ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ اکشن به سبک استرنجر تینگز

قبل از شروع فصل سوم سریال محبوب نتفلیکس یعنی Stranger Things خبرهایی از توسعه بازی  Stranger Things 3: The Game برای تمام پلتفرم‌ها منتشر شد. قرار بود فصل سوم سریال و بازی در تاریخ 13 تیر (4 ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۲۱ تیر ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

قبل از شروع فصل سوم سریال محبوب نتفلیکس یعنی Stranger Things خبرهایی از توسعه بازی  Stranger Things 3: The Game برای تمام پلتفرم‌ها منتشر شد. قرار بود فصل سوم سریال و بازی در تاریخ 13 تیر (4 جولای) منتشر شوند. این برنامه تقریبا درست پیش رفت و بازی استرنجر تینگز برای تمام پلتفرم‌ها به جز موبایل عرضه شد.

اما جای نگرانی نیست و بازی استرنجر تینگز قرار است با کمی تاخیر در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد چرا که گویا سازندگان هنوز مشغول کار روی آن هستند و تاریخ رسمی هم برای انتشار بازی مشخص نشده است.

این هفته علاوه بر بازی استرنجر تینگز تاریخ عرضه یک بازی دیگر هم با تاخیر مواجه شد. بازی Dead Cells که قرار بود 26 تیر (17 جولای) برای iOS منتشر شود حالا با حدود 1 ماه تاخیر مواجه شده و سازندگان قول انتشار آن را در تاریخ 6 شهریور (28 آگوست) داده‌اند.

به عنوان حسن ختام مقدمه هفت سنگی این هفته، چند بازی غیر رایگان که در گوگل پلی برای چند روز به صورت مجانی در دسترس قرار گرفته‌اند را هم به شما معرفی می‌کنم. یادتان نرود حتما سری به صفحه این بازی‌ها هم بزنید.

Dr. Mario World

بازی استرنجر تینگز

 

  • بازی آفلاین و آنلاین است.

بالاخره دکتر ماریو بعد از یک هفته تاخیر برای موبایل منتشر شد و حالا موبایل گیمرها می‌توانند آن را به رایگان دانلود کنند. اگر از قبل در جریان خبرهای این بازی بوده باشید، حتما می‌دانید که سازندگان یک بخش چند نفره بازیکن در برابر بازیکن هم برای این بازی درنظر گرفته‌اند تا در کشتن ویروس‌ها با بازیکنان دیگر رقابت کنید. برای اینکه بالانس در بازی آنلاین برقرار شود برای هر کاراکتر فقط یک حرکت مخصوص در نظر گرفته شده که مختص همان شخصیت است.

در بخش تک نفره هم باید ویروس‌های هر مرحله را با کپسول‌های مختلف از بین برده و به خاطر محدودیتی که در تعداد حرکت‌ها دارید این مساله می‌تواند یکی از چالش‌های اصلی بازی را پیش رویتان بگذارد. پاور آپ یا همان حرکات مخصوص متنوعی در بازی گنجانده شده که با پول بازی قابل خریداری و فعالسازی هستند. مثل هر بازی دیگری در ابتدای انتشار، مشکلاتی هم در دکتر ماریو دیده می‌شود که با توجه به جدید بودن بازی می‌توان از آن‌ها چشم‌پوشی کرد. البته باید دید که نینتندو در آپدیت‌های بعدی چقدر این مشکلات را برطرف خواهد کرد.

Dr. Mario World

Dr. Mario World

سازنده: Nintendo Co., Ltd. قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 93/194.4 مگابایت زبان:

TEPPEN

بازی استرنجر تینگز

  • بازی آفلاین و آنلاین است.

شرکت GungHo Online این بازی کارتی را بر اساس شخصیت‌های بازی‌های کپکام و با همکاری خود این شرکت روانه گوشی های موبایل کردند. مثل هر بازی کارتی دیگری باید با استفاده از کارت‌هایی که در دستتان دارید با رقیب خودتان مبارزه کنید. فعلا کاراکترهایی از رزیدنت اویل، دویل می کرای، استریت فایتر و... در این بازی حضور دارند.

طراحی و گرافیک بازی هم زیباست و با انیمیشن‌های چشم‌نوازی آراسته شده. در بخش تک نفره هم بازی مدهای مختلفی را شامل می‌شود و اگر دوست دارید با شخصیت‌های کپکام دیداری دوباره داشته باشید و یک بازی کارتی جدید را هم تجربه کنید همین الان می‌توانید این بازی را برای اندروید و iOS به رایگان دانلود کنید.

TEPPEN

TEPPEN

سازنده: GungHo Online Entertainment قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 77/723.6 مگابایت زبان:

Jelly Shift

بازی استرنجر تینگز

  • بازی آفلاین است.

بازی‌های تفننی می توانند یکی از بهترین گزینه‌ها برای زمان‌هایی باشند که وقت یا حوصله زیادی برای درگیر شدن با بازی‌های سنگین را نداریم و البته تعدادشان هم در اپ مارکت‌ها کم نیست. Jelly Shift یکی از بازی‌های جدید و خوب در این سبک است که شباهت‌هایی به بازی Jelly Run شرکت کچاپ دارد.

منتها در این بازی باید به جای اینکه ژله را بین سطوح مختلف حرکت دهید، باید با لمس صفحه  به سمت بالا و پایین، ارتفاع آن را طوری تغییر دهید تا از موانع سر راه رد شود. با رسیدن به مراحل بالاتر موانع متنوعی با ارتفاع‌های مختلف سر راهتان قرار می‌گیرند و کم‌کم باید دقتتان را در تعیین ارتفاع ژله افزایش دهید.

Jelly Shift

Jelly Shift

سازنده: SayGames قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 23/157.3 مگابایت زبان:

Chess Rush

بازی استرنجر تینگز

  • بازی آنلاین است.

تنسنت با انتشار این بازی به بازار بازی‌های سبک DOTA Auto Chess که روز به روز هم محبوبیت بیشتری بین مخاطبان پیدا می‌کنند پیوست. Chess Rush با تمرکز بر کوتاه‌تر کردن زمان بازی‌ها و کاهش آن به حدود 10 دقیقه سعی در سریع و هیجان‌انگیزتر کردن ریتم بازی داشته. در این بازی هم مثل سایر عناوین این سبک، شما باید یک نیرو از بین چند گزینه موجود انتخاب کنید تا در یک مبارزه نوبتی و در صفحه شطرنجی به رقابت بپردازید.

بعد از ورود به بازی و با پیشروی روند آن، ظرفیت تعداد نیروهایتان و همچنین تنوع آن‌ها بیشتر شده و تا زمانی که پول و جای کافی برای آن‌ها داشته باشید می‌توانید هر تعداد نیرو که می خواهید با خودتان به میدان ببرید. همین قابلیت، المان استراتژی را هم به بازی اضافه می‌کند و آن وقت است که باید تصمیم بگیرید که کدام نیروها در کنار هم بهترین عملکرد را دارند و بیشترین آسیب را به حریف وارد می کنند. Chess Rush یکی از بازی‌های خوب این سبک رو به رشد است و اگر می خواهید بازی‌های Auto Chess را تجربه کنید این عنوان جدید از یک شرکت قوی می‌تواند شروع خوبی باشد.

Chess Rush

Chess Rush

سازنده: Tencent Games قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 98/387.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • جانی سینز علیه حسن دزده
    جانی سینز علیه حسن دزده | ۲۲ تیر ۱۳۹۸

    دکتر ماریو که کلا آنلاینه،چطور زدین آفلاین و آنلاین؟

  • Mohy
    Mohy | ۲۲ تیر ۱۳۹۸

    بازی chess rush دو غلط املایی داره
    گفتم بگم یوقت مشکل ساز نشه واستون

  • Reza Dark
    Reza Dark | ۲۱ تیر ۱۳۹۸

    ممنون

مطالب پیشنهادی