ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین آیفون XS
تکنولوژی

اپل باز هم قابلیت‌های دوربین آیفون XS را به رخ می‌کشد [تماشا کنید]

اپل در سومین سری از ویدیوهای تبلیغاتی دوربین آیفون XS با عنوان Shot on iPhone، روی قابلیت های تصویربرداری این گوشی از آب تمرکز کرده است. در ویدیوی اول که موزیک زیبای Watercolors هم زیبایی آن را ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲ تیر ۱۳۹۸ | ۱۸:۳۰

اپل در سومین سری از ویدیوهای تبلیغاتی دوربین آیفون XS با عنوان Shot on iPhone، روی قابلیت های تصویربرداری این گوشی از آب تمرکز کرده است.

در ویدیوی اول که موزیک زیبای Watercolors هم زیبایی آن را دو چندان کرده، حرکات قطرات آب به روش های مختلف و در سرعت های معمولی و اسلوموشن به تصویر کشیده می شود. این تیزر که در کانال رسمی اپل در یوتیوب منتشر شده، شامل شات هایی از زیرآب، قطرات و حتی اسپری ذرات این مایع است که در کنار نورپردازی حرفه ای به زیبایی ثبت شده اند.

کمپانی کوپرتینویی مطابق معمول سری Shot on iPhone ویدیوی مربوط به پشت صحنه تهیه تیزر تبلیغاتی را نیز منتشر کرده که به نظر می رسد هدف از آن اثبات تهیه این تصاویر مهیج با استفاده از آیفون است.

در حالی که برخی از تصاویر به آسانی و با تکان دادن شیشه نوشابه تهیه شده اند، برای تهیه تعدادی از دیگر آنها زحمت فراوانی کشیده شده. برای مثال می توان به ساخت ابزاری برای ریزش کنترل شده قطرات یا چاپ سه بعدی ابزاری دیگر برای تهیه ورقه هایی از جریان آب اشاره کرد.

ویدیوی آبشار سومین سری از تیزرهای تبلیغاتی Experiments در کمپین Shot on iPhone است. در نخستین ویدیو از این سری که شهریور گذشته منتشر شد، قابلیت های دوربین آیفون XS در ثبت ویدیوهای 4K، صحنه آهسته و تایم لپس به نمایش  گذاشته شده بود. در سری دوم هم که چند ماه بعد منتشر شد، دو فیلمساز با نصب ۳۲ دستگاه آیفون XR روی یک پایه ۳۶۰ درجه، ویدیویی مهیج از قابلیت های این گوشی را به نمایش گذاشتند.

هرچند این ویدیوها توسط افراد حرفه ای و با پیاده سازی ترفندهای سینمایی پیچیده نظیر استفاده از نیترات نقره و مس یا دستگاه های چاپ سه بعدی تهیه شده اما جوایزی نظیر Adweek را برای این شرکت به ارمغان آورده و نظر تعداد زیادی را نیز به خود جلب می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • min
    min | ۲ تیر ۱۳۹۸

    تصاویری بدون هیچ دروغ و کلکی
    پاک و بی
    ریا
    عشقی عشق

    • esmailf foruzan
      esmailf foruzan | ۲ تیر ۱۳۹۸

      خخخ??

      • dariush eghbali
        dariush eghbali | ۳ تیر ۱۳۹۸

        آخه شماروچه به این خبرها،،خوش باش واسه خودت..

مطالب پیشنهادی