ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای جدید شیائومی می A3: دوربین سه‌گانه و حاشیه‌های باریک [به روز رسانی]

رندرهای جدیدی که از گوشی جدید شیائومی Mi A3 منتشر شده، جزئیات خوبی از مشخصات ظاهری آن را نشان می‌دهد. شیائومی می A3 که نسل جدید Mi A2 است، قرار است راه این گوشی را ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | ۱۶:۱۰

رندرهای جدیدی که از گوشی جدید شیائومی Mi A3 منتشر شده، جزئیات خوبی از مشخصات ظاهری آن را نشان می‌دهد. شیائومی می A3 که نسل جدید Mi A2 است، قرار است راه این گوشی را ادامه داده و با ترکیب سخت‌افزار مناسب با سیستم عامل اندروید وان، یکی از بهترین عملکردها را به نمایش بگذارد.

این رندرها که توسط وبسایت WinFuture منتشر شده، نشان می‌دهد که برای می A3 در بخش طراحی، به روزرسانی مناسبی نسبت به A2 انجام گرفته است. سه دوربین پشتی، حاشیه‌های باریکتری که نمایشگر 6 اینچی امولد آن را در بر می‌گیرند و یک بریدگی قطره‌ای برای دوربین سلفی از جمله این بهبودها هستند.

شیائومی می A3

سه رنگ از این گوشی در رندرها دیده می‌شود که آن را به رنگ‌های آبی، خاکستری و سفید نشان می‌دهد. انتظار می‌رود که این گوشی در نهایت یک قالب و بسته‌بندی جدید از می CC9e  باشد که برای چین معرفی شده بود. این یعنی با فرض یکسان بودن این مشخصات، شیائومی می A3 به پردازنده اسنپدراگون 665، 4 گیگابایت رم، حافظه 64 یا 128 گیگابایتی و یک آرایش دوربین سه‌تایی با سنسورهای 2+8+48 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

شیائومی می A3

علاوه بر این می‌توان انتظار یک باتری 4030 میلی آمپر ساعتی هم به همراه یک فست شارژ 18 واتی را برای این گوشی داشت و در بخش نرم‌افزار هم به صورت پیشفرض اندروید 9 پای با قابلیت آپگرید به اندروید Q این مجموعه را همراهی خواهد کرد.

هنوز قیمت و تاریخ معرفی شیائومی می A3 مشخص نیست اما با توجه به اطلاعاتی که تا به حال از این گوشی منتشر شده می‌توانیم انتظار معرفی آن را در هفته‌های اخیر داشته باشیم.

[تاریخ انتشار مطلب اولیه: 22 تیر 1398]

 

به روز رسانی:

عکس‌های جدیدی که از گوشی شیائومی می A3 در بسته بندی آن منتشر شده اطلاعات کلیدی رندرها را تائید می‌کند. از روی جعبه می‌توان فهمید که این گوشی در رنگ‌های آبی، سفید و مشکی عرضه خواهد شد. علاوه بر این نمایشگر آن یک بریدگی قطره‌ای داشته و در پنل پشتی هم یک دوربین سه ‌گانه جای گرفته است. لوگوی شیائومی در قسمت پایین سمت چپ پنل پشتی و لوگوی اندروید وان در سمت راست قرار گرفته است.

لایه پلاستیکی محافظ نمایشگر هم اطلاعات سخت‌افزاری آن را تائید می‌کند. پردازنده اسنپدراگون 665، نمایشگر امولد 6.08 اینچی، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، باتری 4030 میلی آمپر ساعتی با فست شارژ 18 وات، دوربین اصلی 48 مگاپیکسل و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی سایر مشخصات این گوشی هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی