ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تلفن های سری W ال جی
تکنولوژی

ال جی از تلفن های هوشمند سری W خود رونمایی کرد

ال جی امروز از سری W تلفن های هوشمندش در هند رونمایی کرده است. تلفن های سری W ال جی فعلا شامل مدل های W10، W30 و W30 Pro می شوند و همگی به باتری ...

پویا حامدی
نوشته شده توسط پویا حامدی | ۵ تیر ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۰

ال جی امروز از سری W تلفن های هوشمندش در هند رونمایی کرده است. تلفن های سری W ال جی فعلا شامل مدل های W10، W30 و W30 Pro می شوند و همگی به باتری های چهار هزار میلی آمپر ساعتی مجهز شده اند. تمام این موبایل ها از اندروید 9 و پردازنده های هشت هسته ای استفاده می کنند. هر سه تلفن دارای حسگر اثر انگشت در پشت هستند و از قفل گشایی به وسیله چهره نیز پشتیبانی می کنند.

تلفن های سری W ال جی

تلفن ال جی W10 دارای یک صفحه نمایش 6.19 اینچی با رزولوشن 1512 در 720 پیکسل فول ویژن است که در قسمت بالا میزبان یک ناچ بزرگ و دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی است. این دستگاه از چیپست P22 مدیاتک استفاده می کند که CPU آن روی فرکانس 2.0 گیگاهرتز تنظیم شده، و در کنار آن نیز از سه گیگابایت رم بهره می برد. ظرفیت حافظه داخلی نیز 32 گیگابایت است که امکان ارتقای آن به وسیله درگاه میکرو اس دی فراهم است.

در پشت آن هم دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی و دوربین ثانویه پنچ مگاپیکسلی با فوکوس ثابت قرار گرفته اند. این موبایل از تاریخ 12 تیر در هند توسط فروشگاه آمازون با قیمت 130 دلار، و در رنگ های طوسی دودی و بنفش لاله ای به فروش خواهد رسید.

تلفن های سری W ال جی

دیگر تلفن های سری W ال جی W30 و W30 Pro هستند که مدل W30 دارای نمایشگر 6.26 اینچی با رزولوشن 1512 در 720 پیکسل فول ویژن LCD IPS است. دوربین سلفی 16 مگاپیسلی آن هم در یک ناچ قطره ای قرار گرفته.

قیمت این موبایل ها از 130 دلار شروع خواهد شد

این مدل نیز مانند W10 دارای همان چیپست مدیاتک P22 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و سه گیگابایت رم است. این موبایل هم دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی است که امکان افزایش آن به کمک درگاه میکرو اس دی وجود دارد. دوربین های پشت آن اما سه گانه و شامل یک سنسور 12 مگاپیکسلی سونی IMX485 برای دوربین اصلی، یک سنسور 13 مگاپیکسلی با زاویه دید صد درجه اولترا واید و سنسور دو مگاپیکسلی عمق سنج می باشند.

این موبایل از 12 تیر با قیمت 147 دلار به فروش خواهد رسید و در دو رنگ آبی صاعقه ای و طوسی پلاتینیومی قابل سفارش خواهد بود.

تلفن های سری W ال جی

پرچمدار تلفن های سری W ال جی یعنی W30 Pro اما دیرتر از دو مدل دیگر عرضه خواهد شد و قیمتش نیز هنوز اعلام نشده است. این موبایل از چیپست اسنپدراگون 632 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و چهار گیگابایت رم استفاده می کند. صفحه نمایش آن هم 6.22 اینچی فول ویژن V بوده و دارای یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است.

دوربین های پشت آن هم شامل یک سنسور 13 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی، سنسور هشت مگاپیکسلی به همراه لنز واید با زاویه دید صد درجه و یک سنسور عمق سنج پنج مگاپیکسلی می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • taher raeisi
    taher raeisi | ۶ تیر ۱۳۹۸

    ال جی هیچ وقت به گرد پای سامسونگ نمیرسه .سامسونگ حرف اول و میزنه .اول سامسونگ بعدش بقیه

  • امیر
    امیر | ۵ تیر ۱۳۹۸

    یعنی مزخرف ترین گوشی که میتونه ینفر بخره LG هست و بس... اصلا طرفش نرید. فقط سری V یکم بدرد بوخور است. بقیش مزخرفه.

  • ARH
    ARH | ۵ تیر ۱۳۹۸

    فقط Galaxy A50

    • جانی سینز علیه حسن دزده
      جانی سینز علیه حسن دزده | ۶ تیر ۱۳۹۸

      میانرده های سامسونگ زباله عی بیش نیستند.

مطالب پیشنهادی