ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تعرفه‌های ارتباطی حجاج
تکنولوژی

تعرفه‌های ارتباطی همراه اول و ایرانسل برای حجاج اعلام شد

«همراه اول» و «ایرانسل» تعرفه‌های خود برای حجاج را اعلام کرده‌اند. بر اساس اعلام همراه اول، برای مشترکان حج تمتع سیم کارت اعتباری رایگان در نظر گرفته شده که تعرفه‌های ارتباطی آن همراه با تخفیف است. ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | ۱۳:۲۰

«همراه اول» و «ایرانسل» تعرفه‌های خود برای حجاج را اعلام کرده‌اند. بر اساس اعلام همراه اول، برای مشترکان حج تمتع سیم کارت اعتباری رایگان در نظر گرفته شده که تعرفه‌های ارتباطی آن همراه با تخفیف است. ایرانسل هم می‌گوید که کاربرانش می‌توانند از تخفیف‌های ارائه شده برای مکالمه، بسته‌های اینترنتی و روزانه ۱۰ مگابایت اینترنت رایگان روی دو اپراتور زین و موبیلی در کشور عربستان استفاده کنند.

همراه اول

تعرفه‌های ارتباطی حجاج

مشترکان همراه اول که قصد مسافرت به کشور عربستان سعودی را دارند، می‌توانند با همراه داشتن سیم کارت اپراتور اول از مزایای رومینگ، بدون دغدغه تهیه سیم کارت و پرداخت هزینه ارزی استفاده کنند. بر اساس اعلام همراه اول یکی از مزیت‌های استفاده از سرویس رومینگ نرخ مناسب در مقایسه با سایر اپراتورهای داخلی و خارجی است. علاوه بر این، همراه اول برای زائران حج تمتع سیم کارت اعتباری رایگان ویژه حجاج در نظر گرفته است.

همچنین مشترکان می توانند از طریق ارسال کد ۹۶۶ یا نام «عربستان» یا «SAUDIARABIA» به سرشماره ۸۰۷۰ یا مراجعه به پرتال همراه اول، از تعرفه مکالمه و پیامک و دیتا ویژه حج تمتع سال ۹۸ مطلع شوند.

تعرفه رومینگ همراه اول در ایام حج تمتع ۹۸
تماس با ایران (هر دقیقه) ۳,۶۰۰ تومان
دریافت تماس از ایران (هر دقیقه) ۲,۴۰۰ تومان
مکالمه داخلی، تماس با عربستان (هر دقیقه) ۲,۰۰۰ تومان
ارسال پیامک (هر پیام) ۱,۰۰۰ تومان
دریافت پیامک رایگان
اینترنت مصرف آزاد (هر مگابایت) ۵۰۰ تومان

همراه اول تأکید کرده که روشن کردن گوشی در کشور عربستان هزینه‌ای ندارد و از طرفی دریافت پیامک نیز رایگان است. از سوی دیگر بسته‌های اینترنتی داخلی (فعال شده در ایران) در کشور عربستان قابل استفاده نیست و هزینه به صورت تعرفه آزاد محاسبه می شود؛ بنابراین زائران برای مدیریت و کاهش هزینه رومینگ لازم است گزینه دانلود و بروزرسانی برنامه ها و تنظیمات گوشی را از حالت خودکار خارج کنند.

زائرانی هم که علاقمند به استفاده از اینترنت گوشی هستند، می‌توانند برای خرید بسته های اینترنت رومینگ ویژه ایام حج با استفاده از کد دستوری، برنامه «همراه من» یا فروشگاه آنلاین همراه اول اقدام کنند؛ این بسته‌ها تنها در عربستان و از طریق اپراتور Zain قابل استفاده است.

اپراتور اول تلفن همراه پیشنهاد کرده مشترکان پیش از سفر، نسبت به شارژ سیم کارت های اعتباری یا افزایش ودیعه سیم کارت های دائمی خود اقدام کنند تا در طول سفر با مشکلی در برقراری ارتباط مواجه نشوند. ضمن آنکه دریافت پیامک در کشور عربستان همچون گذشته رایگان است و روشن کردن گوشی هزینه‌ای برای آنان در پی نخواهد داشت. اطلاعات تکمیلی را در سایت همراه اول ببینید.

ایرانسل

اپراتور ایرانسل از دهم تیرماه امسال تعرفه‌های تخفیفی برای مکالمه و اینترنت مشترکانی که به سفر حج می‌روند در نظر گرفته است که بر اساس آن مشترکان می‌توانند تا ۲۰ شهریور ماه از آن استفاده کنند. بر این اساس ایرانسلی‌ها می‌توانند از تخفیف‌های ارائه شده برای مکالمه، بسته‌های اینترنتی و روزانه ۱۰ مگابایت اینترنت رایگان روی دو اپراتور زین و موبیلی در کشور عربستان استفاده کنند.

تعرفه مشترکان ایرانسل، مطابق جدول زیر برای برقراری تماس به ازای دریافت تماس ۲۰۰۰ تومان، مکالمات داخلی و تماس با ایران ۳۸۰۰ تومان و ارسال پیامک ۹۰۰ تومان خواهد بود. دریافت پیامک رایگان است.

سرویس رومینگ حج تعرفه جدید ایرانسل(تومان)
دریافت مکالمه ۲۰۰۰
تماس داخلی و مکالمه با ایران ۳۸۰۰
ارسال پیامک ۹۰۰
دریافت پیامک رایگان

مشترکان ایرانسل می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۸*۱۱۱۱* و یا استفاده از نرم افزار «ایرانسل من» پس از فعال‌سازی رومینگ بین المللی از بسته‌های ۱۰ مگابایت روزانه رایگان خود استفاده کنند.

همچنین بسته‌های ویژه ارائه شده با شماره‌گیری کد #۲*۳*۱۱۱۱* یا از طریق نرم افزار کاربردی ایرانسل ‌من در دسترس مشترکان قرار دارند.

ایرانسل همچنین ۵ بسته‌ ویژه ۷۵ تا ۱۰۲۴ مگابایتی، مطابق جدول زیر، برای حجاج در نظر گرفته است که این دسته از مشترکان ایرانسل از زمان فعال‌سازی بسته‌های ویژه حج تا یک هفته برای استفاده از آن‌ها زمان دارند.

حجم(مگابایت) اعتبار(روز) تعرفه ویژه حج(تومان)
۷۵ ۷ ۲۰.۰۰۰
۱۵۰ ۷ ۴۰.۰۰۰
۳۰۰ ۷ ۷۵.۰۰۰
۶۰۰ ۷ ۱۲۰.۰۰۰
۱۰۲۴(۱ گیگابایت) ۷ ۱۸۰.۰۰۰
مصرف آزاد اینترنت (مگابایت) - ۵۰۰

مشترکان ایرانسل می‌توانند علاوه بر بهره‌گیری از تنظیمات دستی تلفن‌های همراه، برای فعال‌سازی رومینگ بین‌الملل، با شماره‌گیری کد#۱*۱۱۱۱*از سیم‌کارت خود یا استفاده از نرم افزار ایرانسل من سرویس رومینگ بین‌الملل خود را فعال کنند.

مشترکان ایرانسل می‌توانند از نسل چهارم اینترنت همراه 4G در کشور عربستان بهره بگیرند. اطلاعات تکمیلی را در سایت ایرانسل ببینید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • zitanix
    zitanix | ۱۹ تیر ۱۳۹۸

    به عقاید هم احترام بگذارید !
    ای ملت همیشه پر ادعا
    فقط ادای با کلاسارو در نیارید

  • آریا
    آریا | ۱۹ تیر ۱۳۹۸

    کنسرت نیکی میناژ لغو شده . حجاج گرامی بلیط هاتون رو کنسل کنید? ?

  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۱۹ تیر ۱۳۹۸

    تمام ایران کعبه هست نیازی نیست از اینجا رفت تا اونجا و پول رو خرج کشور بیگانه کرد ..چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است ..

    • amir rahimi
      amir rahimi | ۱۹ تیر ۱۳۹۸

      لطفا شما پولتون رو برای کعبه های داخل ایران هزینه کنید و برای پول بقیه تصمیم گیری نکنید

      • Mahyar
        Mahyar | ۱۹ تیر ۱۳۹۸

        و لطفا شما برای کامنت های مردم تصمیم گیری نکنید

        • فـرزاد
          فـرزاد | ۱۹ تیر ۱۳۹۸

          ساندیس خور سایبری اجاره ایه ، مجبوره ...

مطالب پیشنهادی