ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ساعت هوشمند پلار
تکنولوژی

ساعت هوشمند پلار ایگنایت میزان آمادگی بدن افراد را تشخیص می دهد

گجت های پایشگر خواب و سلامتی اتفاق جدیدی نیستند و حتی مدل های تقلبی و بسیار ارزان قیمت هم وظایف اولیه شان مانند اندازه گیری ضربان قلب را به خوبی انجام می دهند. در نتیجه ...

پویا حامدی
نوشته شده توسط پویا حامدی | ۵ تیر ۱۳۹۸ | ۱۸:۴۵

گجت های پایشگر خواب و سلامتی اتفاق جدیدی نیستند و حتی مدل های تقلبی و بسیار ارزان قیمت هم وظایف اولیه شان مانند اندازه گیری ضربان قلب را به خوبی انجام می دهند. در نتیجه کمپانی ها پیوسته در حال تلاش برای اضافه کردن قابلیت های جدید و کاربردی به دستگاه هایشان هستند. آخرین نسخه از ساعت هوشمند پلار به نام ایگنایت (Ignite)، دارای قابلیت های جدیدی مانند بررسی دقیق کیفیت خواب و برنامه های تمرینی شخصی سازی شده است تا به مصرف کنندگان امکان دستیابی به تمرین های بهینه را بدهد.

پلار و FitSpark برنامه های تمرینی شخصی سازی شده به کاربران می دهند

علاوه بر پایش کیفیت خواب، ساعت هوشمند پلار ایگنایت به کاربرانش امکان بررسی روند ریکاوری شان را نیز می دهد. کاربران این ساعت هوشمند می توانند بفهمند حال عمومی بدنشان از تمرین قبل تا چه اندازه بهبود یافته و آیا آماده یک تمرین دیگر هست یا نه. این ساعت با استفاده از یک سنسور اپتیکال وضعیت سیستم عصبی بدن کاربر را تشخیص می دهد و بدون توجه به اینکه خودتان چه حسی دارید، نشان می دهد بدنتان بعد از تمرین تا چه اندازه خود را بازیابی کرده است.

ساعت هوشمند پلار این اطلاعات را با وبسایت FitSpark به اشتراک می گذارد که یک راهنما برای تمرینات روزانه است. سپس به نسبت توانایی های بدنتان یک برنامه تمرینی شخصی سازی شده در اختیارتان قرار داده می شود.

ساعت هوشمند ولار

این ساعت دارای چندین قابلیت دیگر مانند راهنمای تمرینات تنفسی، معیارهای دویدن و شنا، شمارش کالری ها و غیره نیز هست؛ اما قطعا قابلیت پایش روند ریکاوری اش آن را از بقیه رقبا جدا می کند.

داشتن یک تمرین سبک هنگامی که ساعت هوشمندتان از شما می خواهد با توان بیشتر تلاش کنید احتمالا ناامید کننده خواهد بود، اما ایگنایت می داند چه زمانی خسته اید و رعایت حالتان را خواهد کرد. ساعت هوشمند پلار با قیمت 230 دلار از سایت این شرکت قابل خرید است و بندهای سیلیکونی هم به عنوان یک آپشن با قیمت 25 دلار به فروش می رسند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی