ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سوپر فلش شارژ
تکنولوژی

رونمایی ویوو از گوشی 5G، عینک واقعیت افزوده و شارژ سریع ۱۲۰ واتی

کمپانی ویوو در جریان برگزاری MWC شانگهای از نخستین گوشی سازگار با 5G خود، یک عینک واقعیت افزوده و مهمتر از آن فناوری شارژ ۱۲۰ واتی رونمایی کرد که باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری را تنها در عرض ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۵ تیر ۱۳۹۸ | ۱۹:۳۰

کمپانی ویوو در جریان برگزاری MWC شانگهای از نخستین گوشی سازگار با 5G خود، یک عینک واقعیت افزوده و مهمتر از آن فناوری شارژ ۱۲۰ واتی رونمایی کرد که باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری را تنها در عرض ۱۳ دقیقه به صورت کامل شارژ می کند.

گوشی که iQOO 5G نام دارد از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ و مودم سازگار با شبکه نسل پنج X50 بهره می برد. نسخه 4G این موبایل گیمینگ از  نمایشگر ۶.۴۱ اینچی اولد، ۶، ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و حسگر اثر انگشت یکپارچه با پنل بهره می برد و احتمالا همین پیکربندی در نسخه 5G هم پیاده می شود. قیمت iQOO 5G هنوز مشخص نشده اما تا سه ماه دیگر به بازار عرضه خواهد شد.

سازگار ساختن گوشی با نسل پنج شبکه موبایل مستلزم تعبیه قطعات اضافه است اما از آنجا که مصرف شارژ در این شبکه افزایش می یابد کاهش باتری رویکرد چندان مناسبی نیست. ویوو برای رفع این مشکل از طراحی سه بعدی بهره برده و باتری پس از یک روز کامل اتصال به شبکه 5G کماکان ۷۰ درصد شارژ خواهد داشت.سوپر فلش شارژ

این کمپانی برای گسترش اکوسیستم 5G خود از یک عینک واقعیت افزوده با دو نمایشگر و آزادی حرکتی ۶ درجه ای نیز رونمایی کرد. این عینک بدون نیاز به سخت افزار جانبی مستقیما به گوشی متصل شده و محتوا را رندر  می کند. کنترل و انتخاب محتوا نیز از طریق گوشی 5G صورت خواهد گرفت.

در پایان نوبت به فناوری سوپر فلش شارژ ۱۲۰ واتی می رسد که هفته قبل خبرهایی در مورد آن منتشر شده بود و حالا اطلاعات کاملتری پیرامون این تکنولوژی ارائه شده است. فناوری جدید ویوو با ولتاژ ۲۰ ولت و شدت جریان ۶ آمپر یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را ظرف ۵ دقیقه تا ۵۰ درصد و در عرض ۱۳ دقیقه به صورت کامل شارژ می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ali_mlk
    ali_mlk | ۵ تیر ۱۳۹۸

    فوق العاده اس این تکنولوژی شارژ سریع

مطالب پیشنهادی