ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل موزیک
نرم افزار و اپلیکیشن

شمار مشترکان پولی اپل موزیک از مرز ۶۰ میلیون نفر عبور کرد

اپل موزیک به رکوردهای تازه ای از نظر تعداد مشترکان پولی دست پیدا کرده است. ادی کیو معاونت بخش سرویس های اپل روز گذشته در جریان میزگردی به نشریه فرانسوی Numerama اعلام کرد که اپل ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۷ تیر ۱۳۹۸ | ۲۰:۳۰

اپل موزیک به رکوردهای تازه ای از نظر تعداد مشترکان پولی دست پیدا کرده است. ادی کیو معاونت بخش سرویس های اپل روز گذشته در جریان میزگردی به نشریه فرانسوی Numerama اعلام کرد که اپل موزیک حالا بیش از ۶۰ میلیون مشترک پولی در اقصی نقاط دنیا دارد.

آخرین آمار در مورد مشترکان پولی سرویس موسیقی اپل به ماه ژانویه (دی ماه ۹۷) باز می گردد؛ در آن زمان اپل تایید کرد که شمار مشترکان پولی این سرویس از مرز ۵۰ میلیون نفر عبور کرده. روز گذشته ادی کیو طی مصاحبه اش با Numerama اظهار داشت که اپل همچنان به بهبود دادن تجربه کاربران اپل موزیک در تمامی  پلتفرم ها ادامه می دهد.

ادی کیو

اما شاید بد نباشد اشاره کنیم که رقم ۶۰ میلیون نفری ثبت شده توسط اپل به مراتب از مشترکان پولی اسپاتیفای که رقیب اصلی آن به شمار می رود کمتر است.

اوایل امسال اسپاتیفای خبر داد که بیش از صد میلیون کاربر در سراسر دنیا برای استفاده از سرویس آن اشتراک پولی دارند؛ با این حال اما گفته میشود که در آمریکا بازار از آن اپل است و این شرکت اسپاتیفای را از نظر تعداد کاربران پولی پشت سر گذاشته است.

اما کیو در رابطه با محبوبیت اپل موزیک نزد کاربران اندرویدی حرف های زیادی برای مطرح کردن نداشت و صرفا به گفتن این جمله بسنده کرد که اپل موزیک محبوب ترین سرویس استریم در اکوسیستم اپل است:

من آمار را دارم اما نمی توانم در اختیارتان قرار دهم. تمام آنچه میتوانم به شما بگویم این است که اپل موزیک در اکوسیستم اپل سرویس شماره یک استریم است.

کیو ضمن تایید شمار مشترکان پولی اپل موزیک اشاره ای هم به جدایی آیتونز از مک او اس کاتالینا کرد:

من خیلی روی آیتونز و اپل موزیک کار کردم. کمی تعصب دارم! البته که شیفته آیتونز هستم اما فکر می کنم که اپل موزیک از هر لحاظ بهتر است. ما حالا سرویس بهتری داریم و دلیلی ندارد که به گذشته نگاه کنیم.

کیو در مورد کانال رادیویی اپل با نام بیتز وان هم گفت که این کانال ده ها میلیون شنونده دارد. اپل همواره از ارائه جزئیات مربوط به بیتز وان خودداری کرده و این سخنان کیو را میتوان نخستین اظهار نظر رسمی اپل در این رابطه قلمداد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی