ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اطلاعات جدید از گلکسی A90: فست شارژ 45 واتی در کنار مدل 5G

احتمالا سامسونگ قرار است یک نسخه 5G از گوشی گلکسی A90 خود را معرفی کند. با این اوصاف این گوشی اولین میان‌رده سامسونگ خواهد بود که به تکنولوژی نسل جدید مخابراتی مجهز است. دو منبع ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۵ تیر ۱۳۹۸ | ۱۹:۱۵

احتمالا سامسونگ قرار است یک نسخه 5G از گوشی گلکسی A90 خود را معرفی کند. با این اوصاف این گوشی اولین میان‌رده سامسونگ خواهد بود که به تکنولوژی نسل جدید مخابراتی مجهز است.

دو منبع افشا کننده این اطلاعات یعنی OnLeaks و Ice Universe گزارش کرده‌اند که یک مدل 5G از این گوشی عرضه خواهد شد و Ice Universe همچنین اشاره کرده که این گوشی با یک فست شارژر 45 واتی همراه می گردد. بنابراین با توجه به شارژر 25 واتی در کنار گوشی پرچمدار گلکسی اس 10 مدل 5G، میان‌رده A90 قابلیت شارژ سریعتری دارد.

گلکسی A90

این گزارشات همچنین بیان می‌کنند که مدل 5G و استاندارد A90 هر دو به چیپست اسنپدراگون 855 و نمایشگر 6.7 اینچی و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز خواهند شد. هر دو مدل از یک سنسور اصلی دوربین 48 مگاپیکسلی استفاده می‌کنند، اما مدل 5G به سنسورهای 8 و 5 مگاپیکسلی و مدل استاندارد به سنسورهای 12 و 5 مگاپیکسلی مجهز خواهند بود.

البته A90 اولین گوشی سامسونگ نیست که به 5G مجهز می‌شود. پیش از این نسخه ای از گوشی پرچمدار گلکسی اس 10 پلاس از نسل پنجم شبکه های مخابراتی پشتیبانی می کرد و قبلاً گزارشاتی مبنی بر عرضه یک مدل 5G از گلکسی نوت 10 هم به گوش رسیده بود.

گلکسی A90 یکی از گوشی‌های پر حرف و حدیث سامسونگ بوده است. در اوایل سال 2019 و به مدت چند ماه به دستگاهی که در نهایت به عنوان گلکسی A80 معرفی شد نام A90 را داده بودند. بعد از اینکه A80 رسما معرفی شد شایعات جدیدی از A90 به گوش رسید که البته این بار یک دستگاه با مشخصات متفاوت این نام را یدک می‌کشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • saeed۱۹۸۵۹
    saeed۱۹۸۵۹ | ۵ تیر ۱۳۹۸

    حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر چیز جالبی نیست
    مخصوصا تو سامسونگ که از امواج صوتی استفاده میشه
    چون محافظ صفحه نمایشگر خیلی ضعیفش میکنه

مطالب پیشنهادی