ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دکتر ماریو
نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ اوج‌گیری دکتر ماریو

در هفته‌های اخیر تاریخ عرضه نهایی چند بازی مهم موبایل که تابستان امسال منتظرشان هستیم اعلام شدند که در بین آن‌ها نام بازی‌های دکتر ماریو و البته Sky: Cildren of The Light هم به چشم ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۱۴ تیر ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

در هفته‌های اخیر تاریخ عرضه نهایی چند بازی مهم موبایل که تابستان امسال منتظرشان هستیم اعلام شدند که در بین آن‌ها نام بازی‌های دکتر ماریو و البته Sky: Cildren of The Light هم به چشم می‌خورد. بازی Sky که نام تیم مطرح Thatgamecompany را یدک می‌کشد قرار بود در تاریخ 20 تیر برای iOS عرضه شود اما حالا این شرکت اعلام کرده که تاریخ انتشار آن یک هفته عقب افتاده و به 27 تیر موکول شده است. علاوه بر این اعلام شده که خبرهای تکمیلی از جمله تاریخ عرضه این بازی برای پلتفرم‌های دیگر مثل اندروید، پی‌سی و کنسول‌ها هم به زودی اعلام خواهد شد.

دوستداران دکتر ماریو هم خوشحال باشند چرا که نینتندو در تریلر جدیدی از بازی Dr. Mario World، بخش چندنفره آن را رونمایی کرده است. در این قسمت شما می‌توانید با لینک کردن اکانت لاین یا فیس‌بوک خودتان به صورت بازیکن در برابر بازیکن (PvP) دوستانتان را به چالش بکشید. عرضه رسمی دکتر ماریو روی موبایل هم برای 19 تیر برنامه ریزی شده است.

تقریبا دو ماه از پایان سریال محبوب بازی تاج و تخت می‌گذرد و کم کم وقت آن بود که خبرهایی از بازی‌های مرتبط با این سریال بشنویم. یکی از این بازی‌ها Game of Thrones Beyond the Wall است که در سبک نقش‌آفرینی استراتژی طراحی شده و داستان آن حدود 48 سال قبل از داستان سریال اتفاق می‌افتد. این بازی قرار است 1 مهر به رایگان برای اندروید و iOS عرضه شود.

شاید خبر اینکه یک بازی جدید بر پایه Flappy Bird ساخته شده به خودی خود چندان هیجان انگیز و جذاب نباشد اما وقتی بدانیم که اسم بازی جدید Flappy Royal است و الان هم در فاز بتای عمومی قرار گرفته حتما کنجکاویمان زیاد می‌شود. همانطور که از اسمش پیداست با یک بازی بتل رویال طرف هستیم که یک مبارزه شلوغ 100 نفره را پیش رویمان می‌گذارد و باید در آن با شکست دادن 99 نفر دیگر برنده نهایی باشیم. به نظر می‌رسد مکانیزم بتل رویال روی این بازی خوب جواب داده و با یک فضای جالب طرف هستیم.

Flip Dunk

  • بازی آفلاین است.

دکتر ماریو

این بازی دقیقا با نامش همخوانی کامل دارد یعنی باید با پشتک زدن در هوا توپ را وارد سبد بسکتبال کنید. در واقع با یک لمس صفحه کاراکتر شما از روی سطح یک شی یا زمین می‌پرد و باید قبل از رسیدن به حلقه، با بیشتری تعداد پشتک ممکن توپ را درون سبد بیندازید. چالش اصلی اینجاست که اگر تعداد و زمان پشتک‌ها را درست برنامه‌ریزی نکنید نقش زمین شده و باید دوباره آن مرحله را از ابتدا شروع کنید. مکانیزم ساده و سرگرم کننده بازی آن را نه فقط به یک بازی ورزشی خوب تبدیل کرده بلکه برای افزایش تمرکز هم می‌توان آن را یکی از تفننی‌های خوب دانست.

Flip Dunk

Flip Dunk

سازنده: VOODOO قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 71/344.3 مگابایت زبان:

Dig it!

  • بازی آفلاین است.
دکتر ماریو

یک بازی پازل جدید در سبک Cut the Rope و Happy Glass که از همان مکانیزم استفاده می‌کند و باید در آن با ترسیم و حفر راه توپ را درون سوراخ بیندازید. در این مسیر باید موارد دیگری مثل سرعت اجسام و لغزاندن آن‌ها روی هم را نیز درنظر بگیرید و با استفاده از منطق و خلاقیت مراحل را تکمیل کنید. فیزیک بازی خوب طراحی شده تا بتوانید از عناصر محیطی و عکس‌العمل‌های فیزیکی برای حل معماها استفاده کنید.

Dig it!

Dig it!

سازنده: Raketspel قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 66/226.9 مگابایت زبان:

Trial of Fate

دکتر ماریو

  • بازی آنلاین است.

بازی‌های RPG انیمه‌ای طرفداران خودشان را دارند و تعدادشان هم کم نیست. همین باعث شده که شاهد بازی‌های خوب زیادی در این سبک باشیم. Trial of Fate هم یکی از بازی‌های جدید این سبک است که با گرافیک متوسط و نداشتن نوآوری در روند مبارزه‌ها احتمالا چیزی جدیدی برای عرضه به گیمرهای حرفه‌ای این سبک نخواهد داشت.

با این حال اگر دوست دارید یک بازی جدید در سبک نقش آفرینی هیرو کالکتور تجربه کنید که عناصر مبارزه و رابط کاربری را درست سر جای خود چیده Trial of Fate می‌تواند یک گزینه مناسب باشد. بازی را می‌توانید در حالت آنلاین و به صورت PvP هم تجربه کنید.

Trial of Fate

Trial of Fate

سازنده: EFUN COMPANY LIMITED قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 28/1100 مگابایت زبان:

Rescue Wings!

دکتر ماریو

  • بازی آفلاین است.

بی احتیاطی انسان‌ها و البته گرمای هوا در موارد زیادی باعث آتش گرفتن جنگل‌ها و به بار آمدن خسارت زیادی برای منابع طبیعی کره زمین می‌شود. بازی Rescue Wings! از این ایده استفاده کرده و شما را در نقش خلبانی قرار می‌دهد که باید جنگل‌ها را از کام آتش نجات دهید. در هر مرحله باید با هواپیمایتان به درون یک رودخانه شیرجه بزنید و تعداد کپسول‌های آب کافی برای خاموش کردن آتش ذخیره کنید. حالا باید در زمان پرواز روی نقاط آتش، با رها کردن بمب آب روی آن‌ها آتش را خاموش کنید.

کنترل بازی تقریبا خوب طراحی شده اما اوایل بازی احتمالا باید چندین بار یک مرحله را تکرار کنید تا نهایتا موفق به تکمیل آن بشوید. یاد گرفتن اینکه چطور سرعت پرواز، ارتفاع، مقدار آب موجود و زمان رها کردن بمب آب روی آتش را کنترل کنید هم کمی زمان می‌برد.

Rescue Wings!

Rescue Wings!

سازنده: PlayStack قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 66/335.9 مگابایت زبان:

First Hero

دکتر ماریو

  • بازی آنلاین است.

این بازی در سبک استراتژی هیرو کالکتور است و مثل تمام بازی‌های این سبک باید در آن علاوه بر اینکه در جنگ‌ها شرکت می‌کنید به توسعه شهرتان، جمع‌آوری قهرمان‌ها و بازی‌های PvP هم بپردازید. طراحی گرافیکی بازی خوب است و منوها و رابط کاربری آن هم خوب طراحی شده. کاراکترها یا همان هیروهای زیادی در بازی هستند که با پیشروی بیشتر می‌توانید آن‌ها را به دست بیاورید. المان‌های استراتژی بازی هم همان‌هایی هستند که انتظارشان را در یک بازی استراتژیک داریم.

FIRST HERO

FIRST HERO

سازنده: Webzen Inc قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 24/553.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۱۴ تیر ۱۳۹۸

    بازیا خوب بودن. اما متاسفانه هر روز با بازیای مشابه روبرو هسیم. یه بازی دوس دارم که داستان داشته باشه و انتها. به هر حال ممنون

مطالب پیشنهادی