ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون های ۲۰۲۰
تکنولوژی

جی‌پی مورگان: آیفون‌های ۲۰۲۰ با نمایشگر اولد و مودم 5G عرضه می‌شوند

«جی پی مورگان» در گزارشی تحلیلی به بررسی ویژگی های احتمالی آیفون های ۲۰۲۰ پرداخته که تا حدی زیادی با تحلیل های قبلی مطابقت دارد. این موسسه انتظار دارد آیفون های ۲۰۲۰ به واسطه نمایشگر ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰

«جی پی مورگان» در گزارشی تحلیلی به بررسی ویژگی های احتمالی آیفون های ۲۰۲۰ پرداخته که تا حدی زیادی با تحلیل های قبلی مطابقت دارد. این موسسه انتظار دارد آیفون های ۲۰۲۰ به واسطه نمایشگر و مودم های جدید فروش قابل توجهی را پشت سر بگذارند.

بررسی های Samik Chatterjee، تحلیلگر جی پی مورگان از این حکایت دارد که در سال ۲۰۲۰ شاهد عرضه سه آیفون ۵.۴، ۶.۱ و ۶.۷ اینچی با پنل اولد و سازگار با شبکه 5G خواهیم بود. این در حالی است که به گفته مینگ-چی کو نسخه ۲۰۲۰ آیفون XR علی رغم برخوردار بودن از نمایشگر ۶.۱ اینچی اولد، از مودم 5G محروم خواهد بود.

از مدت ها قبل زمزمه هایی در مورد روی آوردن اپل به سنسورهای زمان پرواز ToF برای نقشه نگاری محیط اطراف کاربر شنیده می شد. به گفته این تحلیلگر از میان این سه نسخه حداقل دو مدل در کنار دوربین سلفی یا اصلی به سنسور سه بعدی ToF نیز مجهز می شوند که در زمینه اپلیکیشن های واقعیت افزوده یا مجازی کاربرد خواهد داشت. 

گمانه زنی ها در مورد استفاده اپل از این فناوری زمانی قوت گرفت که سونی از تولید انبوه چیپ های ToF برای برخی تولیدکنندگان گوشی در تابستان سال جاری خبر داد.

گوشی های فعلی اپل از دوربین TrueDepth بهره می برند که تقریبا کاربرد مشابهی با ToF دارد با این تفاوت که حسگر زمان پرواز به جای ارزیابی نور ساختارمند، زمان رفت و برگشت به سمت جسم را برآورد می کند و به همین خاطر نه تنها در فواصل طولانی تری کاربرد دارد بلکه داده را بهتر محاسبه می کند.

Chatterjee در بخش مبهمی از گزارش خود مدعی شده که اپل در پی ایجاد یک دسته با ارزش بالاتر نسبت به محصولات فعلی است. این ایده احتمالا از طریق معرفی مدلی بدون نمایشگر اولد و مودم 5G در سال ۲۰۲۰ محقق خواهد شد که به واسطه قیمت مقرون به صرفه، خریداران بیشتری را برای آنها به ارمغان خواهد آورد.

 

تماشا کنید: محافظ دوربین آیفون 11 حسگرهای سه‌گانه آن را تائید می‌کند

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی