ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خدمت جدید اسنپ به رانندگان ناشنوا
تکنولوژی

قابلیت جدید اسنپ برای رانندگان ناشنوا

از آنجائیکه تعدادی از رانندگان اسنپ را ناشنوایان تشکیل می‌دهند، این سامانه حمل و نقل آنلاین برای آنها خدمت جدیدی در نظر گرفته است. به این شکل که یک خط پشتیبانی میان راننده و مسافر واسطه ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | ۱۴:۱۷

از آنجائیکه تعدادی از رانندگان اسنپ را ناشنوایان تشکیل می‌دهند، این سامانه حمل و نقل آنلاین برای آنها خدمت جدیدی در نظر گرفته است. به این شکل که یک خط پشتیبانی میان راننده و مسافر واسطه می‌شود تا با حفظ حریم خصوصی هر دو طرف کاربر راننده با پیامک به مسافر متصل شود.

به گفته اسنپ، با استفاده از این امکان رانندگان ناشنوا می‌توانند در تمام شهرهایی که قابلیت تماس امن در آنها فعال است به راحتی از اپلیکیشن اسنپ استفاده کنند:

«تماس امن قابلیتی است که برای ارج نهادن به حریم خصوصی کاربران و حفظ اطلاعات شخصی‌شان عملیاتی شده است. با استفاده از این قابلیت، راننده و مسافر شماره تلفن یکدیگر را نمی‌بینند و تماس آنها از طریق یک شماره ثابت برقرار می‌شود. به طور معمول رانندگان ناشنوا از طریق ارسال پیامک با مسافر تماس برقرار می‌کنند. این نحوه‌ی ارتباط در شهرهایی که تماس امن اسنپی در آن‌ها فعال است و راننده و مسافر به شماره تماس یکدیگر دسترسی ندارند مختل شده است.»

اکنون اسنپ برای تسهیل فعالیت رانندگان دارای ناشنوایی راهکار تازه‌ای را در نظر گرفته و اقدام به راه‌اندازی یک خط اختصاصی پشتیبانی کرده است تا از طریق این خط واسط کاربر راننده را به وسیله پیامک به مسافر وصل کند.

به گزارش روابط عمومی اسنپ، رانندگان ناشنوا می‌توانند با مدارک پزشکی‌شان (مانند گواهی از بهزیستی) به دفاتر اسنپ در شهر خود مراجعه کنند تا از این طرح بهره‌مند شوند و پشتیبانی اسنپ ارتباط بین آنها و مسافرشان را تسهیل کند. برای اطلاع از شهرهایی که تماس امن اسنپی در آن فعال است به بلاگ اسنپ مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • behnam98
    behnam98 | ۱۲ تیر ۱۳۹۸

    دیگه دیره..
    اسنپ به زباله دان تاریخ پیوست?

  • saeed۱۹۸۵۹
    saeed۱۹۸۵۹ | ۱۱ تیر ۱۳۹۸

    چه عجب بالاخره یه شرکتی به معلولان احترام گذاشت
    والا شهرداری که وظیفشه هم کاری نکرده این حرکت قابل سپاس هستش امیدوارم سایرین هم شروع کنن

  • moslemzare
    moslemzare | ۱۱ تیر ۱۳۹۸

    لقمه رو دور سر میچرخونن
    خب یه چت داخلی بذارن مث الوپیک

مطالب پیشنهادی