آفلاین
امتیاز در گوگل پلی: 4.2امتیاز در اپ استور: 4.6سبک: ورزشی

Score! Hero فوتبال را متفاوت‌تر از همیشه به تلفن‌های همراه می‌آورد اما برای تجربه فوتبالی آفلاین شبیه به فیفا و PES چه گزینه‌هایی وجود دارند؟ پورت‌های گوشی فیفا موبایل و PES Mobile که کاملا آنلاین هستند و در 2018 Stickman Soccer هم سازنده بیشتر به المان‌های آرکید بها داده است. بنابراین می‌ماند یک گزینه: Dream League Soccer. عنوانی که بخش آفلاین دارد، تیم‌ها و بازیکن‌ها لایسنس شده‌اند و جدا از حضور در لیگ‌های آنلاین می‌توانید از طریق هات اسپات با دوستان‌تان بازی کنید.

دانلود بازی Dream League Soccer 2022

Dream League Soccer 2022

Dream League Soccer 2022

سازنده: First Touch Games Ltd. قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 490/533 مگابایت زبان:

بازی آفلاین Morphite


Morphite
امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 4.6سبک: ماجراجویی

«مورفایت» (Morphite) عنوانی همه پسند نیست و ‌به‌خاطر تمرکز زیادی که روی بخش ماجراجویی گذاشته، احتمالا خیلی از بازیکن‌های اکشن پسند بازی را اثری خسته‌کننده بنامند. با این وجود برای علاقه‌مندان به گشت‌وگذار و کشف گونه‌های جدید، مورفایت یک بازی افلاین کاملا کمیاب روی موبایل است. عنوانی که فعلا نمی‌توان نمونه مشابهش را پیدا کرد. در بازی باید با رفتن به سیاره های مختلف موجودات جدیدی کشف کنید و ماموریت هایی انجام دهید. البته مورفایت بخش تیراندازی و حل پازل نیز دارد.

دانلود بازی Morphite

Morphite

Morphite

سازنده: Crescent Moon Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 807 مگابایت زبان:

بازی‌ های Rockstar


بهترین بازی آفلاین اندروید و آیفون

راک استار که این روزها مشغول توسعه 2 Red Dead Redemption است، معمولا عادت دارد در ده سالگی بازی‌هایش آن‌ها را به موبایل بیاورد. در بین بازی‌های عرضه شده از راک استار روی گوشی‌های همراه، جی تی ای سان آندریاس و بولی (Bully) بهترین گزینه‌های ممکن هستند. به خصوص بولی که ناشناخته‌تر است و از طرفی به‌خاطر موضوع جنجالی خود، گزینه خیلی خوبی به شمار می‌رود. اگر خواهان یک تجربه جهان باز (Open World) روی موبایل با آزادی عمل زیاد هستید، پورت‌های موبایل راک استار را از دست ندهید.

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: San Andreas

سازنده: Rockstar Games قیمت: 6.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2100 / 1760 مگابایت زبان:
Bully: Anniversary Edition

Bully: Anniversary Edition

سازنده: Rockstar Games قیمت: 6.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2400 مگابایت زبان:

بازی آفلاین Into the Dead 2


بهترین بازی آفلاین اندروید و iOS
امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.7سبک: اکشن

در مقایسه با Cover Fire، قسمت دوم Into the Dead به‌خاطر استفاده از المان‌های سبک رانر ریتم تندتری دارد و در تک‌تک ثانیه‌های بازی هیجان را بیشتر از همیشه لمس می‌کنید. همانند قسمت نخست، Into the Dead 2 نیز دنیای آخرالزمانی را به تصویر می‌کشد و در هر مرحله شخصیت داستان باید مسیری را بدود. در این میان زامبی‌ها از رو‌به‌رو به او حمله می‌کنند و هم به کمک اسلحه می‌توانید آن‌ها را از پیش‌رو بردارید و هم جاخالی دهید. البته هنگام استفاده از سلاح، مراقب تعداد تیرها باشید.

دانلود بازی Into the Dead 2

Into the Dead 2

Into the Dead 2

سازنده: PikPok قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 762.9 / 394 مگابایت زبان:

سری The Room


معرفی The Room Old Sins
امتیاز در گوگل پلی: 5.0امتیاز در اپ استور: 4.9سبک: معمایی

سری The Room روند ساده‌ای دارد: یک معما را حل می کنید، «آهان» را با کشیدن الف وسطش به زبان می‌آورید، به سراغ معمای بعدی می‌روید و دوباره همین کلمه را می‌گویید. چرخه‌ای که تا پایان هم تکرار می‌شود و بزرگترین نکته مثبت این بازی افلاین نیز همین است. معماها در عین آنکه پیچیدگی و گستردگی لازم را دارند اما هیچ‌وقت غیر‌منطقی نمی شوند. در واقع همه چیز پیش روی‌تان قرار گرفته و اگر کمی دقت کنید، می توانید به جواب برسید. تابستان فرصت مناسبی است تا این مجموعه معمایی جذاب را تجربه کنید.

دانلود بازی The Room: Old Sins

The Room: Old Sins

The Room: Old Sins

سازنده: Fireproof Games قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 778/1100 مگابایت زبان:

بازی آفلاین Sky Force Reloaded


Sky Force Reloaded - game
امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.8سبک: اکشن

با Sky Force Reloaded یک تابستان نوستالژی را  برای خودتان رقم بزنید. همانند بقیه بازی‌ های سبک شوتم آپ، در این بازی افلاین هم دوربین از بالا بوده و کنترل هواپیمایی جنگی را به عهده دارید. بنابراین باید به دشمنان شلیک کنید و مراقب تیرهای آن‌ها نیز باشید. جدا از وجود آیتم های مختلف، گیم پلی روان، کنترل کاملا متناسب برای دیوایس های لمسی و گرافیک زیبا یکی از مهمترین برگ برنده‌های Reloaded را باید به نام «پویایی محیط‌ها» بزنیم؛ هر لحظه با یک چالش متفاوت رو‌به‌رو می‌شوید.

دانلود بازی Sky Force Reloaded

Sky Force Reloaded

Sky Force Reloaded

سازنده: Infinite Dreams قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 600 / 262 مگابایت زبان:

FIE Swordplay


بهترین بازی آفلاین اندروید و آیفون
امتیاز در گوگل پلی: 4.2امتیاز در اپ استور: 4.5سبک: ورزشی

تمام تصورات خود از ورزش شمشیربازی روی اسمارت فون‌ها را دور بیاندازید؛ FIE Swordplay لذت‌بخش‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید. بازی با انیمیشن‌های روان و پیاده‌سازی درست قوانین شمشیرزنی، توانسته یکی از سرگرم‌کننده‌ترین تجربه‌های شبیه‌سازی را به موبایل بیاورد. در FIE Swordplay ضمن قابلیت رفتن به سمت چپ و راست، می توانید سه حرکت گوناگون انجام دهید. ضربه کوتاه، بلند و دفاع. ساخته FIE بخش آنلاین نیز دارد.

دانلود بازی FIE Swordplay

FIE Swordplay

FIE Swordplay

سازنده: FIE قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 97.6 / 59 مگابایت زبان:

بازی آفلاین Reigns 


بازی افلاین موبایل
امتیاز در گوگل پلی: 4.2امتیاز در اپ استور: 4.7سبک: معمایی

تعطیلات همیشه فرصت مناسبی هستند تا به سراغ بازی‌هایی که تجربه نکرده‌اید بروید و پیشنهاد می‌کنیم در این بین عناوین متن محور (Text Based) را هم فراموش نکنید. سری Reigns که در دو قسمت عرضه شده، یکی از بهترین‌های متن‌ محور است و در هر دو بازی، نقش یک مقام سلطنتی مهم را دارید. بنابراین هر بار کارت‌هایی که به شما نشان داده می‌شود و باید با انتخاب درست آن‌ها، وضعیت مملکت را پیشرفت دهید. در همین سبک دو بازی افلاین Simulacra و SIM - Sara Is Missing نیز گزینه‌های خیلی خوبی هستند.

Reigns

Reigns

سازنده: Nerial قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 124 / 65 مگابایت زبان:
Reigns: Her Majesty

Reigns: Her Majesty

سازنده: Devolver Digital قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 184 / 95 مگابایت زبان:

بازی‌ های ایرانی را فراموش نکنید

بهترین بازی آفلاین اندروید و iOS

بالاتر آمیرزا را معرفی کردیم اما بازی‌ های خوب دیگری نیز هستند که گیم‌پلی سرگرم‌کننده خود، می‌توانند تا مدت‌ها سرتان را گرم نگه دارند. ابتدا با «بدو دهقان بدو» شروع می‌کنیم که جایزه بهترین بازی موبایل 96 از نگاه دیجیاتو را به دست آورد. همچنین با توجه به اینکه مهدی فنایی تابستان امسال احتمالا عنوان جدیدش را منتشر می‌کند، بد نیست 41148 را بازی کنید. پارادوکس، شمشیر تاریکی، مگنیس و فرش از دیگر عناوین ایرانی هستند که در روزهای گرم‌ترین فصل سال پیشنهاد می‌کنیم از دست ندهید.

سوالات متداول کاربران درمورد بهترین بازی آفلاین اندروید و آیفون موبایل

بهترین بازی های آفلاین اندورید، کدام بازی ها هستند؟

بازی های Noblemen: 1896، Cover Fire، آمیرزا، Grid Autosport و... جزو بهترین گزینه‌های آفلاین اندروید هستند.

بهترین بازی های آفلاین iOS،‌ کدام بازی ها هستند؟

بازی Score! Hero ،Morphite ،Into the Dead 2 و... جزو بهترین بازی‌ های آفلاین ios هستند.

آیا می‌توان بهترین بازی های آفلاین را روی گوشی های میان رده و پایین رده اجرا کرد؟

بین بازی‌های جذاب و پرطرفدار آفلاین گزینه‌هایی هست که روی موبایل‌های میان‌رده و حتی پایین‌رده اجرا شوند. آمیرزا یکی از همین گزینه‌هاست که بین ایرانی‌ها طرفدارهای زیادی دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • ایلیا علیزاده مرادی
    ایلیا علیزاده مرادی | ۲۳ اسفند ۱۴۰۰

    با سلام. واقعا که بازی مثل آمیرزا نیست. شدو فایت ۳ هم که بی نظیره! دستتون درد نکنه برای نوشتن این مقاله...

  • kianoosh jahani
    kianoosh jahani | ۱۲ دی ۱۳۹۸

    نمیدونم این سریالل The Walking Dead چی داره که این همه معروف شده حالا بازیش هم اینقدر پر طرفدار شده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی