ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شبیه ساز پرواز
تکنولوژی

این هتل با شبیه‌ساز پرواز بوئینگ 737 میهمانان را سرگرم می‌کند [تماشا کنید]

هتلی در ژاپن با شبیه ساز پرواز بوئینگ 737 در اتاق ها میهمانان را سرگرم می کند. هتل هانِدا اکسل که در نزدیکی فرودگاه بین المللی هاندا توکیو واقع شده در اتاق های خود شبیه ساز ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۰

هتلی در ژاپن با شبیه ساز پرواز بوئینگ 737 در اتاق ها میهمانان را سرگرم می کند.

هتل هانِدا اکسل که در نزدیکی فرودگاه بین المللی هاندا توکیو واقع شده در اتاق های خود شبیه ساز پرواز بوئینگ 800-737 در ابعاد واقعی نصب کرده است.

شبیه ساز پرواز

با این شبیه ساز و به کمک مربی می توانید هدایت هواپیما از فرودگاه هاندا به فرودگاه ایتامی اوساکا را تجربه کنید و البته برای این تجربه خاص باید کمی هم دست به جیب شوید. اگر قصد اقامت در اتاق هتل را داشته باشید باید در حدود 233 دلار برای اتاق های مجهز به کابین شبیه ساز پرواز بپردازید یا می توانید با پرداخت 277 دلار یک دوره 90 دقیقه ای آموزشی را رزرو کنید. با این حال مهمان های هتل به تنهایی اجازه کار با شبیه ساز پرواز را ندارند.

به گفته «آکی هاگیوارا» مدیر روابط عمومی هتل، نصب سیستم شبیه ساز در اتاق هزینه ای 92 هزار دلاری داشته. به همین دلیل تعجبی ندارد که برای استفاده از آن هم هزینه بالایی طلب کنند. به گفته هاگیوارا ایده نصب شبیه ساز در اتاق ها از سوی مدیر کل هتل مطرح شده و به این ترتیب هتل هاندا تلاش می کند با خدمات خاص، خود را از هزاران هتل دیگر در توکیو متمایز کند.

از 18 جولای (27 تیر ماه) می توان اتاق های مجهز به کابین شبیه ساز را رزرو کرد.

CNN
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی