ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دانلود اپ و بازی
نرم افزار و اپلیکیشن

نگاهی به آمار دانلود اپ و بازی موبایل در سه ماهه دوم 2019

به گزارش App Annie که به تحلیل بازار اپلیکشن ها می پردازد، در سه ماهه دوم 2019 بازی های موبایل 75 درصد از هزینه صرف شده از سوی کاربران برای اپ ها در فروشگاه های گوگل ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۰

به گزارش App Annie که به تحلیل بازار اپلیکشن ها می پردازد، در سه ماهه دوم 2019 بازی های موبایل 75 درصد از هزینه صرف شده از سوی کاربران برای اپ ها در فروشگاه های گوگل پلی و اپ استور را به خود اختصاص داده اند اما تنها 35 درصد از دانلود موبایل ها را شامل شده اند.

کاربران iOS و اندروید در سه ماهه دوم سال جاری میلادی 11.2 میلیارد بازی دانلود کرده اند. اپ های موبایل در سه ماهه دوم 2019 با مجموع دانلود 30.3 میلیارد، رکورد جدیدی را در این زمینه ثبت کرده اند و نزدیک به 22.6 میلیارد دلار صرف هزینه از سوی کاربران اپ استور و گوگل پلی را به همراه داشته اند.

آمار دانلود اپ و بازی
مقایسه دانلود اپ ها بین گوگل پلی و اپ استور در سه ماهه دوم 2019

گوگل پلی با 22.5 میلیارد دانلود رشدی 10 درصدی را در مقایسه با مدت مشابه سال قبل تجربه کرده و در زمینه تعداد دانلود برتری 185 درصدی در مقایسه با iOS داشته است. اپلیکیشن ها 70 درصد از تمامی دانلودها در اپ استور را به خود تخصیص داده اند اما این میزان برای گوگل پلی 60 درصد بوده است.

همان طور که انتظار می رفت با وجود اینکه تعداد دانلود در گوگل پلی بیشتر بوده اما کاربران iOS، برای خرید اپ ها 80 درصد بیشتر دست به جیب شده اند.

آمار دانلود اپ و بازی
مقایسه بین میزان هزینه کردن کاربران در اپ استور و گوگل پلی

از نظر سبک ها، بازی های آرکید، اکشن و کژوال در گوگل پلی محبوب تر بوده اند و در iOS سبک های آرکید، اکشن و پازل طرفداران بیشتری را به خود جلب کرده اند. در هر دو پلتفرم بازی های کژوال از جمله Run Race 3D و Clean Road محبوبیت بالایی داشته اند.

در بین اپ هایی که کاربران بیشترین هزینه را برای آنها کرده اند، بازی کلش آو کلنز به 10 مورد برتر بازگشته و همان طور که انتظار می رفت پابجی موبایل در صدر این لیست قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی