ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرورهای آپدیت شیائومی از دسترس کاربران ایرانی خارج شدند

از روز گذشته به دلیل نامشخص، دسترسی کاربران ایرانی به وب سایت رسمی رابط کاربری MIUI و سرورهای آپدیت شیائومی قطع شده است و تلاش برای وارد شدن به آدرس اینترنتی فوق، شما را به ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | ۱۱:۵۰

از روز گذشته به دلیل نامشخص، دسترسی کاربران ایرانی به وب سایت رسمی رابط کاربری MIUI و سرورهای آپدیت شیائومی قطع شده است و تلاش برای وارد شدن به آدرس اینترنتی فوق، شما را به صفحه پیوندها هدایت می کند.

شیائومی یکی از معدود شرکت هاییست که پشتیبانی نرم افزاری بسیار خوبی از محصولاتش دارد و حتی گوشی های میان رده و اقتصادی را هم تا مدت ها به روز نگه می دارد. با اینکه چندی پیش عرضه نسخه بتای جهانی MIUI برای گوشی های شیائومی متوقف شد، ولی باز هم این کمپانی محبوب چینی جایگاه خوبی از نظر پشتیبانی محصولاتش دارد.

هنوز مشخص نیست که چرا دسترسی به سایت رابط کاربری MIUI و سرورهای آپدیت شیائومی از داخل کشور مسدود شده است. شاید اگر خود شیائومی تصمیم به چنین کاری می گرفت، قابل قبول تر بود. در این سایت، انواع رام های اصلی و کاستوم در اختیار شما قرار می گیرد و انجمنی هم برای گفتگو و تبادل نظر بین کاربران وجود دارد.

طبق آخرین آمار منتشر شده از سوی کافه بازار که به سه ماهه سوم سال 97 بر می گردد، شیائومی سهم 0.7 درصدی از بازار موبایل کشورمان را در اختیار دارد که اگرچه رقم بالایی نیست، ولی باز هم تعداد زیادی کاربر را در بر می گیرد که حالا به جدیدترین نسخه های رابط کاربری MIUI و آپدیت های فرمور، از جمله بسته های امنیتی دسترسی ندارند. باید دید آیا این اقدام به اشتباه صورت گرفته یا هدف خاصی پشت آن وجود داشته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • GHAEM
    GHAEM | ۱۵ تیر ۱۳۹۸

    نسخه بتای miuiبرای گوشی های redmiشیائومی قطع شد گوشای سریmiهنوز میتونن از آپدیت بتا استفاده کنن،ودرمورد فیلتر شدن سایت miuiهمباید بگم بدلیل تحریک کنندگی بالای آپدیت ها مسئول رسیدگی به فیلترجات زحمت کشیده فیلتر کرده.
    پ.ن:به نظرم دست های پشت پرده مثل وارد کنندگان سامسونگ وهواوی دارن که به احتمال زیاد آقازاده ای چیزین بعد از قطع ریجستری (بهتره بگم دیگه گوشی های شیائومی ریجستری نمیشه )پشتیبانی شیائومی رو هم قطع کردن که استفاده کردن از شیائومی تو ایران تقریبا غیر ممکن بشه

  • Hoseing9192
    Hoseing9192 | ۱۵ تیر ۱۳۹۸

    لعنت به این مسئولا. که حتی باعث میشن فقط محدود تر باشیم. خدا ریششونو بکنه

  • poison1364
    poison1364 | ۱۵ تیر ۱۳۹۸

    حدود پنج روزه نه یک روز!!!

  • MATELF
    MATELF | ۱۵ تیر ۱۳۹۸

    حتی برنامه دانلود تم های هواوی از دسترس خارج شدن...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی