ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین آنر 20 پرو
تکنولوژی

آنر وعده آپدیت گوشی‌های خود به اندروید کیو را می‌دهد

چند روز قبل هواوی لیست کامل گوشی هایی که اندروید کیو را دریافت می کنند منتشر کرد. آنر هم به تازگی وعده داده آپدیت اندروید کیو را برای جدیدترین گوشی های هوشمند خود عرضه می کند. ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۶ تیر ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

چند روز قبل هواوی لیست کامل گوشی هایی که اندروید کیو را دریافت می کنند منتشر کرد. آنر هم به تازگی وعده داده آپدیت اندروید کیو را برای جدیدترین گوشی های هوشمند خود عرضه می کند.

آنر هم مشابه با هواوی قصد دارد خیال کاربران گوشی های خود از دریافت آپدیت اندروید Q را راحت کند تا نگرانی از بابت تحریم های اعمال شده علیه کمپانی مادر، هواوی نداشته باشند.

آپدیت اندروید کیو

بر اساس اعلام منابعی نزدیک به آنر، سری آنر 20 در کنار چند مدل دیگر که پیش از آن معرفی شده اند در لیست گوشی های دریافت کننده اندروید کیو هستند اما آنر در حال حاضر تنها به سری آنر 20 اشاره کرده است. به گفته این شرکت تمامی گوشی های آنر همچنان وصله های امنیتی و آپدیت های اندروید را دریافت می کنند. علاوه بر این اشاره شده که تمامی خریداران گوشی های آنر مشابه قبل به اپلیکیشن های بین المللی دسترسی خواهند داشت و به این ترتیب تحریم های اعمال شده از سوی گوگل شامل حال این گوشی ها نخواهد شد.

البته به طور دقیق مشخص نشده که به جز سری آنر 20 کدام دستگاه ها به اندروید کیو آپدیت خواهند شد. باید اشاره کرد که گوشی های آنر ویو 20 (بررسی دیجیاتو) به همراه آنر 8A و 8S هم در سال جاری میلادی معرفی شده اند اما حداقل در حال حاضر تکیلف به روز رسانی آنها به اندروید کیو مشخص نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • saimon
    saimon | ۷ تیر ۱۳۹۸

    با این اوصاف به نظرتون الآن خریدن گوشی های جدید هوآوی می‌تونه به صورت جدی دردسر آفرین باشه واقعا؟من خودم می‌خوام گوشی جدید بگیرم.ممنون میشم همه از جمله نویسنده راهنماییم کنن.

  • mohammadreza keihani
    mohammadreza keihani | ۷ تیر ۱۳۹۸

    سلام کسی میدونه غیر از نیومدن نسخه اندروید جدید چه مشکل دیگه ای میتونه دامان کسی که آنر داره رو بگیره؟ البته در صورت ادامه تحریم

    • MATELF
      MATELF | ۷ تیر ۱۳۹۸

      اگه الان گوشی هانر دارید هیچ مشکلی... فقط گوشی های جدیدی ک قراره بیرون بده دچار مشکل خواهند بود چون سیستم عامل اندرویدشون یا هرچی که روش میزنن فاقد اپلیکیشن و خدمات گوگله

مطالب پیشنهادی