ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خدمات تلفن همراه
تکنولوژی

کسب رتبه اول حوزه خدمات تلفن همراه توسط همراه اول

در ارزیابی 6 ماهه دوم 1397، شرکتهای همراه اول، خدمات ارتباطی ایرانسل و رایتل به ترتیب رتبه های اول تا سوم را در حوزه «خدمات تلفن همراه» کسب کردند. بر اساس گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۴ تیر ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰

در ارزیابی 6 ماهه دوم 1397، شرکتهای همراه اول، خدمات ارتباطی ایرانسل و رایتل به ترتیب رتبه های اول تا سوم را در حوزه «خدمات تلفن همراه» کسب کردند.

بر اساس گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اقدام به ارزیابی و رتبه بندی اپراتورهای تلفن همراه در کشور می کند. هدف از این رتبه بندی شفاف سازی وضعیت موجود اپراتورهای ارائه دهنده خدمات ارتباطی کشور، تقویت فضای رقابتی بین آنها و ارتقای کیفیت خدمات اپراتورها است.

در این ارزیابی اپراتورهای ارائه دهنده خدمات ارتباطی در دو بخش «مشتری» و «رگولاتوری» دسته بندی شده اند و البته شاخص مشتری وزن بیشتری داشته است. بر اساس اطلاعیه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و به نقل از معاون امور پستی، ارتباط و فناوری اطلاعات رگولاتوری در ارزیابی اخیر، همراه اول مشابه با سال های گذشته موفق شده رتبه نخست را در حوزه خدمات تلفن همراه کسب کند.

خدمات تلفن همراه

به گزارش همشهری آنلاین، مجید حقی معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری اعلام کرده که شرکت های شاتل، آسیاتک، رهام داتک، پیشگامان، صبانت، پارس آنلاین، های وب، فن آوا، مخابرات ایران و حلما گستر به ترتیب رتبه‌های اول تا دهم را در حوزه خدمات اینترنت ثابت به خود اختصاص داده اند. شرکتهای ایرانسل و مبین‌نت هم در حوزه خدمات اینترنت بی‌سیم رتبه های اول و دوم را کسب کردند. حقی اعلام کرده که در حوزه خدمات اینترنت ثابت تنها 10 اپراتور تاثیرگذار که دارای بالاترین سهم بازار بودند مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.

معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری در مورد شاخص های ارزیابی ها اشاره کرده که اپراتورها در بعد مشتری با شاخص های عملکردی، رضایت مشتری، وضعیت بازار و پشتیبانی مشتری سنجیده شده اند و در بعد رگولاتوری هم شاخص های میزان پایبندی به قوانین و مقررات، تعهدات توسعه و اجرا، تعهدات مالی و ارزیابی‌های ادارات کل تنظیم مقررات مناطق در نظر گرفته شده اند.

حقی در نهایت از تلاش برای کوتاه کردن بازه های زمانی ارزیابی اپراتورها و انجام ارزیابی های بعدی در بازه های فصلی گفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ali۰۱.
    Ali۰۱. | ۱۵ تیر ۱۳۹۸

    جوک قرن !

    یه نگاه به خدمات پشتیبانی همراه اول بندازید اگر مشکلی داشته باشید پیرتون درمیاد آخرشم هیچی

مطالب پیشنهادی