ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی اقتصادی آنر پلی 8 با قیمت بسیار پایین معرفی شد

آنر از یک گوشی اقتصادی جدید به نام Play 8 رونمایی کرد که به چیپست هلیو A22 مجهز شده و یک حسگر دوربین را در پنل پشتی خود جای داده است. آنر پلی 8 با ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | ۱۳:۵۰

آنر از یک گوشی اقتصادی جدید به نام Play 8 رونمایی کرد که به چیپست هلیو A22 مجهز شده و یک حسگر دوربین را در پنل پشتی خود جای داده است. آنر پلی 8 با یک نمایشگر 5.71 اینچی LCD با حاشیه‌های نسبتا عریض و یک بریدگی قطره‌ای در بالای نمایشگر عرضه می‌شود. رزولوشن تصویر این نمایشگر +HD بوده و نسبت تصویر آن 19:9 است.

دوربین پشتی این گوشی جدید یک حسگر 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 داشته و از امکاناتی مثل تصویربرداری HDR را در اختیار می‌گذارد. دوربین سلفی هم یک سنسور 5 مگاپیکسلی دارد از گشودگی دیافراگمی به اندازه  f/2.2 استفاده می‌کند.  آنر این دوربین سلفی را به قابلیت تشخیص چهره هم مجهز کرده تا فقدان حسگر اثر انگشت را به این طریق جبران کند.

آنر پلی 8 به رم 2 گیگابایتی و حافظه‌ای به اندازه 32 گیگابایت مجهز شده که با استفاده از حافظه میکرو اس‌دی تا 512 گیگابایت قابل ارتقا است. قابلیت خوب دیگر گوشی این است که از اسلات 3 تایی استفاده می‌کند و این یعنی می‌توان از دو سیم کارت به همراه کارت حافظه میکرو اس‌دی در کنار یکدیگر استفاده کرد.

در بخش نرم‌افزار هم آنر پلی 8 به رابط کاربری EMUI 9.0 بر پایه اندروید پای مجهز شده است. علاوه بر این، یک باتری 3020 میلی آمپر ساعتی برای آن در نظر گرفته شده که با توجه به امکانات دیگر آن برای کاربر مناسب به نظر می‌رسد. با این حال آنر در بخش پورت شارژ ترجیح داده از پورت میکرو یو اس بی استفاده کرده و قابلیت شارژ سریع را نیز از این گوشی حذف کند. اما در واقع این همان امکاناتی است که با قیمت 120 دلار می‌توان از یک گوشی انتظار داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Mehrdad Mansory
    Mehrdad Mansory | ۱۸ تیر ۱۳۹۸

    چطوری به نظر شما 120 دلار ارزان محسوب میشه؟
    همین گوشی بیاد تو ایران با دلار 14 تومنی حدرود 1.700 میشه حالا سود فروشنده و واردکننده به کنار.
    برند های دیگه گوشی های اقتصادی تا 80 دلار هم دارن که در حد مین هستن. پس چندان ارزان قیمت نمیشه

    • Javad Fathi
      Javad Fathi | ۱۸ تیر ۱۳۹۸

      ارزون واسه اونا نه واسه ما.
      واسه تموم دنیا دلار 13 تومن نیست که.

    • Javad Fathi
      Javad Fathi | ۱۸ تیر ۱۳۹۸

      بعدشم اگه به گذشته که نگا کنیم این گوشی با دلار 4200 میشه 504 هزار تومن.
      یادتون نیست که چند سال پیش با این قیمت از سامسونگ تبلت میخریدی فقط 1 گیگ رم داشت ؟دوربین اصلیش 5 مگا پیکسل بود ؟ اندروید 4.2.2 داشت ؟ 8 گیگ حافظه داشت که 4 گیگش میرفت ؟

      • Mehrdad Mansory
        Mehrdad Mansory | ۱۸ تیر ۱۳۹۸

        من هیچوقت سامسونگ نخریدم. چند گوشی اولم هواوی بود ولی اونم داره جا پای سامسونگ میذاره و قیمتاشو میکشه بالا. تو وضعیت الان بهترین گوشی ها برای مردم کشور ما شیائومی هستن چون هم ارزون هستن هم کیفیت ساختشون بالاست چیپست هاشون همگی کوالکوم ساخت آمریکاست.
        گوشی هم که در حال حاظر دارم نوکیا 5.1 پلاس هست که به نصبت قیمتش خیلی می ارزه

      • Mehrdad Mansory
        Mehrdad Mansory | ۱۸ تیر ۱۳۹۸

        حرف شمام درسته داداش گلم ولی خودتم میگی گذشته. ما هیچوقت قرار نیست به گذشته برگردیم و چیزیم تو ایران ارزون نمیشه پس یا باید به وضع الان عادت کنیم جرعت تغییرشو داشته باشیم!

    • dr x dr xx
      dr x dr xx | ۱۸ تیر ۱۳۹۸

      باسلام
      ببینید جناب ارزان یا گران بودن درواقع یک چیز نسبی است و این امر را قدرت خرید افراد اون بازار مشخص می کنند، مثلا تو ایران حقوق پایه ۱/۵ میلیون تومانه پس این تلفن تقریبا گران حساب می شود اما در آمریکا که حقوق کارگر حدودا ماهانه ۳۰۰۰ دلاره پس این تلفن بسیار ارزان حساب می شود، البته با این وضع قدرت خرید دیگر کالاهای درجه ۳ چینی هم برای ما گران محسوب می شود

مطالب پیشنهادی