ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فیلترهای زیبایی
نرم افزار و اپلیکیشن

اضافه شدن فیلتر زیبایی به اپ پرداخت چینی به خاطر نارضایتی شهروندان از چهره شان

شرکت توسعه دهنده یک اپلیکیشن پرداخت پول در چین اخیرا اعلام کرده که فیلترهای زیبایی را به سیستم تشخیص چهره خود اضافه میکند تا وقتی کاربرانش اقدام به پرداخت از طریق این تکنولوژی می کنند ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ تیر ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۰

شرکت توسعه دهنده یک اپلیکیشن پرداخت پول در چین اخیرا اعلام کرده که فیلترهای زیبایی را به سیستم تشخیص چهره خود اضافه میکند تا وقتی کاربرانش اقدام به پرداخت از طریق این تکنولوژی می کنند چهره ای زیباتر را روی مانیتورهای نمایش عمومی مشاهده نمایند.

این اپ که علی پِی نام دارد نوعی پلتفرم پرداخت پول است که توسط گروه علی بابا راه اندازی شده و روز سه شنبه هفته گذشته از طریق اکانت خود در شبکه اجتماعی ویبو چین اعلام کرد که یک فیلتر زیبایی را به سیستم Smile to Pay (لبخند بزن و پرداخت کن) خود اضافه می کند.

۶۰ درصد کاربران چینی باور دارند که چهره شان روی سیستم های تشخیص خودکار زیبا نیست

این قابلیت ظاهرا در پاسخ به نظرسنجی شرکتی به نام سینا تکنولوژی انجام شده که براساس نتایج آن بالغ بر ۶۰ درصد از داوطلبان اظهار داشتند وقتی با سیستم های احراز هویت خودکار کار میکنند، چهره شان روی نمایشگر جذابیت کمتری دارد.

فیلترهای زیبایی

البته این را هم اضافه کنیم که علی پی همچنان قبل از زیباسازی تصاویر مانند سابق آنها را با تصویر معیار مطابقت می دهد با این حال کاربران میتوانند عکس فیلتر شده خود را وقتی که با تکنولوژی تشخیص چهره پرداخت هایشان را انجام می دهند، مشاهده نمایند و این قابلیت هم اکنون در سیستم اپ موبایلی علی پی موجود است.

علی پی در توضیحات خود برای افزودن این قابلیت تازه چنین آورده است:

متوجه شده ایم که شما فکر میکنید چهره تان را زشت میکنیم. علی پی برای تمامی سیستم های پرداختی آفلاین خود که با تکنولوژی تشخیص چهره کار می کنند فیلترهای زیباکننده اش را حداکثر ظرف یک هفته آتی ارائه می دهد. البته یادتان باشد که شما در حالت عادی زیباتر از چیزی هستید که این فیلترها نشان میدهند.

فیلترهای زیبایی

شاید برای تعاملی که تنها چند ثانیه طول می کشد این اقدام علی پی کمی عجیب و غیرعقلانی به نظر برسد و از سویی تنها خود کاربر میتواند چهره اش را ببیند با این حال بد نیست اشاره کنیم که فرهنگ سلفی در چین بسیار غنی است و استفاده از تکنولوژی برای زیبا شدن طرفداران زیادی در سرزمین اژدهای سرخ دارد.

همین حالا که این مطلب را میخوانید اپ های فیلترهای زیبایی روی میلیاردها گوشی نصب شده اند و شرکت چینی Meitu حتی موبایل هایی می سازد که به لطف داشتن دوربین های سلفی خاص تخصصان گرفتن سلفی های زیباست. حالا به نظر می رسد که به خاطر روحیه خود تحسینی بشر و میل به زیبایی، این گرایش به اپ های تراکنش مالی چین هم راه پیدا کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی