ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

استیکر چت اینستاگرام
تکنولوژی

استیکر چت اینستاگرام شروع چت‌های گروهی را آسان می‌کند

آپدیت‌های اینستاگرام برای بخش استوری هیچ گاه تمام شدنی نیستند و این موضوع را باید یکی از نقاط قوت این اپلیکیشن به شمار آورد. در همین راستا اخیرا استیکری به بخش استوری اضافه شده تا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ تیر ۱۳۹۸ | ۱۲:۱۵

آپدیت‌های اینستاگرام برای بخش استوری هیچ گاه تمام شدنی نیستند و این موضوع را باید یکی از نقاط قوت این اپلیکیشن به شمار آورد. در همین راستا اخیرا استیکری به بخش استوری اضافه شده تا بتوان کاربران را با آن برای شرکت در یک چت گروهی دعوت کرد.

نکته جالب در مورد استیکر چت اینستاگرام این است که امکان انتخاب شرکت‌کننده‌های در گفتگوی گروهی را هم به ارسال کننده می‌دهد. استیکر جدید به سادگی Chat Sticker نام گرفته و از ساعاتی پیش به جمع سایر استیکرهای اینستاگرام از جمله نظرسنجی، باکس سؤال، منشن، لوکیشن، هشتگ و شمارش معکوس اضافه شده است.

استیکر چت اینستاگرام

هدف از ارائه چنین استیکری در بخش استوری‌ کاملا واضح است. اینستاگرام با طراحی آن قصد داشته گزینه‌ای پیش پای کاربران بگذارد تا بتوانند بحث‌های گروهی در مورد اتفاقات روز یا برنامه‌ریزی کارها را سریع‌تر از همیشه انجام دهند و یقینا بازدید بیشتر استوری‌ها نسبت به پست‌های تایملاین، یکی از دلایل ارائه این ویژگی به شکل استیکر بوده است.

با قرار دادن استیکر چت در استوری، مخاطبین شما می‌توانند روی آن اشاره کرده و درخواست ورود به چت گروهی را بدهند. حالا صاحب استوری می‌تواند ببیند چه کسانی برای ورود به چت درخواست داده‌اند و مجوز ورود را برای افراد دلخواه صادر کند. کلیه این چت‌ها در محیط دایرکت انجام می‌گیرد و همه اعضا می‌توانند در صورت تمایل چت گروهی را در هر زمان ترک نمایند.

به نظر می‌رسد که این ویژگی بیشتر برای افرادی کاربرد دارد که با دوستان واقعی خود در ارتباطند، نه اینفلوئنسرهایی که میلیون‌ها نفر طرفدار دارند، چرا که با توجه به امکانات فعلی استیکر چت فقط برای افرادی کاربرد دارد که فالوئرهای زیادی نداشته باشند.

البته این احتمال هم هست که اینفلوئنسرها بخواهند با این ویژگی با بخشی از طرفداران خود به چت و گفتگو مشغول شوند. در هر صورت، انتشار استیکر چت در بخش استوری‌های اینستاگرام از امروز آغاز شده اما اگر هنوز اثری از آن در اپلیکیشن نمی‌بینید، احتمالا باید چند روز بیشتر منتظر بمانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی