ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپرا تاچ
تکنولوژی

اپرا مرورگر سازگار با بلاکچین خود را برای iOS هم منتشر کرد

اوایل امسال اپرا نخستین مرورگر سازگار با بلاکچین و رمزارزهای خود موسوم به Opera Touch را برای پی سی و سیستم عامل اندروید منتشر کرد. اما حالا نوبت به صاحبان آیفون رسیده که بتوانند این ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ تیر ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

اوایل امسال اپرا نخستین مرورگر سازگار با بلاکچین و رمزارزهای خود موسوم به Opera Touch را برای پی سی و سیستم عامل اندروید منتشر کرد. اما حالا نوبت به صاحبان آیفون رسیده که بتوانند این مرورگر را روی دیوایس‌های خود نصب نمایند.

اپرا تاچ برای iOS، درست مثل نسخه‌های پی سی و اندروید از استاندارد وب 3.0 پشتیبانی به عمل می‌آورد ضمن این که از یک کیف پول اختصاصی برای ذخیره و نگهداری از رمزارزها نیز برخوردار است. اپرا به کاربران این مرورگر امکان دسترسی مستقیم به اپلیکیشن‌های وب 3.0 روی بلاکچین اتریوم را فراهم کرده تا بدین ترتیب نیاز به دانلود افزونه‌های مخصوص این کار را از میان برداشته باشد.

اپرا تاچ

به گفته تیم اپرا، مرورگر اپرا تاچ از انواع رمزارزهای رایج در دنیا پشتیبانی به عمل آورده و می‌تواند از همگی در Wallet (کیف پول) خود محافظت کند. برای دسترسی به اپلیکیشن‌های بلاکچین، کافیست مثل نسخه اندروید یا پی سی آدرس را تایپ کرده و مستقیما وارد وب اپ مربوطه شوید. در این راه سرویس وی پی ان درون برنامه‌ای اپرا تاچ هم می‌تواند از افشای اطلاعات شما جلوگیری کند.

اگر چه قابلیت‌هایی در نسخه اندروید و پی سی اپرا تاچ حضور دارند که هنوز برای نسخه آی او اس ارائه نشده، اما فعلا امکان دسترسی به اپلیکیشن‌های بلاکچین مزیت بزرگیست که محصول جدید اپرا روی آی دیوایس‌ها برایتان به ارمغان آورده که می‌توانید به رایگان از آن استفاده نمایید.

برای دانلود اپرا تاچ روی آی او اس و اندروید به لینک‌های زیر مراجعه کنید.

Opera Touch

Opera Touch

سازنده: Opera قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 57.1 / 6.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی