ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تیم کوک افشاگری وال استریت ژورنال در مورد جانی آیو را مضحک خواند

تیم کوک، مدیرعامل اپل افشاگری وال استریت ژورنال در مورد دلایل پشت پرده تصمیم جانی آیو برای کناره گیری از اپل را مضحک خوانده است. روز گذشته نشریه وال استریت ژورنال با انتشار گزارشی مدعی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | ۱۰:۴۰

تیم کوک، مدیرعامل اپل افشاگری وال استریت ژورنال در مورد دلایل پشت پرده تصمیم جانی آیو برای کناره گیری از اپل را مضحک خوانده است.

روز گذشته نشریه وال استریت ژورنال با انتشار گزارشی مدعی شد  جاناتان آیو از اولویت پیدا کردن کارهای عملیاتی بر طراحی پس از روی کار آمدن تیم کوک به جای استیو جابز، ناراضی بوده و به تدریج نقش خود در این شرکت را کمرنگ تر کرده است. وی علی رغم امتیازات ویژه نظیر دستمزد بالا و امکان کار از خانه، انگیزه خود برای کار را از دست داده و به تدریج از روند پروژه ها کنار کشیده است.

واکنش تیم کوک به گزارش رسانه‌ها در مورد مسائل داخلی اپل بی سابقه است

گزارش با استناد به گفته های برخی اعضای تیم طراحی، به سرعت راه خود را به رسانه های سراسر دنیا باز کرد. حالا اما تیم کوک با ارسال ایمیلی به Dylan Byers،  گزارشگر NBC ادعای دلسردی آیو به خاطر عدم توجه مدیرعامل به بخش طراحی را مضحک و ناشی از عدم شناخت اپل عنوان کرده:

متن گزارش و نتیجه گیری های آن با واقعیت همخوانی ندارد و نشانگر عدم درک روال کاری تیم طراحی اپل است. روابط، تصمیمات و رویدادها در این گزارش به قدری تحریف شده که ما کمپانی مورد ادعا در آن را نمی شناسیم.

برخلاف آنچه که گزارش در مورد ناامیدی تیم طراحی از سیاست های کوک می گوید، وی طراحان را فوق العاده با استعداد و قوی تر از همیشه خواند. به گفته وی آنها تحت هدایت مدیران جدید خود در حال کار روی پروژه هایی هستند که هوش از سر همه می برد.

از طرف دیگر یکی از سخنگویان وال استریت ژورنال در گفتگو با Dylan Byers تاکید کرد که این نشریه از گزارش مورد بحث حمایت می کند.

واکنش مستقیم کوک به گزارش ها پیرامون اتفاقات داخلی اپل چندان معمول نیست اما عواقب این گزارش او را ناگزیر به این کار کرده است. ظاهرا قرار نیست پیامدهای تصمیم جاناتان آیو برای کناره گیری از سمت طراح ارشد اپل به این زودی ها به پایان برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • AZjaguar
    AZjaguar | ۱۱ تیر ۱۳۹۸

    دیو گرول چی میگه?

مطالب پیشنهادی