ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سیستم عامل اختصاصی هواوی
تکنولوژی

موسس هواوی: سیستم عامل اختصاصی ما از اندروید سریع تر است

مدیرعامل هواوی روز سه شنبه این هفته جزئیات تازه ای از جایگزین این شرکت برای اندروید ارائه کرد و مدعی شد که سرعت سیستم عامل اختصاصی هواوی حتی از اندروید نیز بیشتر است. رن ژنگفی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

مدیرعامل هواوی روز سه شنبه این هفته جزئیات تازه ای از جایگزین این شرکت برای اندروید ارائه کرد و مدعی شد که سرعت سیستم عامل اختصاصی هواوی حتی از اندروید نیز بیشتر است.

رن ژنگفی اظهار داشت که سیستم عامل هونگ منگ تا ۶۰ درصد سریع تر از اندروید عمل می کند و روی طیف وسیعی از دستگاه های هوشمند قابل استفاده خواهد بود که از ماشین ها گرفته تا موبایل را شامل می گردد.

هونگ منگ تا ۶۰ درصد از اندروید سریع تر است

ژنگفی طی مصاحبه اخیرش با نشریه فرانسوی لو پوینت خاطر نشان کرد که تاخیر پاسخدهی سیستم عامل هواوی تنها ۵ هزارم ثانیه است و این یعنی سرعت آن حتی از macOS اپل نیز بیشتر است.

اما سرعت بالا به هیچ وجه نمی تواند فقدان اپلیکیشن را سیستم عامل هواوی جبران کند کما اینکه مدیرعامل این کمپانی هم تایید کرد سیستم عامل هونگ منگ هم اکنون نمونه مشابه با پلی استور گوگل را کم دارد.

سیستم عامل اختصاصی هواوی
این یعنی کاربران هونگ منگ به اپ هایی که سال هاست با تجربه استفاده از اندروید یکپارچه شده اند از جمله گوگل مپس، کروم و جیمیل دسترسی نخواهند داشت.
هواوی بعد از آن مشغول توسعه سیستم عامل اختصاصی اش شد که تنش ها میان چین و آمریکا بالا گرفت و در نتیجه این غول تکنولوژی چینی که عنوان دومین شرکت سازنده موبایل در دنیا را در اختیار داشت سر از فهرست سیاه آمریکا در آورد.

البته مالکان فعلی گوشی های هواوی همچنان امکان دانلود اپ و به روز رسانی نرم افزاری گوشی های خود را دارند با این حال پیش بینی شده که بعد از منقضی شدن لایسنس اندروید روی این گوشی ها شرایط به شکل دیگری تغییر کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • thepjt
    thepjt | ۲۳ تیر ۱۳۹۸

    ویندوز فون هم ( اون اوایل که اومده بود ) بسیار سریع تر از اندروید بود ... و بسیاری از مشکلاتی رو که اندروید از پایه باهاش مواجه بود رو نداشت ( البته بسیاری مشکلات دیگه داشت که اندروید فاقد اون بود ) ...

    و صد البته نه به خاطر سرعت اش و نه به خاطر حمایت نوکیا ( که زمانی برند شماره یک گوشی موبایل بود ) نتونست قدم از قدم پیش ببره ..

    پس : نه سرعت و نه حمایت برند شماره دو موبایل ، نمیتونه باعث بشه که اندروید گوگل بره کنار ..

    همین سامسونگ ( برند شماره یک موبایل در حال حاظر ) سیستم عامل تایزن رو داره که از قضا بسیار هم سیستم عامل خوبیه ... ولی خوب ... نتیجه ؟
    کی میره به جای گوشی گلکسی سامسونگ ، گوشی های تایزنی اش رو بخره ؟

    اگر پایین کشیدن یک سیستم عامل به همین سادگی ها بود ، تا حالا ده ها بار مک و لینوکس ویندوز رو حذف کرده بودند ( سیستم عامل هایی که جفتشون لاقل از ویندوز سریع تر اند و یکیشون اپل پشتشه و دیگری کاملا رایگانه در مقابل ویندوز گران قیمت) و یا لاقل سهمشون از بازار در مقابل ویندوز اینقدر کم نبود ..

  • آریا
    آریا | ۲۲ تیر ۱۳۹۸

    آفرین. حالا خودتون هم استفاده کنید فقط? ? ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی