ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسپاتیفای لایت
تکنولوژی

نسخه لایت اپلیکیشن اسپاتیفای با حجم ۱۰ مگابایت منتشر شد

اسپاتیفای لایت پس از اتمام مهلت تست بتا، بالاخره منتشر شد. این نسخه نمونه کوچک‌تر و کم حجم‌تر اپلیکیشن اسپاتیفای اصلی است که از اواسط سال 2018 به شکل نسخه بتا عرضه شد و حالا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۰

اسپاتیفای لایت پس از اتمام مهلت تست بتا، بالاخره منتشر شد. این نسخه نمونه کوچک‌تر و کم حجم‌تر اپلیکیشن اسپاتیفای اصلی است که از اواسط سال 2018 به شکل نسخه بتا عرضه شد و حالا پس از عیب‌یابی کامل، در 36 کشور دنیا به طور رسمی منتشر شده است.

اسپاتیفای لایت به طور ویژه برای کشورهای در حال توسعه طراحی شده که دسترسی به اینترنت در آن‌ها با مشکلاتی همراه است و اکثر مردم با معضل کندی اینترنت دست و پنجه نرم می‌کنند. حجم کم اپلیکیشن نه تنها سرعت بارگذاری آن را بالاتر می‌برد بلکه منابع سخت‌افزاری کمتری را هم از دیوایس‌های متوسط یا ضعیف مصرف خواهد کرد.

نسخه سبک وزن اسپاتیفای تمام قابلیت‌های اپلیکیشن اصلی را در خود ندارد، اما به کاربران اجازه می‌دهد که در میان هنرمندان و موسیقی‌ در سبک‌های مختلف به جستجو پرداخته، آن‌ها را ذخیره کرده یا به اشتراک بگذارند. همچنین امکان دسترسی به بخش دیسکاور برای کشف آهنگ‌های جدید هم وجود دارد و می‌توانید پلی‌لیست‌های محبوبتان را هم گوش بدهید.

اسپاتیفای لایت

نکته خوب این که استفاده از اسپاتیفای لایت، مانعی برای استفاده از اپلیکیشن اصلی نمی‌شود و هر دو را می‌توانید به طور همزمان روی گوشی خود نصب داشته باشید. با این وجود، نسخه لایت زمانی کاربردش را به نمایش می‌گذارد که بخواهید در مصرف اینترنت دیتا صرفه‌جویی کنید.

اسپاتیفای لایت فعلا برای پلتفرم اندروید منتشر شده و پس از نصب فقط 10 مگابایت از حافظه داخلی را به خود اختصاص می‌دهد. بنابراین اگر با مشکل کمبود حافظه مواجه هستید می‌توانید اسپاتیفای اصلی را پاک کرده و اسپاتیفای لایت را جایگزین آن کنید. نکته خوب دیگر این که اپلیکیشن جدید از نسخه 4.3 اندروید به بالا نیز پشتیبانی به عمل می‌آورد.

اسپاتیفای لایت در حال حاضر برای 36 کشور منتشر شده که شامل موارد زیر می‌شوند: برزیل، کانادا، مکزیک، آرژانتین، پرو، شیلی، کلمبیا، بولیوی، کاستاریکا، جمهوری دومینیکن، اکوادور، ال سالوادور، گواتمالا، هندوراس، نیکاراگوئه، پاناما، پاراگوئه، اروگوئه، عربستان سعودی، مصر، الجزایر، لبنان، مراکش، تونس، عمان، اردن، بحرین، امارات متحده عربی، کویت، قطر، آفریقای جنوبی، اندونزی، فیلیپین، ویتنام، مالزی و هندوستان.

برای دانلود اپلیکیشن می‌توانید همین حالا به پلی استور گوگل مراجعه کنید. اگر مستقیما قادر به دانلود اپلیکیشن نبودید، می‌توانید با پاک کردن کش و دیتای گوگل پلی از تنظیمات اندروید و تغییر آی پی به یکی از کشورهای بالا این کار را انجام بدهید.

Spotify Lite

Spotify Lite

سازنده: .Spotify Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 9.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی