ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروشگاه اختصاصی سامسونگ برای دستیار بیکسبی راه اندازی شد

سامسونگ فروشگاه اختصاصی خود را برای دستیار بیکسبی راه‌اندازی کرد. در این فروشگاه، کاربران گلکسی می‌توانند میانبرهای جدیدی برای استفاده در کنار بیکسبی خریداری کنند. در این مارکت که Bixby marketplace نامگذاری شده است، کاربران می‌توانند ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۵

سامسونگ فروشگاه اختصاصی خود را برای دستیار بیکسبی راه‌اندازی کرد. در این فروشگاه، کاربران گلکسی می‌توانند میانبرهای جدیدی برای استفاده در کنار بیکسبی خریداری کنند.

در این مارکت که Bixby marketplace نامگذاری شده است، کاربران می‌توانند محصولاتی به نام کپسول‌های بیکسبی (Bixby capsules) را خریداری کنند. این محصول عملکردی مشابه مهارت‌های الکسای آمازون داشته و به کاربر اجازه می‌دهد به راحتی با استفاده از فرامین صوتی به عملکردهای خاص یک اپ دسترسی پیدا کند.

دستیار بیکسبی

بیکسبی قبلا هم از دستورهای آنی که برای اپ‌های شخص ثالث درنظر گرفته شده پشتیبانی می‌کرده است، اما استور بیکسبی امکان مرور دسته‌بندی‌های مختلفی از اپ‌ها را برای کاربر فراهم می‌کند. علاوه بر این کاربران می‌توانند این کپسول‌ها را بر اساس نیازهای خاص خود شخصی سازی کنند. مثلا اگر بخواهید از یک آژانس اینترنتی خاص استفاده کنید، می‌توانید کپسول مرتبط با حمل و نقل را طوری انتخاب کنید که همیشه از همان آژانس برای شما ماشین بگیرد.

از جمله اپ‌های شخص ثالثی که این قابلیت را شامل می‌شوند اسپاتیفای، یوتیوب، گوگل مپس و Yelp هستند. سامسونگ ادعا کرده که مارکت دستیار بیکسبی و کپسول‌ها اجازه نمایش آگهی‌های تبلیغاتی را نمی‌دهند، اما هنوز مشخص نیست که آیا تبلیغات صوتی برای کاربران پخش خواهد شد یا خیر.

با عرضه مارکت بیکسبی سامسونگ امیدوار است توجه توسعه دهندگان بیشتری را به سمت پلتفرم بیکسبی جلب کند و اعلام کرده که قرار است در کنفرانس توسعه دهندگانی که پاییز امسال برگزار می‌کند پروژه‌های دیگری را هم رونمایی کند.

در حال حاضر مارکت بیکسبی فقط برای سری گلکسی اس 10، نوت 9 و گلکسی اس 9 در دسترس است و احتمالا در ماه‌های آینده می‌توانیم شاهد عرضه این قابلیت برای گوشی‌های دیگر سامسونگ هم باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی