ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دونالد ترامپ
کسب و کار

در نشست شبکه های اجتماعی کاخ سفید چه گذشت؟

روز گذشته ترامپ در کاخ سفید میزبان نشستی به نام اجلاس رسانه های اجتماعی بود و یک ساعت تمام از عدم مشارکت صاحب نظران با توییت هایش گفت و رسانه ها را به خاطر ایراد ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۱ تیر ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰

روز گذشته ترامپ در کاخ سفید میزبان نشستی به نام اجلاس رسانه های اجتماعی بود و یک ساعت تمام از عدم مشارکت صاحب نظران با توییت هایش گفت و رسانه ها را به خاطر ایراد گرفتن به غلط های املایی اش سرزنش کرد.

شرکت کنندگان این رویداد هم طیف وسیعی از شخصیت ها را تشکیل می دادند که از دونالد ترامپ جونیور (پسر ترامپ) و ستاره های حامی ترامپ در یوتیوب گرفته تا Benny Johnson سیاستمدار حامی ترامپ که به خاطر انتشار مقالات دزدی در بازفید به سرقت ادبی شهرت دارد و بسیاری شخصیت های جنجالی دیگر شامل می شدند.

بخش اعظمی از نشست دیروز به انتقادات ترامپ علیه توییتر سپری شد که به باور رئیس جمهور آمریکا وقتی توییت «زیبایی» از سوی او منتشر می شود اعداد و ارقام را دست کاری می کند.

من متوجه اتفاقاتی شدم...وقتی یک توییت خوب منتشر می کنم و مردم هم آنقدر آن را لایک می کنند که تعداد لایک هایش زیاد می شود، توییتر تعدادشان را کم می کند.

دونالد ترامپ

او همچنین انتقاداتی را علیه رسانه های پرمخاطب دنیا مطرح کرد و اظهار داشت که وقتی ایرادات گرامری یا املایی در توییت هایش می بینند آن را جار می زنند.

ترامپ در این جلسه اشاره ای هم به موهایش کرد که همیشه مدل و رنگ خاصش محل مناقشه بوده و بسیاری حتی او را به استفاده از کلاه گیس متهم می کرده اند:

باران تندی که در روز استقلال آمریکا بارید دست کم ثابت کرد موهای من واقعی هستند!

اما همانطور که پیشتر در خبرها خواندید ترامپ در این جلسه انتقادات تندی را علیه لیبرا (رمزارز فیسبوک) مطرح کرد و اظهار داشت که اگر فیسبوک یا شرکت های دیگر می خواهند بانک باشند باید از قوانین وضع شده برای موسسات مالی تبعیت کنند. او همچنین خاطر نشان کرد که ابدا از رمزارزها خوشش نمی آید و به نظرش قابل اعتمادترین پول دنیا دلار آمریکاست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Py LordVaderX
    Py LordVaderX | ۲۱ تیر ۱۳۹۸

    امریکا باید این بازی مسخره تحریم را تمام بکند . تحریم فقط به نظامی گری و جنگ کمک می کند . اگر امریکا تحریم های خود از میان بردارد و روابط تجاری مثل سابق به کمک بانک ها انجام بشود می توان از شر ارز های دیجیتالی که پناهگاه تروریست های واقعی و قاچاقچیان مواد مخدر است خلاص شد . بشر بانک ها را بوجود اورد تا مخفی کاری تجاری از بین برود و خود تجارت اسان بشود ولی متاسفانه امریکا بانک را با میدان جنگ اشتباه گرفته است . بانک ها باعث پاکسازی اقتصاد می شوند و نوعی بازدارندگی در مقابل تروریسم هستند ولی متاسفانه امریکا خود بانک ها را هم تحریم می کند که این کاملا به نفع تروریسم است .

    • آریا
      آریا | ۲۱ تیر ۱۳۹۸

      اگر میخواهید تحریم نشوید مثل یک کشور عادی رفتار کنید. انقلابی گری رو فراموش کنید و متمدن شوید

مطالب پیشنهادی