ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رقابت طراحی سامسونگ
تکنولوژی

رقابت ۴۰ هزار دلاری سامسونگ برای ارائه بهترین طرح گوشی و لوازم جانبی

دو سال پیش سامسونگ با همکاری مجله Deezen یک رقابت طراحی را برای پایه تلویزیون های QLED خود برگزار کرد و امسال این دو بار دیگر به یکدیگر ملحق شده اند تا میزبان رقابت طراحی سامسونگ ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ تیر ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

دو سال پیش سامسونگ با همکاری مجله Deezen یک رقابت طراحی را برای پایه تلویزیون های QLED خود برگزار کرد و امسال این دو بار دیگر به یکدیگر ملحق شده اند تا میزبان رقابت طراحی سامسونگ با موضوعی تازه باشند: بهترین طرح برای گوشی ها و پوشیدنی های هوشمند.

رقابت طراحی سامسونگ موبایل در سال ۲۰۱۹ به دو گروه مختلف تقسیم می شود: نخست طراحی لوازم جانبی به نحوی که روش های تازه ای را برای تجربه کار با گوشی ها، تبلت ها و پوشیدنی های سری گلکسی سامسونگ ایجاد کنند و دیگری طراحی والپیپرهای ویژه صفحه نمایش که مشخصاتی چون تعامل پذیری و آگاهی محیطی داشته باشند؛ یعنی بتوانند در هر لحظه اطلاعات محیط را دریافت کرده و براساس آن خود را انطباق دهند.

پنج فینالیست این رقابت شانس آن را پیدا خواهند کرد که ایده های خود را به هیئت ژوری مخصوصی در لندن ارائه کنند که شامل مدیران ارشد سامسونگ و مارکوس فرز سردبیر مجله Dezeen می شود.

رقابت طراحی سامسونگ

در ادامه هیئت داوران باید سه برنده نهایی را در هر دسته بندی انتخاب کنند که در ادامه به کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ در سن خوزه آمریکا دعوت خواهند شد تا در مراسم اهدای جوایز حضور پیدا کنند و همزمان ماکتی از آثار هرکدام نیز توسط سامسونگ تهیه شده و در آن رویداد به نمایش گذاشته میشود.

طرحی برای آینده

رقابت طراحی سامسونگ

رقابت طراحی سامسونگ موبایل در واقع حرفه ای ها و دانشجویان طراحی در سراسر دنیا را به چالش دعوت می کند تا نحوه تعامل و استفاده ما از تلفن های همراه را در آینده تصویرسازی کنند و دورنمایی از پیشرفت گوشی ها، تبلت ها و پوشیدنی های سری گلکسی سامسونگ ارائه نمایند.

در بخش نکست موبایل پلاس شرکت کنندگان باید لوازم جانبی مناسب برای دستگاه های سری گلکسی سامسونگ را طراحی کنند. داوران به طرح هایی توجه خواهند کرد که کارکردها یا قابلیت های تازه ای دارند و راه های جدیدی را برای استفاده از محصولات سری گلکسی سامسونگ پیشنهاد می دهند.

اما در کتگوری دوم یعنی نکست موبایل والپیپر پارادایم (یا پارادایم والپیپرهای بعدی موبایل) شرکت کنندگان باید طرح مربوط به یکی از دستگاه های گلکسی (موبایل، تبلت یا اسمارت واچ) را به همراه والپیپر مدنظرشان ارائه کنند.

برندگان به کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ در سن خوزه دعوت خواهند شد

این والپیپرها هم میتوانند ایستا باشند و هم کارتونی یا لایو اما باید امکانات تازه ای داشته باشند؛ مثلا والپیپرهای تعاملی که میتوانند به فرامین تاچ کاربر یا حرکات او پاسخ دهند یا طرح هایی باشند که براساس دیتا یا موقعیت کاربر تغییر میکنند.

برندگام هرکدام از گروه ها ۱۰ هزار دلار جایزه را دریافت خواهند کرد و به نفرات دوم هر کدام ۵ هزار دلار و نفرات سوم نیز ۳ هزار دلار هدیه داده می شود. نفرات چهارم و پنجم هر گروه نیز هزار دلار دریافت خواهند کرد. ارزش مجموع جوایز این مسابقه برابر با ۴۰ هزار دلار اعلام شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mustafa Jafari
    Mustafa Jafari | ۸ تیر ۱۳۹۸

    نفرای اول ۱۰ هزار، نفرای دوم ۵۰ هزار؟ خوشبحال نفرای دوم??

    • Hossein Abedi
      Hossein Abedi | ۸ تیر ۱۳۹۸

      نفر دوم ۵ هزار نه ۵۰ هزار

مطالب پیشنهادی