ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قیمت و شرایط فروش خودرو

طرح تبدیل حواله‌های رنو شرکت سایپا به خودرو کوییک R

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر اخبار پیرامون خودروهای مونتاژی گروه سایپا و طرح های مربوط به تبدیل این خودروها: طرح تبدیل حواله های رنو شرکت سایپا به خودرو کوییک ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۸:۵۰

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر اخبار پیرامون خودروهای مونتاژی گروه سایپا و طرح های مربوط به تبدیل این خودروها:

طرح تبدیل حواله های رنو شرکت سایپا به خودرو کوییک R [به روز رسانی] - خرداد 1400

با توجه به عدم امکان تولید و تحویل خودروهای رنو، فراخوان ششم طرح های پیشنهادی گروه سایپا جهت تعهدات مشتریانی که تاکنون دعوتنامه تکمیل وجه مابه التفاوت برای آنان صادر نگردیده است، به شرح ذیل اعلام میگردد.

طرح تبدیل حواله های رنو شرکت سایپا به خودرو کوییک Rطرح تبدیل حواله های رنو شرکت سایپا به خودرو کوییک R

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر طرح های تبدیل سایپا در سال 99

طرح‌های جدید شرکت سایپا برای تبدیل محصولات رنو [به روز رسانی] - بهمن ۹۹

گروه خودروسازی سایپا ضمن عذرخواهی مجدد از مشتریان محترم به دلیل تاخیر در عمل کردن به تعهدات به دلیل تحریم‌های بین المللی، در راستای جلب رضایت بیشتر مشتریان محصولات رنو شرکت پارس خودرو، طرح های جدید تبدیل را اعلام کرد.

‏‎در این طرح خریداران خودروهای "ساندرو و استپ وی اتوماتیک" می‌توانند از طرح‌های متنوع پیشنهادی در خصوص تبدیل خودروهای خود استفاده کنند.

‏‎در طرح شماره یک مشتریان محترم ساندرو اتوماتیک و استپ وی اتوماتیک می توانند سه دستگاه خودرو شامل یک دستگاه سایپا ۱۳۱ به آخرین قیمت اعلامی کارخانه، یک دستگاه کوییک اتوماتیک و همچنین یک دستگاه کوییکR به قیمت تیر ۹۷ دریافت کنند.

‏‎در طرح شماره دو مشتریان محترم می‌توانند یک دستگاه کوییک R به صورت رایگان (بدون نیاز به پرداخت وجه) و یک دستگاه کوییک اتوماتیک با قیمت تیرماه ۹۷ (از محل پیش پرداخت ثبت نام خودروی رنو به علاوه سود متعلقه تاکنون) دریافت کنند.

‏‎در طرح شماره سه نیز مشتریان محترم می‌توانند سه دستگاه خودرو شامل دو دستگاه کوییک R به قیمت تیرماه ۹۷ و یک دستگاه کوییک اتوماتیک به قیمت تیرماه ۹۷ دریافت کنند.

‏‎در طرح شماره ۴ هم مشتریان محترم می‌توانند ۳ دستگاه خودروی کوییک R با قیمت تیرماه ۹۷ دریافت کنند.

‏‎طبق اعلام گروه خودروسازی سایپا و شرکت پارس خودرو مشتریان محترم محصولات رنو با گیربکس دنده‌ای نیز می‌توانند از طرح تبدیل این تعهدات به یک دستگاه کوییک R با قیمت تیرماه ۹۷ و یک دستگاه کوییک R رایگان بهره مند شوند.

مشتریان گروه خودروسازی سایپا می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به شبکه نمایندگی‌های مجاز این گروه خودروسازی در سراسر کشور مراجعه کنند.

خودرو برلیانس H230 جایگزین خودرو برلیانس H320 اتوماتیک [به روز رسانی] - مرداد 99

پیرو بخشنامه شماره 115233 در خصوص دعوتنامه پیشنهادی به اطلاع می‌رساند، به جهت مدیریت تعهدات معوق و کسب رضایت مشتریان محترم، دعوتنامه برلیانس 230 معمولی جهت تعهدات برلیانس 320 اتوماتیک به صورت پیشنهادی صادر گردید.

قابل ذکر است دعوتنامه‌های پیشنهادی صادر شده در صورت تایید مشتری محترم، بدون پرداخت وجه و با سود مشارکت و تاخیر خودرو برلیانس 230 معمولی جایگزین خواهد گردید. در صورت تمایل مشتری موارد می‌بایست به ادارات منطقه‌ای فروش اعلام تا خودرو تخصیص گردد.

طرح تبدیل تعهدات معوق خانواده رنو شرکت سایپا به کوییک R [به روز رسانی] - اردیبهشت 99

ضمن سپاس از مشتریان محترم گروه رنو که با توجه به مشکلات تامین و تولید این گروه از خودروها، با سعه صدر خود نهایت همکاری را با گروه خودروسازی سایپا بعمل آورده‌اند و عذرخواهی مجدد بابت تاخیر بوجود آمده در تحویل خودروهای ثبت نامی ایشان، بدینوسیله فراخوان چهارم طرح‌های پیشنهادی گروه سایپا، جهت تعهدات مشتریان محترمی که تاکنون دعوتنامه تکمیل وجه مابه التفاوت برای آنان صادر نگردیده است جهت اجرا از ساعت 14 روز یکشنبه مورخ 99/02/21 به شرح جدول ذیل اعلام می‌گردد.

قیمت کوییک آر برای این طرح، 44 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

طرح پیشنهادی سایپا برای انجام تعهدات معوق اسفندماه 98 [به روز رسانی] - اردیبهشت 99

گروه خودروسازی سایپا با هدف انجام تعهدات معوق با موعد تحویل اسفندماه 1398 این شرکت، پیشنهاد جدیدی را ارائه کرد. گروه خودروسازی سایپا در این پیشنهاد در نظر دارد تا برای تمام خودروهایی که موعد آنها در اسفندماه 98 سررسیده است، خودرو کوییک دو رنگ را جایگزین کند.

سایپا به همین منظور از مشتریان این شرکت خواست تا با پرداخت مابه التفاوت به شرکت در این طرح اقدام کنند.

مشتریانی که به هر دلیلی تمایل به مشارکت در این طرح ندارند می توانند نسبت به دریافت خودروی ثبت نامی تا زمان مقرر اقدام کنند.

یادآور می شود برای شرکت در این طرح و پرداخت ما به التفاوت نیازی به حضور فیزیکی در سایپا نخواهد بود و انجام مراحل پرداخت به صورت اینترنتی و آنلاین انجام خواهد شد.

مشتریانی که علاقمند به شرکت در این طرح هستند می توانند با مراجعه به سایت saipa.iranecare.com و ورود به پروفایل مشتری، نسبت به انجام مراحل اقدام کنند.

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر طرح های تبدیل سایپا در سال 98:

طرح تبدیل دارندگان حواله خودروهای برلیانس و رنو شرکت سایپا [به روز رسانی] - اسفند 98

شرکت سایپا با انتشار بخشنامه‌ای از دارندگان حواله خودروهای برلیانس و رنو این شرکت درخواست کرد که در صورت موافقت می‌توانند محصولات دیگری را تحویل بگیرند.

این بخشنامه به صورت جداگانه برای محصولات دستی و اتوماتیک صادر شده است.

طرح تبدیل محصولات برلیانس و رنو اتوماتیک:

طرح تبدیل محصولات برلیانس و رنو دستی:

طرح تبدیل رنو ساندرو به چانگان CS35 [به روز رسانی] - دی 98

شرکت سایپا برای مشتریانی که خودرو ساندرو ثبت‌نام کرده بودند، خودرو چانگان را به عنوان جایگزین پیشنهاد داده است. براساس این گزارش، مشتریانی که دارای حواله ساندرو هستند می‌توانند خودرو چانگان را با قیمت مبنا "105 میلیون تومان" از شرکت سایپا تحویل بگیرند.

طبق پیگیری‌های انجام گرفته، شرکت سایپا بین 1000 تا 1500 دستگاه خودرو چانگان مازاد بر تولید در انبارهای خود دارد که احتمال فروش فوری این محصول در روزهای آینده دور از ذهن نیست.

طرح تبدیل خودرو آریو به دیگر محصولات شرکت سایپا [به روز رسانی] - مهر 98

ضمن سپاس از مشتریان محترم گروه آریو که با توجه به مشکلات تامین و تولید این گروه از خودروها، با سعه صدر خود نهایت همکاری را با گروه خودروسازی سایپا به عمل آورده اند و عذرخواهی مجدد بابت تاخیر به وجود آمده در تحویل خودروهای ثبت نامی ایشان، بدینوسیله فراخوان سوم طرح های پیشنهادی گروه سایپا، جهت تعهدات مشتریان محترمی که تاکنون دعوتنامه تکمیل وجه مابه التفاوت برای آنان صادر نگردیده است جهت اجرا از ساعت 11 صبح روز پنجشنبه مورخ 98/07/04 به شرح جدول ذیل اعلام می گردد.

جدول شماره 1

 

تبدیل خودرو
جدول شماره2

سومین فراخوان جایگزینی خودروهای سایپا صادر شد [به روز رسانی] - مهر 98

گروه خودروساز سایپا، سومین فراخوان طرح تبدیل یا جایگزینی خودروهای رنو و برلیانس را صادر کرد. در فراخوان جایگزینی سایپا، همچون دو دوره قبل، 3 پیشنهاد به مشتریان ارائه شده است.

این پیشنهادات شامل تعویض مدل خودرو، انصراف از خرید و الحاقیه قرارداد می شود. در ادامه می توانید جزئیات بیشتری از سومین فراخوان سایپا را مشاهده کنید.

سایپا

تبدیل محصولات رنو و برلیانس با سراتو به تعداد محدود [به روز رسانی] - تیر 98

گروه خودروسازی سایپا به منظور کسب رضایت مشتریان در قبال بد عهدی شرکای خارجی در عدم تامین محصولات گروه رنو و برلیانس، خودروی سراتو را نیز در طرح تبدیل محصولات رنو و برلیانس قرار خواهد داد.

متقاضیان تبدیل خودرو های رنو و برلیانس می‌توانند با تبدیل خودرو ثبت نامی با سراتو و تکمیل ما به التفاوت وجه، خودروی سراتو دریافت کنند.

گفتنی است به دلیل محدود بودن تولید سراتو، اولویت اختصاص این محصول با مشتریانی خواهد بود که زودتر اقدام به تبدیل خودرو ثبت نامی خود کرده باشند که به زودی جزئیات آن اعلام خواهد شد.

سایپا برای سایر خریداران محصولات رنو ‌و ‌برلیانس نیز طرح‌هایی دارد که از تبدیل محصولات ثبت‌نامی به خودروهای در حال تولید از آن جمله است.

امکان تولید محصولات رنو، برلیانس و آریو وجود ندارد [به روز رسانی] - مرداد 98

سایپا در رابطه با طرح تبدیل خودرو های ثبت نامی رنو، برلیانس و آریو به تولیدات جاری این شرکت اعلام کرد:

با توجه به توقف تولید محصولات رنو، برلیانس و آریو به دلیل تحریم ها ضمن پوزش از مشتریان محترم به استحضار می رساند بدلیل عدم امکان تحویل خودروهای فوق الذکر و جهت پوشش منافع مشتریان از ثبت نام انجام شده امکان تبدیل ثبت نام به چند محصول میسر است. ضمنا الحاقیه های صادر شده در خصوص تاخیر نه ماهه تحویل خودروها با توجه به عدم تحویل قطعات توسط شرکت های رنو، برلیانس و آریو قابل انجام نیست.

قیمت مصوب برای خودروهای جایگزین برلیانس مشخص شد [به روز رسانی] - اردیبهشت 98

براساس طرح ارائه شده شرکت سایپا، ثبت نام کنندگان خودرو برلیانس می‌توانند محصولات جایگزین را با قیمت‌های مصوب تیر 97 و اردیبهشت 98 دریافت کنند.

جزئیات این طرح به شرح جدول ذیل است:

قیمت‌های مصوب جدول ارائه شده به شرح ذیل می‌باشد:

طرح جایگزینی محصولات برلیانس شرکت سایپا [به‌روزرسانی] - تیر 98

طرح جایگزین خودروهای برلیانس شرکت سایپا ویژه مشتریانی که هنوز دعوتنامه به دست آنها نرسیده است منتشر شد.

جزئیات این طرح به شرح جدول ذیل است:

شرکت برلیانس آتو چند سالیست که در مشارکت با گروه سایپا، محصولاتی نظیر برلیانس سری h300 و سری h200 را در ایران مونتاژ می کند و تا حدی نیز با استقبال هم میهنان مواجه شده است، اما ظاهر این شرایط در حال تغییر است.

طی روز های اخیر ظاهرا برخی نمایندگی ها عدم امکان تحویل برلیانس H300 و H200 را با موعد تحویل پس از شهریور ۹۷ به مشتریان خود اعلام کرده اند و به آن ها گفته اند که در روزهای آتی طرح تبدیل خودرو ها منتشر خواهد شد.

در تابستان سال جاری، شرکت پارس خودرو و سایپا پیش فروش برلیانس H300 و H200 را با موعد تحویل در پاییز ۹۷ انجام دادند و قرار بود که دعوتنامه های این سری ثبت نامی ها تا پایان آذر صادر شود. اما با آغاز دی ماه، همچنان این دعوتنامه ها صادر نشده و صحبت های برخی کارشناسان فروش این شرکت باعث شده تا مشتریان برلیانس نگران تر از گذشته باشند.

بر اساس آنچه که به برخی مشتریان گفته شده است، حتی امکان تبدیل خودرو های برلیانس سری H300 به H200 وجود ندارد و با توجه به طیف محصولات سایپا، احتمالا می توانند از میان تیبا، پراید، ساینا، چانگان CS35 و زوتی آریو محصولی جایگزین را انتخاب نمایند.

تمام این مسائل در حالی مطرح می شود که به گفته ی روابط عمومی پارس خودرو، با وجود امکان جابجایی پول و انجام مراحل خرید از چین، این قابلیت برای خودروسازان وجود ندارد و در حال حاضر تمام شرکت های خودرویی به فکر راه چاره هستند.

بالاخره در بیانیه رسمی کونلون بانک قرار شد این بانک از این پس حداقل در حوزه خودرو و قطعه با ایران همکاری نداشته باشد. هنوز کانال مالی دیگری جایگزین نشده و این درحالی است که قطعه سازان و در برخی موارد خودروسازان به دلیل حفظ تیراژ تولید و انجام تعهدات و تحویل خودرو، گاهی اوقات حاضر هستند ارز مورد نیاز را از بازار آزاد یا از منابع ارزی که خارج از کشور دارند تامین کنند اما از آنجا که ثبت سفارش بدون انتقال ارز گشایش نیافته، عملا این اتفاق نمی افتد.

برلیانس

برخی شنیده ها حاکی از آن است که ایران و چین به دنبال تاسیس بانکی مشترک هستند تا خودروسازان کشور بتوانند تعامل مالی را با طرف های چینی داشته باشند. بدیهی است که چنین اتفاقی ظرف چند هفته اتفاق نمی افتد و حتی احتمال داده می شود که این مسئله از ابتدای سال ۱۳۹۸ آغاز شود.

با این حال تجربه ثابت کرده که در زمان طولانی شدن تاخیرها، شرکت های خودروسازی طرح تبدیل خودرو را به مشتریان پیشنهاد می دهند و بدیهی است که با توجه به شرایط فعلی، بروز این اتفاق برای مشتریان برلیانس دور از ذهن نخواهد بود.

براساس برخی شنیده ها، ب ام و که اخیرا مالکیت 75 درصدی شرکت چینی برلیانس را بدست آورده، از بیم تحریم های آمریکا تمایل چندانی به ادامه حضور برلیانس در بازار ایران ندارد، این مورد در کنار مسئله حمل و نقل قطعات منفصله و عدم تبادلات مالی باعث شده است تا ادامه عرضه خودروهای برلیانس در کشور در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

جایگزینی خودروهای برلیانس ثبت نامی توسط سایپا [به روز رسانی] - اردیبهشت 98

پس از اعتراض خریداران خودروهای برلیانس ظرف روزهای گذشته، سرانجام سایپا تصمیم گرفت تا طرح های جایگزینی برای این محصولات ارائه دهد. براین اساس سه گزینه شامل انصراف از خرید، تبدیل به خودروهای جایگزین و دریافت الحاقیه برای خریداران خودروهای برلیانس که تاکنون دعوتنامه تکمیل وجه مابه التفاوت را دریافت نکرده اند، قابل انتخاب خواهد بود که شرح این موارد در تصاویر زیر درج شده است.

خودروهای جایگزین برلیانس خودروهای جایگزین برلیانس خودروهای جایگزین برلیانس

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • yashar1
    yashar1 | ۳۰ تیر ۱۳۹۹

    خوبه تولید ماسک دست اینا نیست ماسک سفارش بدی چند ماه بعد بگن ماسک نداریم بجاش دستمال کاغذی میدیم بهت

  • jim kabir
    jim kabir | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

    چه جنایتی ?

  • Ali Ebadi
    Ali Ebadi | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

    با اختلاف زشترین به اصطلاح اوتومبیلی که در تاریخ بشر تولید شده مثلا اسپرته به خدا هر کی ماشینشو این شکلی کنه ملت اسکلس میکنن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی