ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایرفون RHA T20 Wireless معرفی شد؛ قابلیت‌های بی سیم و با سیم در یک پکیج

شرکت فعال در حوزه تجهیزات صوتی انگلیسی RHA، یک نسخه جدید از ایرفون‌های محبوب مدل T20 خود را معرفی کرد. این شرکت مدعی شده که ایرفون T20 Wireless قرار است بهترین طراحی با سیم و ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۴ تیر ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۰

شرکت فعال در حوزه تجهیزات صوتی انگلیسی RHA، یک نسخه جدید از ایرفون‌های محبوب مدل T20 خود را معرفی کرد. این شرکت مدعی شده که ایرفون T20 Wireless قرار است بهترین طراحی با سیم و بی سیم را در یک پکیج به کاربران ارائه دهد.

در قلب T20 Wireless از یک درایور DualCoil شرکت RHA استفاده شده است. در واقع همانطور که از اسم این درایور پیداست از دو سیم‌پیچ مغناطیسی به جای یک هسته متداول بهره می‌گیرد.

ایرفون RHA

در ایرفون RHA می‌توان از فیلتر باس برای تقویت فرکانس‌های بم استفاده کرد، همچنین فیلتر Treble برای پررنگ‌تر کردن فرکانس‌های زیر یا فیلتر Reference برای صدای متعادل با ترکیبی از فرکانس‌های بم و زیر می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند. این فیلترها باید با پیچ فیزیکی فعال و غیر فعال شوند.

شاید بهترین نکته در مورد T20 Wireless این باشد که با یک کابل استاندارد در جعبه عرضه می‌شود. این مساله به کاربر امکان می‌دهد تا به صورت آنی و سریع بین قابلیت بی سیم و با سیم سوییچ کند. در صورت استفاده از ایرفون به صورت بی سیم کدک aptX، قابلیت NFC و 12 ساعت باتری در اختیار کاربر خواهد بود.

ایرفون RHA

برای T20 Wireless لوازم جانبی متنوعی در نظر گرفته شده است. فیلترهای فیزیکی ذکر شده به همراه 7 جفت سرگوشی سیلیکونی در سایزهای مختلف، 2 جفت سرگوشی دو لبه و 2 جفت سرگوشی Comply Foam Tsx400 به همراه این ایرفون‌ها عرضه خواهد شد. علاوه بر این‌ها یک گیره لباس و پارچه تمیز کننده هم در این باکس قرار دارد.

ایرفون RHA با قیمت 250 دلار عرضه می‌شود که البته برای یک ایرفون گران به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی