ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی نوت 10
تکنولوژی

گلکسی نوت 10 شانزدهم مرداد معرفی می‌شود [به روز رسانی: تأیید شد]

پیش از این گفته شده بود که گلکسی نوت 10 سامسونگ در 19 مرداد ماه معرفی می شود. گزارشی جدید از سی نت اما به تاریخ معرفی 7 آگوست (16 مرداد ماه) در بارکلیز سنتر نیویورک اشاره ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۰

پیش از این گفته شده بود که گلکسی نوت 10 سامسونگ در 19 مرداد ماه معرفی می شود. گزارشی جدید از سی نت اما به تاریخ معرفی 7 آگوست (16 مرداد ماه) در بارکلیز سنتر نیویورک اشاره کرده است؛ همان مکانی که سال قبل میزبان رونمایی از گلکسی نوت 9 بود.

سامسونگ معمولاً با سری گلکسی نوت جدیدترین فناوری های خود را به رخ می کشد. البته به تازگی گوشی تاشو گلکسی فولد هم به پرچمدار سامسونگ پیوسته تا برخی از جدیدترین نوآوری های کره ای ها در گوشی های هوشمند را به رخ بکشد.

بر اساس اطلاعاتی که تا کنون از سری گلکسی نوت 10 فاش شده احتمالاً شاهد عرضه دو مدل با ابعاد متفاوت خواهیم بود که یکی از آنها از شبکه های مخابراتی 5G هم پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر این احتمالاً هر دو مدل فاقد پورت 3.5 میلی متری هدفون خواهند بود.

رندرهایی که اخیراً از گلکسی نوت 10 منتشر شده خبر از کاهش بیش از پیش حاشیه بالا و پایین نمایشگر می دهند. علاوه بر این دوربین سلفی قرار است از گوشه نمایشگر به میانه بالایی منتقل شود. مدل بزرگتر گلکسی نوت 10 احتمالاً نمایشگری 6.75 اینچی خواهد داشت در حالی که مدل دیگر به نمایشگر 6.3 اینچی مجهز خواهد شد. در پشت گوشی هم دوربین اصلی سه گانه به چشم می خورد که ماژول های آن به صورت عمودی قرار گرفته اند.

گلکسی نوت 10 زمانی در رده گوشی های با نمایشگر بزرگ یا به اصطلاح فبلت ها به حساب می آمد اما در حال حاضر گوشی های تاشو، تاج پادشاهی بزرگترین نمایشگرهای گوشی ها را بر سر دارند. حال این سوال مطرح می شود که سری نوت در حضور گوشی هایی از جمله گلکسی فولد و هواوی میت ایکس با نمایشگرهای بزرگتر چگونه تکامل خواهد یافت و با آنها رقابت خواهد کرد؟

[تاریخ انتشار خبر اولیه:29 خرداد 98]

 

به روز رسانی:

سامسونگ با انتشار پوستر رونمایی، تأیید کرد که در 7 آگوست در  بارکلیز سنتر نیویورک رسماً گلکسی نوت 10 را معرفی می کند.

گلکسی نوت 10

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی