ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مک‌بوک
تکنولوژی

انتشار جزئیاتی از مک‌بوک‌های آتی اپل؛ کلیدهای پروانه‌ای کیبورد کنار گذاشته می‌شوند

اطلاعات مک پرو آتی اپل احتمالاً از طریق اسناد رسمی فاش شده است. علاوه بر این تحلیل گران اشاره به تغییراتی در کیبورد مک بوک ایر بعدی کرده اند. به گزارش ایندیپندنت اپل قصد دارد ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۴ تیر ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰

اطلاعات مک پرو آتی اپل احتمالاً از طریق اسناد رسمی فاش شده است. علاوه بر این تحلیل گران اشاره به تغییراتی در کیبورد مک بوک ایر بعدی کرده اند.

به گزارش ایندیپندنت اپل قصد دارد ارزان ترین مدل مک پرو را با به روز رسانی هایی همراه کند و احتمالاً به زودی شاهد این مدل خواهیم بود. تغییرات مورد نظر اپل از طریق اسناد ارائه شده به کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده به بیرون درز کرده. بر این اساس به مدل A2159 و جزئیاتی از ابعاد نمایشگر و میزان مصرف انرژی اشاره شده. البته این اسناد دیگر در دسترس عموم نیستند. به نظر می رسد این مدل، مک بوک پرو 13 اینچی و بی بهره از تاچ بار باشد؛ مشابه با مدلی که مدت ها است هیچ تغییری را تجربه نکرده است.

مک بوک

گزارش دیگری هم اشاره به این موضوع کرده که اپل به زودی کلیدهای کیبوردهای پروانه ای مک بوک ها را کنار می گذارد. این کلیدها با مشکلات متعددی مواجه می شد و در اثر گرم شدن بیش از حد یا نفوذ گرد و غبار از کار می افتاد. اپل هم از سال 2015 برنامه تعمیر دستگاه های مشمول این مشکل را به راه انداخت و البته بعدها مدل های جدید با کیبوردهای بهبود یافته را روانه بازار کرد اما این مدل ها هم با مشکل مواجه شدند.

مینگ-چی کو که پیشینه روشنی در گمانه زنی درباره محصولات اپل دارد مدعی شده که در سال جاری میلادی شاهد معرفی مدل جدیدی از مک بوک ایر خواهیم بود. به گفته او این بار قرار است کلید های قیچی شکل جایگزین شوند. البته استفاده از این کلیدها را باید یک عقبگرد برای اپل در نظر گرفت؛ چرا که در مقایسه با کلیدهای پروانه ای ضخیم تر هستند و دوام کمتری دارند. اما شکی نیست که این کلیدها بر نمونه های پروانه ای از کار افتاده اولویت دارند.

همچنین برخی گزارش ها اشاره کرده اند که اپل احتمالاً در حال کار روی یک مک بوک 16 اینچی است و گمان می رود این مدل در شهریور ماه و در کنار آیفون های جدید معرفی می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی