ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

استتوس واتس اپ

امکان اشتراک گذاری استتوس واتساپ در دیگر اپ های فیسبوک

امکان اشتراک گذاری استتوس واتس اپ در دیگر اپ ها هم اکنون از سوی شرکت مادر یعنی فیسبوک بررسی می شود. به این ترتیب کاربران نسخه بتای این اپ یک گزینه اشتراک گذاری جدید را ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۶ تیر ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

امکان اشتراک گذاری استتوس واتس اپ در دیگر اپ ها هم اکنون از سوی شرکت مادر یعنی فیسبوک بررسی می شود. به این ترتیب کاربران نسخه بتای این اپ یک گزینه اشتراک گذاری جدید را زیر استتوس خود مشاهده خواهند کرد که امکان پست کردن مستقیم استتوس واتس اپ روی استوری فیسبوک یا ارسال آن در اپ های دیگر نظیر اینستاگرام، جیمیل یا گوگل فوتوز را برایشان فراهم می کند.

استتوس واتس اپ قابلیتی شبیه به استوری اینستاگرام است که به شما امکان می دهد عکس، متن و ویدیوهای مد نظرتان را روی پروفایل خود با مخاطبان به اشتراک بگذارید و این محتوا بعد از ۲۴ ساعت نیز ناپدید می شود.

استتوس واتس اپ

البته در نظر داشته باشید که طبق اعلام واتس اپ اضافه شدن لینک به فیسبوک در این پیام رسان، لزوما به معنای متصل شدن این دو سرویس به یکدیگر نیست و در مقابل از همان APIهای اشتراک گذاری دیتا در اندروید و iOS برای توسعه این قابلیت استفاده شده است؛ به این معنا که دیتا روی گوشی میان این اپ ها منتقل می شود. حتی اگر شما آن اطلاعات را با سرویس دیگری از فیسبوک نظیر اینستاگرام به اشتراک بگذارید این دو پست رویدادهایی مجزا از هم خواهند بود و به یکدیگر مرتبط نیستند.

علیرغم این توضیحات خبر به روز رسانی یاد شده بسیاری را از بابت حفظ حریم خصوصی شان در واتس اپ نگران کرده است. در سال ۲۰۱۴ که فیسبوک این پیام رسان را خریداری کرد صاحبان آن به کاربران وعده دادند که اطلاعات کاربران را با فیسبوک به اشتراک نخواهند گذاشت و قول دادند که عملکرد واتس اپ مستقل از فیسبوک باشد. در سال ۲۰۱۶ که واتس اپ خبر اشتراک گذاری اطلاعات کاربرانش با فیسبوک را منتشر کرد این وعده عملا زیر پا گذاشته شده و از آن زمان تا کنون قانونگذاران آلمانی و فرانسوی مرتبا از فیسبوک درخواست می کنند که به این رویه خاتمه دهد. کار تا جایی پیش رفت که در سال ۲۰۱۷ میلادی این شرکت به خاطر گمراه کردن قانونگذاران در همین رابطه از جانب کمیسیون اروپا به مبلغ ۱۲۲ میلیون دلار جریمه شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی