ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس تاکسی هوایی اوبر در نیویورک راه اندازی شد

در هفته ای که گذشت اوبر از سرویس تاکسی هوایی خود به نام Uber Copter رونمایی کرد. این سرویس قرار است مسافران را از طریق هلی کوپتر بین دو نقطه منهتن و فرودگاه جان اف ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۰

در هفته ای که گذشت اوبر از سرویس تاکسی هوایی خود به نام Uber Copter رونمایی کرد. این سرویس قرار است مسافران را از طریق هلی کوپتر بین دو نقطه منهتن و فرودگاه جان اف کندی نیویورک جابجا کند و در ادامه در دیگر نقاط آمریکا نیز راه اندازی شود.

سفارش هلی کوپتر از طریق اپلیکیشن اوبر امکان پذیر است و مبلغ کرابه برای هر مسافر بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ دلار اعلام شده؛ هلی کوپترهای اوبر بعد از سفارش گذاری مشتری آنها را از منزلشان سوار کرده و طی یک پرواز ۸ دقیقه ای به فرودگاه می رسانند.

سرویس تاکسی هوایی اوبر در کل منطقه جنوبی خیابان هوستون منهتن فراهم است و مسافران هم میتوانند بلافاصله درخواست هلی کوپتر بدهند و هم اینکه از پنج روز قبل درخواست خود را در اپ اوبر ثبت کنند. علاوه بر این به محض رسیدن در فرودگاه، مشتریان میتوانند درخواست یک هلی کوپتر دیگر را ثبت کنند تا بعد از برگشت شان از سفر آنها را از فرودگاه به شهر ببرد.

تاکسی هوایی اوبر

البته این شرکت هنوز اعلام نکرده که تاکنون چند نفر از سرویس آن (که از روزهای دوشنبه تا جمعه هر هفته ارائه می شود) استفاده کرده اند و صرفا میدانیم که استفاده از تاکسی های هوایی اوبر فقط برای آن دسته از مشتریان گروه پلاتینیوم و الماس میسر است (یعنی افرادی که امتیازشان در اپ اوبر بیشتر از ۲۵۰۰ است). در این سیستم امتیاز دهی کاربر بابت هر بار استفاده از سرویس تاکسی اشتراکی چند مسیره و یا Eats (سرویس تحویل غذای اوبر) یک امتیاز دریافت خواهد کرد و برای هر دلاری که در سرویس لوکس Uber XL خرج می کند هم سه امتیاز می گیرد.

مسافران سرویس تاکسی هوایی اوبر در هر سفر پنج نفر خواهند بود و میتوانند همراه با خود یک کیف دستی و یک کیف لپ تاپ را ببرند.

هزینه استفاده از این سرویس بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ دلار است

همزمان با راه اندازی این سرویس شهردار منهتن نیز از آغاز به کار هلی کوپترهای مسافربر ابراز نگرانی کرده و اعلام کرده که پرواز هلی کوپتر بر فراز این شهر باید ممنوع شود.

همین حالا که این مطلب را می خوانید آسمان منهتن مملو از هلی کوپترهای توریستی است و یکی از رقبای اوبر به نام Blade نیز سرویسی مشابه به Uber Copter را راه اندازی کرده که مسافران را به فرودگاه های محلی همپتونز یا ساحل می برد تا نیازی به سفرهای سه ساعته یا استفاده از قطار برای این منظور نداشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Marshall
    Marshall | ۲۰ تیر ۱۳۹۸

    ما هم هنوز درگیر کولر گرفتن تو تاکسی هامون هستیم...

    • mohamad y
      mohamad y | ۲۰ تیر ۱۳۹۸

      200 دلار هم به دلار 1000 حساب کنیم.میشه 200 هزار تومن خود اونجا هم.مردم عادی همچین هزینه ای نمی کنند

      • Marshall
        Marshall | ۲۰ تیر ۱۳۹۸

        قطعا مردم عادی چنین هزینه هایی نمیکنن.

مطالب پیشنهادی