ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لپ تاپ MSI PS63 Modern؛ اولترابوک قدرتمند مخصوص افراد پر سفر

لپ‌تاپ‌های سری P ام‌اس‌آی که به «پرستیژ» شهرت دارند، همواره از زیبایی خاصی بهره‌مند بوده‌اند. لپ‌تاپ MSI PS63 Modern نیز جزء همین لپ‌تاپ‌هاست که در کنار زیبایی، کارایی و قدرت بالا هم دارد. MSI برای ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۰

لپ‌تاپ‌های سری P ام‌اس‌آی که به «پرستیژ» شهرت دارند، همواره از زیبایی خاصی بهره‌مند بوده‌اند. لپ‌تاپ MSI PS63 Modern نیز جزء همین لپ‌تاپ‌هاست که در کنار زیبایی، کارایی و قدرت بالا هم دارد.

MSI برای این لپ‌تاپ شعار Slim - Elegant - Prestige را برگزیده تا نشان دهد چقدر روی طراحی این لپ‌تاپ تمرکز کرده است. لپ‌تاپ PS63 در نسخه‌های گوناگونی عرضه می‌شود که در بازار کشورمان مدل PS63 8SC یعنی قوی ترین مدل در اختیار کاربران قرار گرفته است.

در نگاه اول به این لپ‌تاپ، طراحی زیبا و حاشیه‌های اندک نمایشگر توجه کاربر را جلب می‌کند. نمایشگر 15.6 اینچی این لپ‌تاپ از نوع IPS بوده و تقریباً 100% طیف رنگی sRGB را پوشش می‌دهد. این لپ‌تاپ از نسبت نمایشگر به بدنه 86 درصدی بهره‌مند است و حاشیه‌های دور نمایشگر آن تنها 5.6 میلی‌متر است. وزن 1.6 کیلوگرمی آن، این لپ‌تاپ را در دسته‌ی فوق‌سبک قرار می‌دهد. این در حالی است که ضخامت کلی لپ‌تاپ نیز بسیار کم بوده و به عدد 15.9 میلی‌متر می‌رسد. با این توضیحات، لپ‌تاپ PS63 یک انتخاب خوب برای کسانی است که لپ‌تاپ خود را زیاد جابه‌جا می‌کنند.

این لپ تاپ با استفاده از پردازنده Core i7 نسل هشتم اینتل در کنار کارت گرافیک GeForce GTX 1650 Max-Q Design با 4 گیگابایت حافظه GDDR5، ترکیبی قدرتمند را تشکیل داده که در سنگین‌ترین پردازش‌ها نیز شما را همراهی می‌کند. همچنین PS63 تا 32 گیگابایت حافظه رم DDR4-2400 را از طریق دو شکاف خود پشتیبانی می‌کند که برای سنگین‌ترین امور نیز کاملاً کافی به نظر می‌رسد.

با توجه به قدرت پردازشی بالای این محصول، ام‌اس‌آی از سیستم خنک‌سازی آن غفلت نکرده است. فناوری Cooler Boost 3 با دو فن جداگانه و سه لوله حرارتی کمک می‌کند تا PS63 به بهترین شکل به دفع حرارت بپردازد.

کیبورد لپ‌تاپ نیز طراحی ارگونومیک دارد و فواصل کلیدها در حد معقول و مناسبی نگه داشته شده است تا تایپ با آن به راحتی صورت پذیرد. کلیدها به نور پس‌زمینه نیز مجهز هستند تا در فضاهای تاریک هیچ مشکلی برای کار با دستگاه نداشته باشید. تاچ‌پد لپ‌تاپ نیز از نظر اندازه 35 درصد و از نظر حساسیت و کارایی 30 درصد بهبود یافته است.

یکی دیگر از دلایلی که این لپ‌تاپ را به انتخابی خوب برای کاربران پر سفر تبدیل می‌کند، عملکرد باتری آن است. به گفته‌ی ام‌اس‌آی این لپ‌تاپ می‌تواند با یک بار شارژ کامل، تا 16 ساعت شما را از برق شهری بی‌نیاز کند. همچنین شارژر این دستگاه بازطراحی شده و اندازه کوچکی دارد. MSI توانسته شارژر این لپ‌تاپ را 19 درصد کوچکتر و 38 درصد سبک‌تر کند.

با تمام این توضیحات، باید گفت این لپ‌تاپ انتخابی مناسب برای افرادی است که در سفرهای درون‌شهری و برون‌شهری خود نیاز مبرمی به جابه‌جایی لپ‌تاپ دارند و در عین حال، به قدرت و کارایی لپ‌تاپ خود نیز اهمیت بالایی می‌دهند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره لپ‌تاپ‌های ام‌اس‌آی می‌توانید به صفحه رسمی آن به زبان فارسی در اینستاگرام مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی