ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

برنامه فیتنس
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ Freeletics – Workout & Fitness؛ مربی خصوصی تناسب اندام

افراد برای ورزش کردن اهداف متفاوتی دارند. اگر بدنی عضلانی و حجیم می‌خواهید، طبیعتا باید به سراغ بدنسازی و تمرینات سنگین با وزنه و دستگاه بروید اما اگر هدفتان از ورزش رسیدن به تناسب و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

افراد برای ورزش کردن اهداف متفاوتی دارند. اگر بدنی عضلانی و حجیم می‌خواهید، طبیعتا باید به سراغ بدنسازی و تمرینات سنگین با وزنه و دستگاه بروید اما اگر هدفتان از ورزش رسیدن به تناسب و زیبایی اندام است، شاید بهتر باشد که مسیر فیتنس را در پیش بگیرید.

مزیت فیتنس در این است که اکثر تمریناتش به هیچ دستگاه و ابزاری احتیاج ندارند و با محدودیت مکانی هم مواجه نیستید. تنها چیزی که احتیاج دارید برنامه فیتنس مناسب قد، وزن و سن شماست و خوشبختانه اپلیکیشن‌هایی مثل Freeletics - Workout & Fitness برای پاسخ به همین نیاز طراحی شده‌اند.

محصول ممتاز Freeletics که با بیش از ده میلیون نصب در گوگل پلی، جزو برگزیدگان تحریریه این فروشگاه هم بوده هر آنچه برای رسیدن به تناسب اندام لازم دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد؛ از برنامه فیتنس هفتگی گرفته تا رژیم غذایی و مهم‌تر از همه «انگیزه» برای آنکه ورزش را تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه بدهید.

برنامه فیتنس

با نصب و ورود به اپلیکیشن، Freeletics از شما سن و قد و وزن و جنسیت‌تان را می‌پرسد. در مرحله بعدی هم اولویت‌هایتان در ورزش (چربی سوزی، زیبایی اندام، افزایش وزن) و میزان فعالیت هفتگی پرسیده می‌شود. در این صورت اپلیکیشن می‌تواند بسته به اطلاعات دریافتی و شرایطی که دارید، به طور خودکار برنامه فیتنس را برای شما شخصی‌سازی کند.

نکته قوت اپلیکیشن، ویدیوهای آموزشی هستند. تمام تمرینات پیشنهادی برای شکم، پهلو، پا، باسن، سینه و بازو همگی راهنمای ویدیویی دارند و خوشبختانه به جای یوتیوب در سرورهای خود اپ بارگذاری شده‌اند. این یعنی برای تماشای ویدیوها در ایران نیازی به تغییر آی پی ندارید و قادرید همه‌شان (که اتفاقا حجم کمی دارند و قابل دانلود هستند) را به راحتی تماشا کنید.

نکته خوب دیگر این که Freeletics نمی‌خواهد کاربرانش را عذاب بدهد بنابراین از نمایش تبلیغات در نسخه رایگان پرهیز کرده. هر چند برای زیر منگنه قرار دادن کاربر روش دیگری در پیش گرفته و آن هم پیشنهاد ارتقاء به نسخه Pro است. اپلیکیشن Freeletics تمرینات رایگان زیادی دارد که در مجموع از تنوع خوبی هم برخوردار هستند، اما تمرینات جدی و ثمربخش را برای زمانی گذاشته که برای اپلیکیشن دست به جیب شده باشید.

برنامه فیتنس

البته با توجه به رویکرد مشابه تمام اپلیکیشن‌های فیتنس، انتظار چیز دیگری هم نمی‌رفت. یکی از مهم‌ترین بخش‌های اپلیکیشن به اسم Coach، تنها با پرداخت درون‌برنامه‌ای آزاد می‌شود که دسترسی به آن مشکلات خاص خودش را دارد. البته می‌توانید با جستجوی ساده‌ای در اینترنت به نسخه‌های مود شده و آنلاک اپلیکیشن برسید.

خوشبختانه بخش Training با چنین مشکلی مواجه نیست. تمرینات این قسمت رایگان و آزاد هستند و با پیش گرفتن آن‌ها می‌توان نتیجه قابل قبولی گرفت. Freeletics همچنین جامعه مجازی خاص خودش را دارد که می‌توانید در آن با دوستان‌ فیسبوکی یا توییتری خود ارتباط برقرار کرده و در انجام چالش‌ها با هم مسابقه بگذارید.

ضمنا تمامی فعالیت‌هایتان قابل همگام‌سازی با اپ‌های پایش تندرستی مثل گوگل فیت و اپل Health هم هستند. اپلیکیشن Freeletics - Workout & Fitness برای دو پلتفرم iOS و اندروید منتشر شده و به رایگان قابل دریافت است. اگر می‌خواهید با حرکات ورزشی مخصوص تناسب اندام آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم حتما آن را امتحان کنید.

Freeletics - Workout & Fitness

Freeletics - Workout & Fitness

سازنده: Freeletics GmbH قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 193 / 27 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • mohammad dashtban
    mohammad dashtban | ۵ مرداد ۱۳۹۸

    سلام من نميتونم برم تو قسمت كوچ
    برنامه به فيلتر شكن نياز داره؟؟

    • 3epehr1
      3epehr1 | ۳۱ مرداد ۱۳۹۹

      www.3epehr.com/fit
      سپهرفیت

  • mohammad dashtban
    mohammad dashtban | ۴ مرداد ۱۳۹۸

    اي كاش كار باهاش رو مي گفتين

  • یونس پارسایی فر
    یونس پارسایی فر | ۱۶ تیر ۱۳۹۸

    سلام.امکانش هست لینک دانلودش رو بزارید؟؟گوگل پلی برای ایران ندارتش

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۱۷ تیر ۱۳۹۸

      سلام. هیچ مشکلی نیست از گوگل پلی هم می تونید دانلود کنید. کافیه یک بار گوگل پلی رو از تنظیمات اندروید، فورس کلوز کنید و بعد Clear Cache و Clear Data رو براش انجام بدید. بعد از این کار باید به وی پی ان آمریکا وصل بشید و مجددا وارد گوگل پلی بشید تا بتونید اپلیکیشن رو دانلود کنید.

      • Reza Dark
        Reza Dark | ۱۷ تیر ۱۳۹۸

        چه جالب نمیدونستم

      • mamadr€Za
        mamadr€Za | ۱۹ تیر ۱۳۹۸

        سلام آقای بیگ زاده. بی زحمت يک یا چند برنامه اینجوری بزارین برای تقویت ماهیچه های پا تمرین در خانه

مطالب پیشنهادی