ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گروه نوآوری مالی پارس فاندینگ
تکنولوژی

اولین رویداد پارس فاندینگ برای اتصال استارت‌آپ‌ها به سرمایه‌گذاران سنتی برگزار شد

اولین برنامه جذب سرمایه پارس فاندینگ با حضور ۱۰ استارتاپ منتخب برگزار شد. «شایان شلیله»، عضو هیات مدیره پارس فاندینگ تاکید کرد که جامعه هدف سرمایه‌گذاران آنها خانواده‌ها و بخش‌های سنتی خردی هستند که حجم ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | ۱۳:۴۹

اولین برنامه جذب سرمایه پارس فاندینگ با حضور ۱۰ استارتاپ منتخب برگزار شد. «شایان شلیله»، عضو هیات مدیره پارس فاندینگ تاکید کرد که جامعه هدف سرمایه‌گذاران آنها خانواده‌ها و بخش‌های سنتی خردی هستند که حجم سرمایه‌ بالایی دارند و می‌توانند وارد اکوسیستم استارت آپی شوند.

در مراسم تامین مالی جمعی پارس فاندینگ که با حضور چند تن از مدیران استارت آپی و سرمایه گذاران برگزار شد، هشت تیم استارت‌آپی ارائه‌های خود را داشتند و برای جذب سرمایه اعلام آمادگی کردند. استارت‌آپ های الوپارک، لیمو، بیدزیلا، دنگی پال، کادوچی، آنالیزا، فندق و آنابیز استارت آپ‌هایی بودند که در این رویداد دلایل نیاز به سرمایه‌گذاری خود را مطرح کردند.

گروه نوآوری مالی پارس فاندینگ

شایان شلیله، عضو هیات مدیره پارس فاندینگ به دیجیاتو می‌گوید که این آخرین رویداد گروه نوآوری مالی پارس فاندینگ نخواهد بود. او با اشاره به شعار سرمایه ایرانی، استارت آپ ایرانی و کار ایرانی به دیجیاتو می‌گوید که آنها قصد دارند نقشی کلیدی را در اکوسیستم استارت‌آپی ایفا کرده و اتصالی بین بازاریان سنتی خرد و استارت‌آپ‌ها باشند: «اصل اتفاق در این رویداد رخ نمی‌دهد. وقتی پلتفرم برای سرمایه‌گذاران باز شد، آنها می‌توانند میزان سرمایه‌های خود را اعلام کنند و این پروسه یک ماه به طول خواهد انجامید.»

شلیله درباره جامعه هدفی که پارس فاندینگ دنبال می‌کند به دیجیاتو می‌گوید: «یک بخش زیادی از سرمایه‌ها در اختیار قشر سنتی و حتی خانواده‌ها است. خیلی از خانواده‌ها و افراد بازاری سنتی هستند که حجم میزان سرمایه مناسبی دارند و با این اکوسیستم آشنایی ندارند، ما بیشتر تمرکزمان روی این بخش از جامعه است تا با وارد کردن و تزریق سرمایه آنها به اکوسیستم استارت آپی، آینده خوبی را رقم بزنیم.»

شلیله باور دارد که این قشر باید قانع شوند که چطور به صورت امن سرمایه‌گذاری کنند و نگرانی‌هایشان از بین برود، او همین موضوع را اصل هدف رویدادهای پارس فاندینگ می‌داند: «آنها باید بدانند که می‌توانند در این بخش سرمایه‌گذاری کنند و به سوددهی هم برسند.»

گروه نوآوری مالی پارس فاندینگ

آنطور که به نظر می‌رسد پارس فاندینگ قصد دارد در آینده و زمانی که قوانین رگولاتوری کرادفاندینگ‌ها بیشتر و دقیق‌تر توسط بورس تدوین شد، همکاری بیشتر با این سازمان داشته باشد. دیدگاه عضو هیات مدیره پارس فاندینگدرباره ورود بورس به حوزه استارت آپ‌ها نیز دیدگاه مثبتی است و آن را مساله‌ای کمکی برای اکوسیستم می‌داند: «اگر می‌خواهیم کرادفاندینگ زیر نظر بورس باشد، بزرگترین مساله‌مان مساله اعتماد می‌شود. بورس می‌خواهد زیرساخت‌ها را درست کند و کاری کند که اوراق مشارکت وارد این اکوسیستم بشود و قوانین نانوشته فعلی سر و سامان بگیرد.»

شلیله با اشاره به سرعت پایین بورس تاکید می‌کند که بازار سرمایه نیازمند حضور بورس است و نباید این موضوع را یک دخالت دولتی و مضر برای اکوسیستم دانست.

در این مراسم تامین مالی جمعی نزدیک به صد و بیست سرمایه‌گذار سنتی و آنلاین حضور داشتند و از طرف هشت تیم حاضر مبالغ مختلفی برای سرمایه‌گذاری اعلام شد که سرجمع نزدیک به ۶ میلیارد تومان می‌شد. در پایان این رویداد پلتفرم پارس فاندینگ برای سرمایه‌گذاران باز شد و باید دید که آیا تمامی این سرمایه‌های مورد نیاز جمع آوری خواهد شد.

گروه نوآوری مالی پارس فاندینگ

گفتنیست هسته اولیه پارس ­فاندینگ از اواخر سال ۹۶ تشکیل شده و در اوایل سال ۱۳۹۷ رسما به عنوان یک شرکت فعال در حوزه تامین مالی جمعی آغاز به کار کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • eliirad
    eliirad | ۲۲ تیر ۱۳۹۸

    ? خیلیم خوب

مطالب پیشنهادی