ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کندی کراش ساگا
نرم افزار و اپلیکیشن

بالغ بر ۹ میلیون کاربر کندی کراش روزانه ۳ ساعت زمان صرف آن می کنند

الکس دال از مدیران ارشد شرکت کینگ (توسعه دهنده بازی andy Crush Saga) روز گذشته به کمیته منتخب مجلس عوام انگلستان گفت که ۳.۴ درصد یا ۹.۲ میلیون نفر از کاربران این بازی روزانه سه ساعت یا ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۷ تیر ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۰

الکس دال از مدیران ارشد شرکت کینگ (توسعه دهنده بازی andy Crush Saga) روز گذشته به کمیته منتخب مجلس عوام انگلستان گفت که ۳.۴ درصد یا ۹.۲ میلیون نفر از کاربران این بازی روزانه سه ساعت یا بیشتر از زمان خود را صرف آن می کنند و یکی از بازیکنان کندی کراش ساگا سال گذشته ظرف تنها یک روز  ۲۶۰۰ دلار خرید درون برنامه ای داشته است. با این حال اما آنطور که گاردین گزارش داده آقای دال هرگونه اعتیاد کاربران به این بازی را رد کرده است.

گرچه عدد ۹.۲ میلیون اعلام شده بخش کوچکی از جمعیت ۲۷۰ میلیون نفری از بازیکنان کندی کراش ساگا را تشکیل می دهد، اما به نوبه خود قابل توجه است. هرچند دال عقیده دارد که اوضاع کاملا خوب پیش می رود و کاربران کندی کراش از زمانی که برای آن صرف می کنند کاملا راضی هستند.

اغلب مخاطبان کندی کراش ساگا را زنان در بازه سنی ۳۵ و بیشتر تشکیل می دهند

او به اعضای کمیته دیجیتال، فرهنگ، رسانه و ورزش مجلس عوام انگلستان گفت:

از میان ۲۷۰ میلیون نفر کاربر این بازی ماهانه تنها دو تا سه تماس از جانب افرادی دریافت میکنیم که تصور میکنند زمان یا پول زیادی را در آن صرف کرده اند که این رقم خیلی خیلی کمتر از آنهایی است که مبالغی را در سطوح بالای این بازی صرف کرده اند یا روی آن وقت گذاشته اند.

وی همچنین اضافه کرد که بسیاری از این افراد یا سن بالایی دارند یا شرایطشان به گونه ایست که نمی توانند زمان خود را به شیوه دیگری مورد استفاده قرار دهند.

از میان ۲۷۰ میلیون کاربر کندی کراش ساگا، ۳.۴ درصدشان روزانه سه ساعت یا بیشتر را صرف آن می کنند. ۰.۱۶ درصد هم برای مدت ۶ ساعت یا بیشتر بازی می کنند. مخاطبان اصلی این بازی زنان در بازه سنی ۳۵ یا بیشتر هستند که روزانه ۳۸ دقیقه زمان را صرف آن می کنند. دال ضمن دفاع از این ارقام اشاره کرد که بسیاری از کاربران کندی کراش ساگا به گروه هایی تعلق دارند که وقت آزادشان زیاد است و از آن جمله به افراد سالخورده یا بیماران اشاره کرد.

کندی کراش ساگا

او در مورد وقت آزاد هم اینطور گفت:

به سختی می توان وقت آزاد را تعریف کرد. ما تعداد زیادی کاربر داریم که در دهه ۶۰، ۷۰ و ۷۰ زندگی شان هستند و کندی کراش بازی می کنند. ما به دنبال جذب مخاطبان بیشتر هستیم و انتظار می رود که به زودی بر تعداد آنها اضافه شود.

او در مورد بازیکنی که ظرف تنها یک روز ۲۶۰۰ دلار خرید درون برنامه ای در محیط کندی کراش انجام داده بود چنین گفت که تصمیم آن فرد منطقی بوده. پیشنهاد فروش خوبی وجود داشته و او هم به یکباره آن را خریده و در بازه زمانی هفت ماهه از خریدش استفاده کرده است.

نمایندگان پارلمان اروپا از دال سوال کردند که آیا بعد از تشخیص اختلال گیمینگ توسط سازمان بهداشت جهانی آیا برنامه ای برای مبارزه با این اختلال دارد یا خیر که او پاسخ داد:

کینگ دوباره این مساله را بررسی می کند اما ما قبلا این کار را کرده ایم و کاربران تغییر را دوست ندارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ErfanMTI
    ErfanMTI | ۷ تیر ۱۳۹۸

    میشه واقعا از این بازی مسخره تر هم باشه یا نه؟
    حالم ازش بهم خورد چندبار بازی کردم
    اگه روی گوشیم نرم افزار فقط همین یکی رو هم داشته باشم ترجیح میدم با خود گوشی فوتبال بازی کنم تا بیام این بازی مسخره رو انجام بدم

مطالب پیشنهادی