ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

حذف قبض‌های کاغذی تلفن ثابت
تکنولوژی

خداحافظی با قبض‌های کاغذی تلفن ثابت از اول مهر ماه

قبض‌های کاغذی تلفن ثابت تا اول مهرماه از سراسر کشور حذف می‌شوند. مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در گفتگو با دیجیاتو با تاکید بر اینکه تا پیش از این قبض‌های کاغذی در ۸ استان ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | ۱۶:۴۸

قبض‌های کاغذی تلفن ثابت تا اول مهرماه از سراسر کشور حذف می‌شوند. مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در گفتگو با دیجیاتو با تاکید بر اینکه تا پیش از این قبض‌های کاغذی در ۸ استان کشور حذف شده بودند، گفت که تا پایان شهریور ماه صدور قبوض کاغذی در کشور متوقف خواهد شد.

«محمدرضا بیدخام» اشاره می‌کند که در این میان صرفاً قبض برخی مشترکان خاص به صورت کاغذی به دست آنها می‌رسد. او همچنین پیش‌بینی می‌کند که این اقدام صرفه جویی ۱۰۰ میلیارد تومانی برای شرکت مخابرات به شکل سالانه را به همراه خواهد داشت.

پیش از این «سیدمجید صدری» مدیرعامل شرکت مخابرات ایران هم ضمن یادآوری تاکید وزیر ارتباطات بر الکترونیکی شدن قبوض و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت مخابرات ایران، گفته بود:

«تمام مشتریان تلفن ثابت در سراسر کشور از این پس می‌توانند علاوه بر تماس با سامانه ۲۰۰۰ و به صورت شبانه روزی از خدمات پرداخت قبوض خود استفاده کنند. وب سایت شرکت مخابرات ایران و کد *۲۰۲۰#  نیز در اختیار تمام مشتریان قرار دارد و مخاطبان در سراسر کشور می‌توانند ضمن دریافت کارکرد تلفن ثابت خود به صورت لحظه‌ای، از همان طریق نسبت به پرداخت اقدام کنند.»

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین، ساده سازی ارائه خدمات به مشتریان در کمترین زمان و افزایش سرعت وشفاف بودن عملکرد تمام امور مربوط به دریافت و پرداخت قبوض را از دیگر مزایای مهم حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت عنوان کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ازکجا به کجا
    ازکجا به کجا | ۲۴ تیر ۱۳۹۸

    دست شرکت های خصوصی رو هم واسه بیشتر گرفتن باز میزارن ?? تکلیف این چی میشه؟؟؟
    تخلف شرکت گاز که کسی یادش نرفته با وجود قبض کاغذی که علنی شد و خیلی شرکت های دیگه که کسی هم نفهمید

  • afreind
    afreind | ۱۹ تیر ۱۳۹۸

    خیلی از سازمان‌ها آخرین قبض تلفن رو به عنوان مدرک سکونت میخوان. تکلیف اینجور موارد چی میشه؟

مطالب پیشنهادی