ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مادربورد مک بوک ایر
تکنولوژی

اپل مادربورد تعدادی مک بوک ایر 2018 را به رایگان تعویض می کند

مدارک داخلی اپل نشان می دهند تعداد کمی از لپتاپ های مک بوک ایر رتینای سال 2018 واجد شرایط تعمیر رایگان مادربوردهایشان هستند. این مدارک که توسط AppleInsider به دست آمده اند، نشان می دهند ...

پویا حامدی
نوشته شده توسط پویا حامدی | ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۰

مدارک داخلی اپل نشان می دهند تعداد کمی از لپتاپ های مک بوک ایر رتینای سال 2018 واجد شرایط تعمیر رایگان مادربوردهایشان هستند.

این مدارک که توسط AppleInsider به دست آمده اند، نشان می دهند مالکانی که مک بوک ایرشان دارای شرایط لازم برای تعمیر رایگان باشد مستقیما توسط ایمیل مطلع خواهند شد و تا چهار سال از زمان خرید مهلت دارند این کار را انجام دهند. اپل هنوز نگفته این اقدام برای حل چه مشکلی صورت می گیرد اما تعمیر به وسیله تعویض کامل مادربورد انجام خواهد شد.

اپل نمی خواهد برای چنین مشکل کوچکی رسانه ای شود

مشخص نیست چرا اپل از اعلام عمومی این موضوع خودداری کرده اما به نظر می رسد شرکت کوپرتینویی قصد دارد برای چنین مشکل کوچکی رسانه ای نشود. این شرکت طی دو ماه گذشته دو برنامه تعمیر دیگر برای مک بوک هایش ارائه کرده، یکی مربوط به سری مک بوک پرو سال 2015 بود که به علت مشکلات باتری هایشان فراخوان شدند و دیگری دستگاه های مک بوک پرو 13 اینچی سال 2016 که به علت مشکلات صفحه نمایش تعمیر شدند. اپل همچنین حاضر به تعویض کیبورد مک بوک پرو سال 2018 هم شده که بسیاری کاربران با آن ها به مشکل برخورده بودند.

مادربورد مک بوک ایر

اپل همواره به عنوان شرکتی که به کنترل کیفی محصولاتش اهمیت بسیاری می داده و دستگاه هایی بدون نقص وارد بازار می کرده شهرت داشته است. اما اخیرا تعداد مک بوک هایی که دچار مشکلات مختلف می شوند بالا رفته است. از نقص طراحی کیبورد در چند نسل اخیر سری پرو که به نظر هنوز برای آن ها راه حلی پیدا نشده، تا سری 2016 آن ها که کابل های متصل کننده صفحه نمایش به بدنه بیش از حد کوتاه بودند و در اثر باز و بسته شدن زیاد ممکن بود صفحه نمایش این دستگاه ها به کل از کار بیفتد.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا با دستگاه های خود به چنین مشکلاتی برخورده اید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی