ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی فولد
تکنولوژی

احتمال معرفی مدل جدیدی از گلکسی فولد پیش از عرضه میت اکس

هواوی میت ایکس که کمی بعد از گلکسی فولد رونمایی شد طراحی متفاوتی داشت. مشکلاتی که برای نسخه های اولیه گلکسی فولد پیش آمد هم موجب شد چالش های سامسونگ دو چندان شود. اما بر ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۸ تیر ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۰

هواوی میت ایکس که کمی بعد از گلکسی فولد رونمایی شد طراحی متفاوتی داشت. مشکلاتی که برای نسخه های اولیه گلکسی فولد پیش آمد هم موجب شد چالش های سامسونگ دو چندان شود. اما بر اساس گزارشی جدید سامسونگ احتمالاً قصد دارد نسخه دیگری از گلکسی فولد با نمایشگر تاشو به بیرون را پیش از عرضه میت ایکس (در ماه سپتامبر) به بازار، عرضه کند.

اندکی بعد از معرفی گلکسی فولد و میت ایکس، دو شرکت شروع به تعریف و تمجید از طرح های خود در مقایسه با رقیب کردند. مدیر عامل هواوی اعلام کرد که میت ایکس بهتر از گلکسی فولد است و در توضیح این موضوع دلایلی را ارائه کرد. سامسونگ هم بیکار ننشست و در پاسخ به این موضوع از معایب میت ایکس گفت.

گلکسی فولد
گلکسی فولد سامسونگ

به نظر می رسد سامسونگ در تلاش است تا پیش از عرضه میت ایکس در اواخر تابستان از نسخه ای مشابه و با نمایشگر تاشو به بیرون رونمایی کند. یک منبع اعلام کرده که تأمین کنندگان، تولید انبوه قطعات اصلی این گوشی را آغاز کرده اند و احتمالاً خود گوشی هم تولید شده است. البته برخی منابع اشاره کرده اند که سامسونگ تصمیم گرفته به طور کلی قید عرضه گلکسی فولد به روانه بازار را بزند و به جای آن نسخه بعدی آن را در ماه جولای (تیر تا مرداد) و با پشتیبانی از 5G معرفی کند.

هواوی اعلام کرده که ماه سپتامبر بدترین سناریوی ممکن برای عرضه میت ایکس است و در واقع شرکت برای گواهینامه های مربوط به شبکه های مخابراتی 5G این گوشی منتظر مانده است. اما از سوی دیگر به نظر می رسد از دلایل تأخیر در عرضه میت ایکس، اطمینان یافتن هواوی از عرضه یک گوشی بدون مشکل باشد تا اتفاقاتی مشابه گلکسی فولد برای میت ایکس نیافتد. همچنین ممکن است تحریم های اعمال شده از سوی ایالات متحده بر موجب تأخیر عرضه میت ایکس شده باشد.

هواوی میت ایکس
هواوی میت ایکس

اما سامسونگ چگونه می خواهد با یک گوشی تاشو مشابه با میت ایکس، رقیب چینی خود را شکست دهد؟ کره ای ها از مدت ها پیش چنین تکنولوژی را در اختیار داشته اند و احتمالاً برای تولید انبوه آن هم آمادگی دارند. گزارشی اشاره کرده که سال گذشته میلادی نمونه اولیه ای از این گوشی هم تولید شده بود اما در نهایت تصمیم گرفته شد به جای آن مدلی با نمایشگر تاشو به داخل (گلکسی فولد) تولید شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی