ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

الوپیک در راستای حمایت از فرهنگ ملی جام الوکاپ ورزش چوگان را برگزار کرد

الوپیک با همراهی فدراسیون چوگان جام الوکاپ را برگزار کرده و قصد دارد این روند را در سالیان آینده به طور جدی‌تر نیز ادامه دهد. مدیرعامل این شرکت باور دارد که استارت آپ‌ها می‌توانند نقشی ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۲ تیر ۱۳۹۸ | ۱۴:۴۰

الوپیک با همراهی فدراسیون چوگان جام الوکاپ را برگزار کرده و قصد دارد این روند را در سالیان آینده به طور جدی‌تر نیز ادامه دهد. مدیرعامل این شرکت باور دارد که استارت آپ‌ها می‌توانند نقشی جدی در حفظ و ترویج این مفاهیم ملی می‌توانند ایفا کنند.

«مهدی نایبی» در نشست خبری جام الوکاپ با تاکید بر صفر تا صد ایرانی بودن این مجموعه اعلام کرد که آنها روی ایرانی بودن محصولشان تعصب خاصی دارند و برخلاف رقبای خود در بازار تلاش داشتند تا تمامی زیرساخت‌ها و خروجی‌های الوپیک به دست توانمندان ایرانی صورت بگیرد. او تصحیح کرد در همین راستا تصمیم گرفتند تا نقشی در برابر اعتلای ورزش ملی و ایرانی چوگان داشته باشند:

«ما همیشه روی ایران و ایرانی حساسیت داشتیم و چوگان که خوشبختانه در سالیان گذشته به نام ایران ثبت شد را حمایت می‌کنیم. در سازمان پست نیویورک هم اعلام شده که منبع الهام بخش آنها چاپارهای ایرانی بوده و ما باید به این موضوعات ببالیم. من در این ورزش آشناهایی داشتم و به واسطه همین آشناییت‌ها تصمیم گرفتیم جام چوگان الوکاپ را با همراهی فدراسیون چوگان برگزار کنیم.»

نایبی فعالیت در ورزش چوگان را از دو سال پیش شروع کرده و باور دارد که این ورزش می‌تواند یک مساله توریستی برای ایران فراهم بیاورد و همچنین ایران را به عنون مهد این ورزش در سطح جهانی به موفقیت برساند.

نایبی باوردارد که چوگان بیشتر از یک ورزش است و آن را باید یک آیین و تاریخ شمرد. او معتقد است که استارت آپ‌ها باید جدا از فعالیت‌های روزمره‌شان به ورزش‌ها و آیین‌های ملی نیز بپردازند چرا که به باور او برندهای تازه محبوب می‌توانند نقش موثری در اشاعه و ترویجاین موضوعات داشته باشند: «گوگل و اپل هم در کالیفرنیا و خیلی جاهای دیگر در همه موضوعات ورود می‌کنند. مردم به چندین برند تازه اعتماد دارند و این برندها می‌توانند نقش خوبی را ایفا کنند.»

مدیرعامل الوپیک معتقد است که در سال‌های آینده جام الوکاپ در ابعادی بزرگتر و با اطلاع‌رسانی بهتر برگزار خواهد شد و عملی شدن این موضوع را منوط به همکاری بیشتر فدارسیون و دیگر برندها دانست.

جام الوکاپ

نایبی با اشاره به این موضوع که تحریم‌ها در چنین جاهایی کارساز نیست اعلام کرد که این روزها دیگر مثل قدیم سرمایه‌گذاران اروپایی به آنها زنگ نمی‌زنند و مجموعه‌هایی چون الوپیک روی به سرمایه‌گذاران سنتی آوردند؛ سرمایه‌گذارانی که تعامل کردن با آنها کمی سخت است چرا که انتظار سوددهی آنی را دارند.

مدیرعامل الوپیک در پایان صحبت‌های خود در این نشست تاکید کرد که این مجموعه در راستای مسئولیت‌های اجتماعی که دارد قصد دارد علاوه بر تمامی سفیران به مسافران الوپیکی نیز کلاه ایمنی برای سفرهای خود اعطا کند. او همچنین اعلام کرد که الوپیک به برخی مسافرین و سفیران آسیب دیده در سفرهای الوپیکی خود، وام‌های خرد برای هزینه‌های درمانی‌شان پرداخت می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی