ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ورود به iCloud با Face ID
تکنولوژی

اپل در iOS 13 ورود به iCloud از طریق شناسایی چهره و اثر انگشت را ممکن می‌کند

اپل در نسخه بتای iOS 13 و macOS کاتالینا در حال تست روش جدیدی برای ورود به اکانت iCloud در وب است. در این روش کاربر پس از باز کردن صفحه beta.icloud.com می تواند از Face ID یا Touch ID برای ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۰

اپل در نسخه بتای iOS 13 و macOS کاتالینا در حال تست روش جدیدی برای ورود به اکانت iCloud در وب است. در این روش کاربر پس از باز کردن صفحه beta.icloud.com می تواند از Face ID یا Touch ID برای ورود به حساب کاربری استفاده کند.

اگر از طریق سافاری و با دستگاه های مبتنی بر iOS 13، iPadOS 13 یا macOS کاتالینا وارد iCloud شوید، سیستم با نمایش یک پیام از شما می پرسد آیا مایل به ورود از طریق اپل ID با اطلاعات بیومتریک هستید. این سوال در دستگاه های مجهز به Face ID به معنی ورود با شناسایی چهره و در دستگاه های شامل تاچ بار مثل مک بوک پرو به معنی ورود از طریق شناسایی اثر انگشت است.

این روش ساده تر و ایمن تر از وارد کردن پسورد است

این روش حتی در اولین بار هم به تایید دو مرحله ای نیاز ندارد. تصویر زیر نشانگر انجام این فرایند از طریق Face ID در آیفون XS مکس است. در صورت استفاده از نسخه بتای سیستم عامل های مذکور و حین ورود به iCloud.com مستقیما به beta.icloud.com هدایت نشدید، می توانید مستقیما این آدرس را وارد کنید.

ورود به iCloud با Face ID

ورود به iCloud با Face ID یا Touch ID به مراتب ایمن تر و در عین حال ساده تر از وارد کردن رمز عبور است. افرادی که قبلا از این روش برای ورود به اپ استور یا iTunes استور بهره برده اند، به خوبی به آن آشنایی دارند.

این قابلیت آزمایشی احتمالا بخشی از پروژه گسترده تر کمپانی برای فراهم کردن امکان به ورود به سایت ها از طریق اطلاعات شخصی بیومتریک است. این شرکت قبلا هم گفته بود که ابزارهای موسوم به «ورود از طریق اپل» را پیش از انتشار عمومی در شهریور ماه، در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی