ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیپد تاشو
تکنولوژی

آیا آیپد تاشو اپل در راه است؟

با شروع سال جاری میلادی سیل اخبار دستگاه‌های تاشو دنیای تکنولوژی را قبضه کرد و با اینکه هنوز یک محصول موفق به صورت نهایی وارد بازار نشده اما همچنان خبر توسعه و آغاز به کار ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۰

با شروع سال جاری میلادی سیل اخبار دستگاه‌های تاشو دنیای تکنولوژی را قبضه کرد و با اینکه هنوز یک محصول موفق به صورت نهایی وارد بازار نشده اما همچنان خبر توسعه و آغاز به کار پروژه‌های مختلف از گوشه و کنار به گوش می‌رسد. در ادامه همین روند، IHS Markit گزارش داده که اپل هم به جمع توسعه دهندگان دستگاه‌های تاشو پیوسته اما دستگاه جدید یک گوشی موبایل نیست بلکه اپل برنامه‌هایی برای توسعه یک آیپد تاشو دارد.

هنوز مشخص نیست که آیا آیپد تاشو قرار است یک دستگاه با نمایشگر یکپارچه تاشونده مثل محصول سامسونگ و هواوی باشد، یا اینکه مشابه یک لپتاپ با دو نمایشگر خواهد بود که به جای کیبورد فیزیکی از یک نمایشگر استفاده می‌کند.

آیپد تاشو

این محصول احتمالا نمایشگرهایی با ابعاد مک‌بوک خواهد داشت که البته با درنظر گرفتن نمایشگر 12.9 اینچی آیپد پرو پیشرفت چندانی به حساب نمی‌آید. با این حال تصور یک دستگاه با ابعاد آیپد مینی که بعد از بازشدن به یک دیوایس 13 تا 15 اینچی تبدیل می‌شود جذابیت‌های زیادی دارد. آیپد تاشو جدید قرار است به تکنولوژی 5G هم مجهز شود.

البته این گزارش قعلا تائید نشده و با وجود اینکه از یک منبع تحلیل کننده زنجیره تامین نقل شده اما هنوز شواهد محکمی از طرف اپل برای پی بردن به صحت آن ارائه نشده است. با توجه به مشکلات و برنامه‌های اپل برای قرار دادن قابلیت 5G در محصولاتش، نباید انتظار آیفون‌های 5G را تا سال 2020 داشته باشیم و بنابراین در صورت صحت برنامه اپل برای توسعه این دستگاه تاشوی 5G، احتمالا تا قبل از سال 2021 شاهد معرفی آن نخواهیم بود. علاوه بر این شایعاتی هم مبنی بر عرضه قابلیت 5G روی آیپد پیش از آیفون به گوشی می رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی